Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Extra cardio + extra rep, ik zie ik het probleem niet?Als ge ze kunt heffen, kunt ge ze terug leggen ook he
Ruimt uw gewichten op, zie het als een extra rep, ik zie het probleem niet.Extra cardio + extra rep, ik zie ik het probleem niet?
Ik ben maar wat met uw voeten aant rammelen ehRuimt uw gewichten op, zie het als een extra rep, ik zie het probleem niet.
Ik jaag me er ook in op als ik mensen hun dumbells zie laten liggen of hun plates niet van de barbell halen.'k wist het wel!Ik ben maar wat met uw voeten aant rammelen ehIk jaag me er ook in op als ik mensen hun dumbells zie laten liggen of hun plates niet van de barbell halen.

Ik heb dat ooit eens aangehaald bij een lokaal bestuurslid en kreeg als antwoord dat ze die vuilnisbakken weghaalden omdat er mensen hun huisvuil in weg gooiden om geen vuilzakken te moeten betalen. Niet dat ik dat standpunt niet begrijp, maar het is ongelooflijk vervelend om kilometers rond te lopen met een leeg blikje/flesje of een zak hondenkak als je als brave burger rondwandelt.Het gebrek aan vuilnisbakken in de publieke ruimte dat haast hallucinante proporties begint aan te nemen: er was een tijd dat je slechts (deca)meters moest afleggen om er eentje te bereiken, maar zo stilaan beginnen de (hecto)meters naar kilometers te neigen
:/
Terwijl dat probleem weer makkelijk opgelost is door vuilbakken te zetten met een kleinere opening.Ik heb dat ooit eens aangehaald bij een lokaal bestuurslid en kreeg als antwoord dat ze die vuilnisbakken weghaalden omdat er mensen hun huisvuil in weg gooiden om geen vuilzakken te moeten betalen. Niet dat ik dat standpunt niet begrijp, maar het is ongelooflijk vervelend om kilometers rond te lopen met een leeg blikje/flesje of een zak hondenkak als je als brave burger rondwandelt.
Het gebrek aan vuilnisbakken in de publieke ruimte dat haast hallucinante proporties begint aan te nemen: er was een tijd dat je slechts (deca)meters moest afleggen om er eentje te bereiken, maar zo stilaan beginnen de (hecto)meters naar kilometers te neigen
:/
Inderdaad, ik ben ook van mening dat (tijdig geledigde) vuilbakken enigzins zullen helpen tegen zwerfvuil. Akkoord, je hebt altijd eikels die er niet naar zullen kijken, maar het mag de brave burger misschien ook iets gemakkelijker gemaakt worden om de wet te volgen.Ik heb dat ooit eens aangehaald bij een lokaal bestuurslid en kreeg als antwoord dat ze die vuilnisbakken weghaalden omdat er mensen hun huisvuil in weg gooiden om geen vuilzakken te moeten betalen. Niet dat ik dat standpunt niet begrijp, maar het is ongelooflijk vervelend om kilometers rond te lopen met een leeg blikje/flesje of een zak hondenkak als je als brave burger rondwandelt.
niet echt, want dan zetten ze hun vuilzakskes gewoon op de grond aan die vuilbakken. Net zoals mensen ook spiegels en zo aan glasbakken zetten.Terwijl dat probleem weer makkelijk opgelost is door vuilbakken te zetten met een kleinere opening.
Het is hier elke dag Marokko - Congo in het park aan de deur. Buitenspelen, allemaal goed en wel maar echt niet normaal hoeveel afval die kleine mannen elke dag achterlaten. Zakken chips, grote flessen River Cola, verpakkingen van koeken, etc... Nochtans staat dat park echt bomvol met vuilbakken, waaronder 3 rond hun voetbalpleintje. Soms ziet ge dan een groep moeders op een bank zitten met heel hun ijskast erbij en die laten dat ook gewoon staan. Wild hoe zelfs zo'n basisopvoeding geven voor veel mensen niet lukt. Daarvoor moeten er geen glasbakken en vuilbakken staan. Dat gaan die mensen altijd wel doen ergens.niet echt, want dan zetten ze hun vuilzakskes gewoon op de grond aan die vuilbakken. Net zoals mensen ook spiegels en zo aan glasbakken zetten.

deels waar, maar het is een gegeven dat vuil vuil aantrekt. Als 1 iemand zijn leeg potteke in de gemeenschappelijke keuken gewoon ergens smijt, gaat dit tot gevolg hebben dat ook anderen hun grens verlaagd wordt en daar dus ook hun vuil bij smijten. Ne vuilbak of glasbol is ook zo'n plaats. Men komt er met zijn correct glas, maar ze nemen dan ook hun spiegel mee. Of bij die vuilbak hebben ze deels gerief dat er wel in kan en deels niet en dan wordt dat gerief dat er niet in kan, gewoon daar gedropt.Daarvoor moeten er geen glasbakken en vuilbakken staan. Dat gaan die mensen altijd wel doen ergens.
Het is natuurlijk de makkelijkste oplossing om geen vuilnisbakken te zetten en te verwachten dat iedereen zijn eigen mini vuilbak maar meezeult.
SluikstortenHet is hier elke dag Marokko - Congo in het park aan de deur. Buitenspelen, allemaal goed en wel maar echt niet normaal hoeveel afval die kleine mannen elke dag achterlaten. Zakken chips, grote flessen River Cola, verpakkingen van koeken, etc... Nochtans staat dat park echt bomvol met vuilbakken, waaronder 3 rond hun voetbalpleintje. Soms ziet ge dan een groep moeders op een bank zitten met heel hun ijskast erbij en die laten dat ook gewoon staan. Wild hoe zelfs zo'n basisopvoeding geven voor veel mensen niet lukt.
En dan loopt daar elke week een oud menneke van het gemeente met zo'n knijper die boel op te rapen. Zouden ze beter allemaal geen geld meer in steken.
Komen bbq'en in het stadspark maar dan wel het vuil achterlaten. Dat is écht ver van mijn bed show, ik zou dat niet durven.Bij ons Lier hebben ze besloten op de publieke BBQ's in het stadspark weg te halen omdat de gevolgen qua afval niet meer te overzien waren. En er is geen tekort aan vuilbakken in het stadspark.
Bij ons Lier hebben ze besloten op de publieke BBQ's in het stadspark weg te halen omdat de gevolgen qua afval niet meer te overzien waren. En er is geen tekort aan vuilbakken in het stadspark.