Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat dacht je maar, het maakt allemaal weinig indruk op hen en in de onderwereld wacht er drugsgeld op hen.Ik heb ook nog in zo'n school les gegeven en ik vond dat in zo'n situaties eigenlijk een voordeel. In tegenstelling tot de anderen, wist je bij zo'n gevallen tenminste waar je aan toe was. En meestal hielden die zich wel wat gedeisd omdat ze op dat moment onder toezicht staan.
Is gewoon een zoveelste platte belasting!Vanaf 1 juli 3€ voor aankopen buiten de EU om europese webwinkels te stimuleren.
Okay goed maar als ik een product dat op alieexpress 10€ kost op bol.com of amazon.com.be moet kopen dan betaal je daar al drekt *2 of soms zelf *3 de prijs voor.
Dan mogen ze die €3 houden want dan is het nog altijd goedkoper dan de herverkoop prijzen op de europese webwinkels
Net daarom, dan wil je toch niet opgepakt worden omdat je op school gevochten hebt?Dat dacht je maar, het maakt allemaal weinig indruk op hen en in de onderwereld wacht er drugsgeld op hen.
En dat als ambtenaar! Show off.12:45 en al 359 cal verbrand door gewoon te werken in deze hitte![]()
12:4512:45 en al 359 cal verbrand door gewoon te werken in deze hitte![]()

is dat vanaf 1 juli besteldatum of dag dat het toekomt, want anders ga ik hier rap nog iets bestellen, denk ik.Vanaf 1 juli 3€ voor aankopen buiten de EU om europese webwinkels te stimuleren.
Okay goed maar als ik een product dat op alieexpress 10€ kost op bol.com of amazon.com.be moet kopen dan betaal je daar al drekt *2 of soms zelf *3 de prijs voor.
Dan mogen ze die €3 houden want dan is het nog altijd goedkoper dan de herverkoop prijzen op de europese webwinkels
Het is nog maar een opwarmertje van global warming.Okeeeeee ben er wel klaar mee nu. Kunnen we nu terug overgaan op "normaal" zomerweer?
Partner bijna van zijne dus gegaan hier. Was aan het werk, incident dat moest opgelost worden. Niet kunnen eten, te weinig gedronken...
3 EUR per verschillend item in je pakket ook. Als je normaal vanalles bestelt (< 150 EUR) kan toch al flink stijgen.is dat vanaf 1 juli besteldatum of dag dat het toekomt, want anders ga ik hier rap nog iets bestellen, denk ik.
Langs de andere kant: voor 3€ moet ik mij ook niet spoeien. zoals ge zegt: het kost hier bij de europese webwinkels gewoon het dubbele, dus het blijft goedkoper om gewoon bij den ali te gaan shoppen.
I know. Besef het maar al te goed.Het is nog maar een opwarmertje van global warming.
Ik vraag me af hoe dat gaat werken, want mijn pakketten van Aliexpress komen de laatsten maanden/jaren sowieso al uit een binnenlands herverdeelcentrum. Wie draagt de kost dan?Vanaf 1 juli 3€ voor aankopen buiten de EU om europese webwinkels te stimuleren.
Als uw pakjes vanuit een binnenlands verdeelcentrum komen (ik vermoed dat je bedoelt binnen België of EU) dan valt dat niet onder deze regeling want geen invoer.Ik vraag me af hoe dat gaat werken, want mijn pakketten van Aliexpress komen de laatsten maanden/jaren sowieso al uit een binnenlands herverdeelcentrum. Wie draagt de kost dan?
En inderdaad, 3 EUR per verschillend item in het pakket. Ik koop vaak kleine dingen zoals USB-kabels dus het zou wel merkelijk duurder kunnen worden.
Gelijkaardige situatie hier. Verhuisd naar een moderner appartement. We wilde graag zonnepanelen en airco laten plaatsen maar omdat het vrij goed geïsoleerd is, beslisten we uiteindelijk om enkel de zonnepanelen te nemen.Ben sinds vorig jaar in juli naar mn huidig appartement verhuisd, omdat het nieuwbouw is is het zeer goed geïsoleerd en was ik naïef genoeg om te geloven dat airco niet nodig zal zijn.
Voor deze zomer is het nu vast wel te laat maar tegen volgende zomer koop ik me ne mobiele airco. Godverdomsegodverdomme![]()
Hier is het binnen nu 30 graden.Gelijkaardige situatie hier. Verhuisd naar een moderner appartement. We wilde graag zonnepanelen en airco laten plaatsen maar omdat het vrij goed geïsoleerd is, beslisten we uiteindelijk om enkel de zonnepanelen te nemen.
Nu met 27graden binnen, toch beetje spijt.
Nu is het lang aanschuiven voor een airco.
En dan is mijn appartement niet eens aan de zuidkant. Mijn slaapkamer en badkamer kijken uit naar het noorden, appartementsdeur naar het oosten en living + keuken naar het westen. Ik heb alle ramen afgedekt om de zon zo weinig mogelijk te laten binnen schijnen, maar veel helpt het niet.