Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Tijdje terug Airpods Pro 3 gekocht voor de zogezegd betere ANC tov mijn AP2’s. Trekt op niks maar ik las via Reddit dan dan dat er betere eartips bestonden. Ik bestel die, 25 euro en 3,5 verzending. Valt mee denk ik.

Via mijn tracking zie ik dan dat die uit Amerika komen :sop: Ik krijg dan daarnet de importkosten die ik moet betalen. 31 euro -_- Sterk aan het twijfelen om gewoon niks te betalen want voor hetzelfde geld werken die tips niet en zit ik er mee.

Beter gewoon mijn APP2 gehouden :/
Zo over het laatst ook is ferm gekloot geweest. Redelijk exclusief band t-shirt besteld in Amerika, 20 euro shipping, en dan nog eens 40 euro importkosten. Duurste t-shirt die ik ooit gekocht heb.
 
Zo over het laatst ook is ferm gekloot geweest. Redelijk exclusief band t-shirt besteld in Amerika, 20 euro shipping, en dan nog eens 40 euro importkosten. Duurste t-shirt die ik ooit gekocht heb.
Had ik geweten dat het van Amerika kwam had ik het nooit gekocht natuurlijk. Maar de prijzen waren allemaal in euro en maar 3,5 euro verzending dus mijn frank viel niet
 
Ik haal net een nieuwe microgolfoven uit de verpakking. Mevrouw wandelt binnen, kijkt naar de achterkant ik ook, uit pure nieuwsgierigheid, want dat ding was nog maar net uitgepakt.

En ja hoor… pats, recht met mijn hoofd tegen de hoek van de keukenkast en meteen ook een stuk van de dampkap mee. Zo’n dampkap die zo ver naar achter zit dat je al moeite moet doen om ertegen te knallen.

Maar ik? Ik slaag erin.

Resultaat: sterretjes zien, vloeken alsof ik auditie deed voor een nieuwe Netflix‑reeks, en een microgolf die me al pijn deed nog voor hij één seconde heeft opgewarmd.
 
Directeur van concentratieschool probeerde mijn vrouw te overtuigen om te blijven lesgeven aan een probleemklas (minderjarigen met enkelband) maar ze heeft het toch maar niet gedaan.
 
Weer rellen bij een openluchtzwembad....
Kotsbeu ben ik dat.


En dan gaat HLN.be ook nog eens die beelden blurren.
Ooit, jij en ik, goed?:

 
Gisteren was het de eerste nacht dat mijn slaapkamer als een tropisch regenwoud aanvoelde. En dan maar horen dat dit jaar het koelste zal zijn want het zal alleen maar warmer worden.

Ik ben hier niet voor gemaakt, geef mij maar herfst.
 
Weer rellen bij een openluchtzwembad....
Kotsbeu ben ik dat.


En dan gaat HLN.be ook nog eens die beelden blurren.
Zal er niet op beteren
 
Weer rellen bij een openluchtzwembad....
Kotsbeu ben ik dat.


En dan gaat HLN.be ook nog eens die beelden blurren.
Heb daar 2 jaar gewoond, mijn ogen uitgekeken wat er daar allemaal gebeurde.
Drugs dealen voor onze deur, ramen in stampen, inbraken.
Ook bij ons hebben ze proberen inbreken.


En moest altijd te voet van de parking stappen naar ons appartement.
In de donkeren loop je daar niet op je gemak.

Nog geen moment spijt dat ik daar ben weg gegaan.
 
Fluvius die hun moment voor stroomonderbreking wel erg goed uitgekozen hebben. Ze hebben het wel enkele dagen op voorhand aangekondigd, maar de hittegolf was dat eveneens. Al reeds 40 mins zonder elektriciteit en da's 39 mins te lang :angry:
 
Door Demir haar fast and loose met de levensbeschouwelijkheden heb ik geen zekerheid meer voor volgend schooljaar. Terwijl ik dat afwacht, heb ik wel een sollicitatie gedaan elders. Ik kan mij niet permitteren om af te wachten als het dan hier een njet is en voltijdse en/of interessante kansen weg zijn.

Zit ik hier - huidige job - te wachten op klassenraden met welgeteld 1 collega. Zegt die ‘ah, jij had een sollicitatie bij XYZ, ja mijn zus zat daarbij en ze zei het mij’ ❔❔

Ik zou aannemen dat mijn huidige baas de redenering wel snapt (hier blijven is eerste keuze met ruime voorsprong) maar ik dacht ook dat het niet de bedoeling is om vanuit een sollicitatie-procedure te gaan doorvertellen wie sollicitaties komt doen? Geeft mij alleszins geen echt vertrouwen in die andere school. Of is het normaal onder werkgevers om een heads up te geven als personeel elders kijkt? Kan zijn dat ik die geplogenheid gemist heb?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Door Demir haar fast and loose met de levensbeschouwelijkheden heb ik geen zekerheid meer voor volgend schooljaar. Terwijl ik dat afwacht, heb ik wel een sollicitatie gedaan elders. Ik kan mij niet permitteren om af te wachten als het dan hier een njet is en voltijdse en/of interessante kansen weg zijn.

Zit ik hier - huidige job - te wachten op klassenraden met welgeteld 1 collega. Zegt die ‘ah, jij had een sollicitatie bij XYZ, ja mijn zus zat daarbij en ze zei het mij’ ❔❔

Ik zou aannemen dat mijn huidige baas de redenering wel snapt (hier blijven is eerste keuze met ruime voorsprong) maar ik dacht ook dat het niet de bedoeling is om vanuit een sollicitatie-procedure te gaan doorvertellen wie sollicitaties komt doen? Geeft mij alleszins geen echt vertrouwen in die andere school. Of is het normaal onder werkgevers om een heads up te geven als personeel elders kijkt? Kan zijn dat ik die geplogenheid gemist heb?
Wtf, is echt not done om sollicitaties te lekken.

Maar ik had niet anders verwacht van het onderwijs
 
Weer rellen bij een openluchtzwembad....
Kotsbeu ben ik dat.


En dan gaat HLN.be ook nog eens die beelden blurren.
Mja Wetteren... verrassend is dat niet.
 
of ze hebben even gepolst bij die collega wat voor persoon je bent?
Lijkt mij niet echt oké om bij zomaar een collega te polsen, die man is hier maar een paar uur per week en wij kennen elkaar hoegenaamd niet. Eventueel vragen zouden ze toch bij mijn leidinggevende moeten doen en ze vroegen expliciet of die er van wist, waarop ik eerlijk gezegd heb ‘neen, al is het niet onlogisch om er van uit te gaan onder de omstandigheden dat men rondkijkt, maar neen ik heb niet uitdrukkelijk gemeld dat ik deze sollicitatie deed’
 
Fluvius die hun moment voor stroomonderbreking wel erg goed uitgekozen hebben. Ze hebben het wel enkele dagen op voorhand aangekondigd, maar de hittegolf was dat eveneens. Al reeds 40 mins zonder elektriciteit en da's 39 mins te lang :angry:
Dat heb ik hier dinsdag ook aan de hand gehad. Geen stroom vanaf een uur of 9. Gelukkig moest ik op een sollicitatiegesprek en was ik toch al een paar uur niet thuis, maar ik was toch blij dat ineens rond 15 uur de airco ineens terug opsprong. Nu goed, vandaag is het nog warmer, maar ik woon op de bovenste verdieping van een appartement en daar wordt het echt heel snel warm.
 
Terug
Bovenaan