DiffieHM
Well-known member
Een klerewinkel dus?Klerenwinkels. Ik vind ze allemaal verschrikkelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een klerewinkel dus?Klerenwinkels. Ik vind ze allemaal verschrikkelijk.
Om koleirig van te worden.Een klerewinkel dus?
Gelukkig kan je vanaf morgen genieten van de I love the 90's hitparade op BG.Bekijk bijlage 50306
De cd/LP en filmafdeling van de Mediamarkt . Schrap het dan gewoon in uw afdelingslijst he.
Bij zo debielen hoop ik echt dat het karkas net ontploft.

heb het hier al eens geplaatst.... 1,5 miljoen euro lees ik voor een vis !Bultrug timmy
* Volgens de meeste experten zal Timmy reeds dood zijn voor ze hem vrijlaten. (Fout)
* Volgens de meeste experten is Timmy al sinds 5 mei of eerder dood. (Fout)
* Sinds zondag (10 mei) stuurt de tracker geen info meer door. De tracker werkt niet meer of Timmy is dood. (Misschien)
* De dode walvis die is aangespoeld voor Denemarken op 15 mei is hoogstwaarschijnlijk Timmy en hij is dood. (Misschien)
* Oei hij heeft geen zendertje. Misschien is het toch niet Timmy! (Mmm)
LET IT GO damned it.
Zoogdier.heb het hier al eens geplaatst.... 1,5 miljoen euro lees ik voor een vis !
hoeveel andere dieren hadden daar niet mee kunnen gered worden?
Als je binnen de overheid blijft doorschuiven tot de dienst waar absoluut niks meer gebeurt.Ik vraag bij overheidsinstantie X, die onder andere toezicht houdt op organisatie Y, informatie over openbaarheid van bestuur van organisatie Y.
X forward gewoon mijn email met naam en gegevens door naar organisatie Y ipv mij de regelgeving te bezorgen. Waarop ik per mail reageer dat dit niet de bedoeling is en ik enkel info wil.
Krijg ik terug dat X enkel dient voor advies voor organisatie Z, reageer ik terug met een link naar hun website waarin staat dat ze bovenstaande ook doet.
En dan moet ge weten dat ik mijn initiële vraag meer dan een maand geleden heb gesteld en pas reactie kreeg naar een reminder.
Ik ga ook voor die overheidsinstantie werken, zitten ze hier op te dringen dat ik binnen de 24 uur moet reageren op emails en klantentevredenheid,...
Alles van suikers eens laten.Ik weet niet wat het is maar de laatste maanden val ik zo moeilijk in slaap. Ik vind mijn draai niet meer, alles voelt oncomfortabel aan, ik lig ook de hele tijd na te denken over vanalles. Terwijl ik eigenlijk niet echt grote zorgen heb momenteel.
Al andere kussens gekocht, schermen afgezworen een uur voor ik ga slapen, sleepcasts geprobeerd, van die trucjes met woorden geprobeerd, ademhalingsoefeningen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.
Hmm, ik probeer mijn laatste echte maaltijd rond 19u te hebben. Al eet ik wel nog wat Skyr ofzo een uur voor ik ga slapen.Alles van suikers eens laten.
Ander eetpatroon.
Al 's nachts uw darmen beginnen te werken, lig je ook te draaien.
Ik weet niet wat het is maar de laatste maanden val ik zo moeilijk in slaap. Ik vind mijn draai niet meer, alles voelt oncomfortabel aan, ik lig ook de hele tijd na te denken over vanalles. Terwijl ik eigenlijk niet echt grote zorgen heb momenteel.
Al andere kussens gekocht, schermen afgezworen een uur voor ik ga slapen, sleepcasts geprobeerd, van die trucjes met woorden geprobeerd, ademhalingsoefeningen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.
dat laatste waarschijnlijkAls je binnen de overheid blijft doorschuiven tot de dienst waar absoluut niks meer gebeurt.
Telkens als je denkt dat het niet nog trager kan, maar toch.
Waar zou je dan uitkomen?
p&a?
www.v-nieuws.be