The Magical Taz
Well-known member
Tijd om de collega te trakteren op een kommeke soep ?
Gazpacho met dit weer waarschijnlijk.
Gazpacho met dit weer waarschijnlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn oplaadpoort van gsm vol vuil en laad niet altijd op. Irritant
Eens in peuteren met een opengevouwen paperclip
Off the record heb ik ook al regelmatig zo'n vraag gekregenMaar dat kan toch ook niet?
Als het dringend genoeg is voor spoed moeten ze zelf gaan of een ziekenwagen bellen lijkt me, niet even beginnen rondbellen naar al de telefoonnummers die ze in het dossier hebben staan, want welke "spoed" is er dan allez. Speciale manier van werken.Vorige week telefoon van een onbekend nr.
School van de zoon. Hadden ook al de vrouw proberen te contacteren, maar die nam niet op.
Tja, dat kan die neemt onbekende nrs meestal niet op.
Uw zoon heeft een ongeval gehad net voor het einde van het laatste uur, bent u in de mogelijkheid hem te komen halen om naar spoed te gaan?
-Wtf, wat is er gebeurd?
Heeft zich gesneden in zijn hand en ziet er niet goed uit, best even langs spoed.
-Ik ben gelukkig net thuis, dus kan er op 10 minuten zijn. Maar als het dringend is, vertrek dan al he!
Best dat u gaat meneer.
OK dan, daargekomen zit hij bij de betreffende dame aan de receptie met zijn hand ingepakt.
Dame in lichte paniek, maar ik zie al aan zijn gezicht dat het helemaal niet zo erg is.
-Zullen eens zien he.
Nee meneer, best laten openen op spoed.
Naar spoed dan, onderweg zegt zoon dat het allemaal wel meevalt, gewoon wat bloed en een snee.
Enfin, 1.5u wachten later, gaat het verband er af.... inderdaad een sneetje, 2 van die plak-stripjes eraan en door.
Had ik nu ook niet opgenomen, was het 3rde contact mijn moeder.
Als ze die bellen met die uitleg, dat mens krijgt iets aan haar hart denk ik.

ja, fysiek kan dat wel, maar wettelijk mag dat niet.Off the record heb ik ook al regelmatig zo'n vraag gekregen
Ik zou daar ook niet mee kunnen lachen.Vorige week telefoon van een onbekend nr.
School van de zoon. Hadden ook al de vrouw proberen te contacteren, maar die nam niet op.
Tja, dat kan die neemt onbekende nrs meestal niet op.
Uw zoon heeft een ongeval gehad net voor het einde van het laatste uur, bent u in de mogelijkheid hem te komen halen om naar spoed te gaan?
-Wtf, wat is er gebeurd?
Heeft zich gesneden in zijn hand en ziet er niet goed uit, best even langs spoed.
-Ik ben gelukkig net thuis, dus kan er op 10 minuten zijn. Maar als het dringend is, vertrek dan al he!
Best dat u gaat meneer.
OK dan, daargekomen zit hij bij de betreffende dame aan de receptie met zijn hand ingepakt.
Dame in lichte paniek, maar ik zie al aan zijn gezicht dat het helemaal niet zo erg is.
-Zullen eens zien he.
Nee meneer, best laten openen op spoed.
Naar spoed dan, onderweg zegt zoon dat het allemaal wel meevalt, gewoon wat bloed en een snee.
Enfin, 1.5u wachten later, gaat het verband er af.... inderdaad een sneetje, 2 van die plak-stripjes eraan en door.
Had ik nu ook niet opgenomen, was het 3rde contact mijn moeder.
Als ze die bellen met die uitleg, dat mens krijgt iets aan haar hart denk ik.
Lijkt mij niet echt oké om bij zomaar een collega te polsen, die man is hier maar een paar uur per week en wij kennen elkaar hoegenaamd niet. Eventueel vragen zouden ze toch bij mijn leidinggevende moeten doen en ze vroegen expliciet of die er van wist, waarop ik eerlijk gezegd heb ‘neen, al is het niet onlogisch om er van uit te gaan onder de omstandigheden dat men rondkijkt, maar neen ik heb niet uitdrukkelijk gemeld dat ik deze sollicitatie deed’
En wat is nu de ergernis? Dat hij het vroeg of dat ze het niet wil doen?Directeur van concentratieschool probeerde mijn vrouw te overtuigen om te blijven lesgeven aan een probleemklas (minderjarigen met enkelband) maar ze heeft het toch maar niet gedaan.

Er zijn andere manieren om van uw vrouw af te geraken.Als je de verhalen hoort, treurnis want die kunnen alle begeleiding gebruiken maar ze heeft daar geen geduld voor.
VTMGo ads.Amazon Prime ads.
3* reclame tijdens een aflevering van nog geen 24 minuten.![]()