Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Veel drama op Instagram omdat gisteren na de Gay Pride in Brussel drie pro-Palestijnse queer artists/activisten aangevallen zijn door 20 “jongeren”. De ironie.

Maar nog steeds niemand die eens durft benoemen waarom men zich niet veilig voelt in grootsteden :sop:

Ik vraag bij overheidsinstantie X, die onder andere toezicht houdt op organisatie Y, informatie over openbaarheid van bestuur van organisatie Y.

X forward gewoon mijn email met naam en gegevens door naar organisatie Y ipv mij de regelgeving te bezorgen. Waarop ik per mail reageer dat dit niet de bedoeling is en ik enkel info wil.

Krijg ik terug dat X enkel dient voor advies voor organisatie Z, reageer ik terug met een link naar hun website waarin staat dat ze bovenstaande ook doet.

En dan moet ge weten dat ik mijn initiële vraag meer dan een maand geleden heb gesteld en pas reactie kreeg naar een reminder.

Ik ga ook voor die overheidsinstantie werken, zitten ze hier op te dringen dat ik binnen de 24 uur moet reageren op emails en klantentevredenheid,...

Ik weet niet wat het is maar de laatste maanden val ik zo moeilijk in slaap. Ik vind mijn draai niet meer, alles voelt oncomfortabel aan, ik lig ook de hele tijd na te denken over vanalles. Terwijl ik eigenlijk niet echt grote zorgen heb momenteel.

Al andere kussens gekocht, schermen afgezworen een uur voor ik ga slapen, sleepcasts geprobeerd, van die trucjes met woorden geprobeerd, ademhalingsoefeningen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.

Bultrug timmy

* Volgens de meeste experten zal Timmy reeds dood zijn voor ze hem vrijlaten. (Fout)
* Volgens de meeste experten is Timmy al sinds 5 mei of eerder dood. (Fout)
* Sinds zondag (10 mei) stuurt de tracker geen info meer door. De tracker werkt niet meer of Timmy is dood. (Misschien)
* De dode walvis die is aangespoeld voor Denemarken op 15 mei is hoogstwaarschijnlijk Timmy en hij is dood. (Misschien)
* Oei hij heeft geen zendertje. Misschien is het toch niet Timmy! (Mmm)

LET IT GO damned it.
heb het hier al eens geplaatst.... 1,5 miljoen euro lees ik voor een vis !
hoeveel andere dieren hadden daar niet mee kunnen gered worden?

GTA 6 gaat hopelijk uitkomen in november 2026 dus ik begin al eens te kijken voor een PS5 pro. Mijn laatste ps4 pro heeft het lang genoeg vol gehouden dus tijd om hem op pensioen te laten gaan.

Ik ga kijken op coolblue en zie 1019 € voor een PS5 pro met disc...

Het zal dan toch maar ne slim worden want ik ga geen pc prijzen betalen voor een console

Ik vraag bij overheidsinstantie X, die onder andere toezicht houdt op organisatie Y, informatie over openbaarheid van bestuur van organisatie Y.

X forward gewoon mijn email met naam en gegevens door naar organisatie Y ipv mij de regelgeving te bezorgen. Waarop ik per mail reageer dat dit niet de bedoeling is en ik enkel info wil.

Krijg ik terug dat X enkel dient voor advies voor organisatie Z, reageer ik terug met een link naar hun website waarin staat dat ze bovenstaande ook doet.

En dan moet ge weten dat ik mijn initiële vraag meer dan een maand geleden heb gesteld en pas reactie kreeg naar een reminder.

Ik ga ook voor die overheidsinstantie werken, zitten ze hier op te dringen dat ik binnen de 24 uur moet reageren op emails en klantentevredenheid,...
Als je binnen de overheid blijft doorschuiven tot de dienst waar absoluut niks meer gebeurt.

Telkens als je denkt dat het niet nog trager kan, maar toch.

Waar zou je dan uitkomen?

p&a?

Ik weet niet wat het is maar de laatste maanden val ik zo moeilijk in slaap. Ik vind mijn draai niet meer, alles voelt oncomfortabel aan, ik lig ook de hele tijd na te denken over vanalles. Terwijl ik eigenlijk niet echt grote zorgen heb momenteel.

Al andere kussens gekocht, schermen afgezworen een uur voor ik ga slapen, sleepcasts geprobeerd, van die trucjes met woorden geprobeerd, ademhalingsoefeningen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.
Alles van suikers eens laten.

Ander eetpatroon.
Als 's nachts uw darmen beginnen te werken, lig je ook te draaien.

poepen voor het slapen!

slaaptips bij kinderen: teddybeer
slaaptips bij volwassenen: masturbeer

Ik heb de laatste tijd ook veel last van slaapproblemen. Het inslapen is meestal geen issue, maar ik merk dat ik vaak heel vroeg wakker wordt (vaak rond 5u al) en dan niet meer terug in slaap geraak.

Als je binnen de overheid blijft doorschuiven tot de dienst waar absoluut niks meer gebeurt.

Telkens als je denkt dat het niet nog trager kan, maar toch.

Waar zou je dan uitkomen?

p&a?
dat laatste waarschijnlijk

ook al over nagedacht. Zou een dienst moeten zijn ivm aanvragen, geen rechtstreeks klantcontact, en waarschijnlijk in een niche gebied. Had zoiets voor ogen, mail gestuurd, binnen het uur antwoord.

anderzijds familielid die voor de eerste herstructurering van het kindergeld (toen nog federaal) werkte, kwam babysitten thuis (zogezegd thuiswerk) en volgens de oma heeft ze 1 keer haar pc opengedaan om daarna haar telefoon te pakken om te zeggen dat het niet haar taak was om x te doen.

Er zou een wildgroei gaande zijn aan nieuwe fraudevormen: uitkeringstrekkers die bijverdienen via OnlyFans of als influencer, deejays die doordeweeks stempelgeld claimen maar in het weekend zwart geld opstrijken voor optredens, en hondenfokkers die puppy’s verpatsen via sociale media terwijl ze officieel op ziekenkas staan.

We zijn niet gemaakt om niets te doen overdag, dat is duidelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan