Gisteren kom ik thuis van het werk en merk ik dat mijn smartphone, die net bijna een uur aan het opladen was in de wagen, bijna een lege batterij heeft. Ik denk er niet verder bij na en hang die aan de lader thuis. Half uur later is de batterij nog leger. Bon, die USB C poort wordt soms vuil dus ik probeer die uit te blazen en ga daar met een tandenstoker in rond. Resultaat is hetzelfde zelfs na meedere keren heropstarten.
Na wat opzoekwerk lees ik ergens dat ik eens moet proberen die af te zetten en zo op te laden. Ik doe dat en voorwaar, dat ding begint op te laden. En sindsdien lijkt het alsof er niets gebeurd is. Gaat mijn batterij binnenkort eens katastrofaal falen, of is dit gewoon een software bug die ik nog niet kende?
Na wat opzoekwerk lees ik ergens dat ik eens moet proberen die af te zetten en zo op te laden. Ik doe dat en voorwaar, dat ding begint op te laden. En sindsdien lijkt het alsof er niets gebeurd is. Gaat mijn batterij binnenkort eens katastrofaal falen, of is dit gewoon een software bug die ik nog niet kende?

. Weeral een paar kg CO2 de lucht in. Environment n/a = environment naar de kloten ja.

En panikeren heeft weinig zin, wat komt komt.