Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Maakt het iets uit dat ze weten wie het is? Je hebt er nu ook al serieus last van, en die mensen zijn al intimiderend zeg je? Zou voorlopig geen klacht indienen bij de wijkagent, maar eens horen kan misschien geen kwaad?

Laatste stap is vredegerecht, maar dan moet je natuurlijk wel iets kunnen inbrengen ertegen - als dat lawaai overdag is kan je daar weinig tegen doen, maar als daar constant feestjes zijn van 15 man is dat misschien andere koek (geen idee)


Heb absoluut geen zin in een burenruzie, vredegerecht zou ik al zeker niet doen. Zal 't uitzitten en zien wat het volgende week geeft. Wou hier gewoon mijn ergernis kwijt, twas dit of een gat in de muur kloppen :ROFLMAO:
 
Heb absoluut geen zin in een burenruzie, vredegerecht zou ik al zeker niet doen. Zal 't uitzitten en zien wat het volgende week geeft. Wou hier gewoon mijn ergernis kwijt, twas dit of een gat in de muur kloppen :ROFLMAO:
Eens gaan praten kan ook een oplossing bieden. Misschien weten die mensen niet dat ze dergelijke overlast veroorzaken.

Vredegerecht kan een stap zijn, maar zou persoonlijk ook niet direct aanraden.

Als ge gaat praten wel die hamer ver goed wegsteken 😜
 
Heb absoluut geen zin in een burenruzie, vredegerecht zou ik al zeker niet doen. Zal 't uitzitten en zien wat het volgende week geeft. Wou hier gewoon mijn ergernis kwijt, twas dit of een gat in de muur kloppen :ROFLMAO:
Als je tijd over hebt, bekijk eens de stedenbouwkundige geplogenheden van uw gemeente/omgeving. Gegoede verbouwers durven er - net als de Patrick van internal sales met zijn pool house - al eens een kantje van af lopen en het is uw burgerplicht dat te melden.

Mocht je anders tips nodig hebben, pm mij gerust 😈
 
Terug
Bovenaan