peppe
Active member
GVD blender die kapot gaat tijdens het blenden van mijn shake. Er is een stuk mes los gebroken dus heb ik alles in de vuilbak kunnen gooien.
Ondertussen aant thuiswerken en ik kan alleen de ramen aan de achterkant opendoen want ik woon aan de straatkant en dat lawaai is niet te doen met de ramen open.
3 schermen, 1 laptop, lekker saunatje in de living. Gelukkig dat ik commando kan werken.
Ondertussen aant thuiswerken en ik kan alleen de ramen aan de achterkant opendoen want ik woon aan de straatkant en dat lawaai is niet te doen met de ramen open.
3 schermen, 1 laptop, lekker saunatje in de living. Gelukkig dat ik commando kan werken.

Ik krijg dan daarnet de importkosten die ik moet betalen. 31 euro -_- Sterk aan het twijfelen om gewoon niks te betalen want voor hetzelfde geld werken die tips niet en zit ik er mee.