Er was nog zo'n filmpje van een vechtpartij op de Gentse Feesten waar iedereen er rond alles stond te filmenNiet vergeten op tijd de telefoon te nemen. Lekker beeldjes maken, aan de matties tonen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er was nog zo'n filmpje van een vechtpartij op de Gentse Feesten waar iedereen er rond alles stond te filmenNiet vergeten op tijd de telefoon te nemen. Lekker beeldjes maken, aan de matties tonen.

Ik had graag zijn verhaal eens gehoord, hoe gaat dat dan? Heeft hij iets fout gezegd of gedaan? Niet dat dat iets goed maakt aan deze zaak, maar ik vraag mij dat altijd af. Voor alle duidelijkheid, ik kies hier geen partij. Ik heb ooit zelf op mijn gezicht gekregen omdat ik een johny zijn rode vodka redbull zonder opzet omver had gestotenHet slachtoffer daarvan is een vriend van mij.

Een andere job zoeken.Wat zou je zelf doen als je €1 krijgt per pakket?

waarom dan nog de moeite doen om uit te stappen en aan te bellen?Wat zou je zelf doen als je €1 krijgt per pakket?

Tja, ik gok op een mijnspin.Een maand geleden of iets gebeten geweest door een spin in de tuin en dat jeukt nog altijd voor zot. Die twee gaatjes willen niet toegroeien en 't is echt om zot van te worden.
Vraag mij af welk monster het was, want heb anders nooit last van muggenbeten of wespensteken of dergelijke. Voor de spinnenliefhebbers die dat kunnen identificeren: de wondjes zitten op een dikke 2mm van elkaar.
Precies vies beest die mijnspin. Heb idd al paar kruisspinnen gezien tussen mijn druivelaars dit jaar, anders komt dat precies veel later. 't Zal dan wel die viespeuk zijn zeker?Tja, ik gok op een mijnspin.
Dat kwam ooit thuis eens aangewandeld.
Ikke denkende: "wat een mormel is dat?"
De tanden vielen meteen op. Joekels. Al is de spin niet zo groot.
Heeft heel grote tanden, kunnen mensenhuid doordringen, en is 1 v.d. giftigste spinnen in België. Al ga je er niet dood van.
Er zijn kruisspinnen die het ook wel kunnen.
Een gewone huisspin, nochtans vrij groot, kan amper door huid bijten.
Een celspin is ook venijnig en kan een mens bijten. Ooit eens gezien, toen ik wat oude bakstenen verplaatste.
De eerste keer je dat ziet denk je van wat voor een raar beest is dat? De tanden wijzen naar binnen.
Bij ons bellen ze al lang niet meer hoorwaarom dan nog de moeite doen om uit te stappen en aan te bellen?

Voor die mensen is dat niet zo makkelijk, de meeste kennen zelfs de taal niet om te beginnen. Ik heb er alleszins meer respect voor dan de modale Belg die profiteert van ons systeem. Onlangs alweer een pareltje gezien van 'onze' mensen: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/24/antwerpen-parket-subsidiefraude-vrouw-opgepakt/Een andere job zoeken.![]()
Ik laatst ook en idd een week of 3-4 last van gehad ,denk ook van een spin.Een maand geleden of iets gebeten geweest door een spin in de tuin en dat jeukt nog altijd voor zot. Die twee gaatjes willen niet toegroeien en 't is echt om zot van te worden.
Vraag mij af welk monster het was, want heb anders nooit last van muggenbeten of wespensteken of dergelijke. Voor de spinnenliefhebbers die dat kunnen identificeren: de wondjes zitten op een dikke 2mm van elkaar.
Gewoon een vuistslag op dat gezicht geven.Etter blokkeert roltrap
Ik zou die gast ruw opzij duwen als ik door heb dat ie dat bewust doet.
Zo ben ik.
Ne beenharde kopstoot in mijn geval.Etter blokkeert roltrap
Ik zou die gast ruw opzij duwen als ik door heb dat ie dat bewust doet.
Zo ben ik.
Fucidine-zalf is heel goed. Er zijn 2 varianten, een zonder en een met cortisonen. Ik kreeg ze voorgeschreven door chirurg owv ontsteking in wonde. Die hielp. Sindsdien via huisdokter altijd fucidine in de ijskast.Een maand geleden of iets gebeten geweest door een spin in de tuin en dat jeukt nog altijd voor zot. Die twee gaatjes willen niet toegroeien en 't is echt om zot van te worden.