Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik afgelopen maandag bij de orthodont van mijn zoon. 45 minuten vertraging voor een afspraak om 10h.Afspraak bij tandarts om 9u. Zit nog altijd te wachten. Hoe kan je nu zo vroeg op de dag al zoveel achterstand hebben.![]()
Typisch makila'ing dus.Typisch BG'ing
Je krijgt reacties in de zin van:
* Hey uw tekst onder uw vraag is onzin.
* Hey in uw zin staat een dikke vette DT fout.
* Moeke heeft pannenkoekjes gebakken!
Fair enoughMaar een antwoord op de vraag? Neen
[Want de rest interesseert mij zelf echt gene f**k en dat weten jullie zelf ook wel]
Welke vraag?Typisch BG'ing
Je krijgt reacties in de zin van:
* Hey uw tekst onder uw vraag is onzin.
* Hey in uw zin staat een dikke vette DT fout.
* Moeke heeft pannenkoekjes gebakken!
Fair enoughMaar een antwoord op de vraag? Neen (natuurlijk niet)
[Want al de rest interesseert mij zelf ook gene enkele f**k en dat weten jullie zelf ook wel]
Ach laat al maar zitten .. het is goed zo.
Meestal als ik ‘s ochtends de eerste afspraak heb bij de tandarts komt die pas +- 20 na het uur waarop ik een afspraak heb binnen![]()
Ik pak ook altijd de eerste afspraak, maar ook hier nog nooit op tijd binnen geraakt. De beste was toen ik aanbelde vijf minuten voor de afspraak, hij opendeed in zijn pyjama, zei dat ik nog even in de wachtkamer mocht gaan en hij eerst nog zijn gazet uit de brievenbus pakte om terug naar het privédeel te verdwijnen.Ook eens meegemaakt, toen ik nog bij de tandarts ging uit mijn kindertijd. Eerste afspraak van de dag zodat ik daarna nog naar het werk kon. Na 10-15 min te wachten zie ik ze toekomen in haar Bentley Continental. Dan nog even alles klaarleggen en goed begonnen met achterstand.

. Gelukkig ook makkelijk kunnen afkuisen want regenjas. Dan gaan wandelen en halfweg kijk ik eens links en zie op de linkermouw ook nog een plek 
. Terug op kantoor en ook weer afgekuist.Is "alien" niet gewoon een officiële term, dus compleet anders dan "blonde Zweed" of "kansenparel"?De frustratie als je niet op een woord kunt komen. Ook Google of ChatGPT helpen niet.
Trump noemt immigranten ´aliens´
Rechts noemt immigranten ´blonde Zweden´ of ´kansenparels´.
Hoe noem je dit soort terminologie?
Is "alien" niet gewoon een officiële term, dus compleet anders dan "blonde Zweed" of "kansenparel"?
Voor die laatste zou ik denken aan een cynische verbloeming.

50% van de stemmen in Gent op straat vandaag hadden een Hollands accent
da's overdreven. er zit zeker nog een groot deel Spaans en Frans tussen, op een zaterdag

En Britten. Maar helemaal volgens het cliché kan je de Nederlanders wel vaak veel meer horen dan de rest. Dus dat 50% van de stemmen die je hoort, Nederlanders waren, kan goed kloppen![]()
Vorig jaar waren we in het oosten van Duitsland, laatste dorpje voor de Tsjechische grens. Net aangekomen in ons huisje gaan we naar de winkel om ons gerief nog te hebben voor de dag erna (zondag!). Ik kom die winkel binnen, nog geen woord Duits gehoord buiten de ontvangst van de eigenaar van het huisje, en ik hoor: nou sjeg, peren hebben we nog in de caravan, die hoef je toch niet mee te nemen.Asjemenou!