Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol, ik dacht dat het zo'n ding ging zijn waar de bovenste helft bloot lag en alles naar boven gepushed wordt. Dit is toch nog deftig? Als ge daar al ne koude douche bij nodig hebt, dan vraag ik me af wat er gebeurt als ge op een strand rondloopt.

Luiers zijn nu wel zwaar, hier hebben we daarvoor speciale luierzakken (van extra dun LDPE zodat ze makkelijker scheuren) die qua volume zowat de kleinste zijn van al de opties.De mannen van de vuilkar die één van mijn vuilniszakken (restafval) hebben laten staan wegens te zwaar. Inhoud: 3 zakken met luiers van de kinderen. Er was zelfs nog redelijk wat plaats vrij in die zak. Blijkbaar is het soortelijk gewicht van luiers te hoog om de gemiddelde restafvalzak nuttig te kunnen opvullen.
Nu is het natuurlijk onmogelijk om die zak te openen en opnieuw te gebruiken, ze hebben hem zelfs al deels opengescheurd om de inhoud te kunnen bekijken. Van verspilling gesproken.
Ik was heel blij dat wij containers hadden op een onze woonplaats toen we nog luiers gebruikten. Daar zat geen maximum gewicht op en geen gedoe met vuilzakken dichtbinden. Je zal de inhoud moeten verdelen over 2 nieuwe zakken dan. Moet het wel weer 2 weken blijven staan.De mannen van de vuilkar die één van mijn vuilniszakken (restafval) hebben laten staan wegens te zwaar. Inhoud: 3 zakken met luiers van de kinderen. Er was zelfs nog redelijk wat plaats vrij in die zak. Blijkbaar is het soortelijk gewicht van luiers te hoog om de gemiddelde restafvalzak nuttig te kunnen opvullen.
Nu is het natuurlijk onmogelijk om die zak te openen en opnieuw te gebruiken, ze hebben hem zelfs al deels opengescheurd om de inhoud te kunnen bekijken. Van verspilling gesproken.
Hier is luiers apart in te zamelen. Dat was speciale zakken kopen specifiek voor luiers (en incontinentie materiaal, dus wie weet komt het ooit terug) en elke zoveel tijd een ritje naar het containerpark om die binnen te brengen.De mannen van de vuilkar die één van mijn vuilniszakken (restafval) hebben laten staan wegens te zwaar. Inhoud: 3 zakken met luiers van de kinderen. Er was zelfs nog redelijk wat plaats vrij in die zak. Blijkbaar is het soortelijk gewicht van luiers te hoog om de gemiddelde restafvalzak nuttig te kunnen opvullen.
Voor mij zijn al die aparte regels per intercommunale ook zo'n Belgische absurditeit. Allez kijk nu naar die kaart hieronder. Had een buitenlandse collega die van Brussel verhuisde naar Sterrebeek en mij verbaasd kwam zeggen dat een van haar buren haar had aangesproken omdat ze de verkeerde zakken op het verkeerde moment buitenzette. Hoezo is dat anders 5 km verder? Zal wel ergens in de 50 foldertjes aan versnipperde info staan natuurlijk.Hier is luiers apart in te zamelen. Dat was speciale zakken kopen specifiek voor luiers (en incontinentie materiaal, dus wie weet komt het ooit terug) en elke zoveel tijd een ritje naar het containerpark om die binnen te brengen.
Ik was heel blij dat wij containers hadden op een onze woonplaats toen we nog luiers gebruikten.
bij IVAGO kan het dan nog verschillen wààr in Gent ge woont. we hebben hier een zakken-zone en een bakken-zoneVoor mij zijn al die aparte regels per intercommunale ook zo'n Belgische absurditeit. Allez kijk nu naar die kaart hieronder. Had een buitenlandse collega die van Brussel verhuisde naar Sterrebeek en mij verbaasd kwam zeggen dat een van haar buren haar had aangesproken omdat ze de verkeerde zakken op het verkeerde moment buitenzette. Hoezo is dat anders 5 km verder? Zal wel ergens in de 50 foldertjes aan versnipperde info staan natuurlijk.
Bekijk bijlage 49011
In onze "nieuwe" fusie-gemeente is dat helemaal mooi want beide gemeenten zitten in een andere intercommunale (nog tot 2027)...Voor mij zijn al die aparte regels per intercommunale ook zo'n Belgische absurditeit. Allez kijk nu naar die kaart hieronder. Had een buitenlandse collega die van Brussel verhuisde naar Sterrebeek en mij verbaasd kwam zeggen dat een van haar buren haar had aangesproken omdat ze de verkeerde zakken op het verkeerde moment buitenzette. Hoezo is dat anders 5 km verder? Zal wel ergens in de 50 foldertjes aan versnipperde info staan natuurlijk.
In Limburg is het tenminste makkelijk!Voor mij zijn al die aparte regels per intercommunale ook zo'n Belgische absurditeit. Allez kijk nu naar die kaart hieronder. Had een buitenlandse collega die van Brussel verhuisde naar Sterrebeek en mij verbaasd kwam zeggen dat een van haar buren haar had aangesproken omdat ze de verkeerde zakken op het verkeerde moment buitenzette. Hoezo is dat anders 5 km verder? Zal wel ergens in de 50 foldertjes aan versnipperde info staan natuurlijk.
Bekijk bijlage 49011
En moet nog aan itsme en kbc beginnen, wat een werk... Android.
En ja met een Apple is dat allemaal niet nodig.
Het is wel duidelijk dat een 'I' vooraan in de naam statistisch een grote kans op succes oplevert in de afvalwereld.Voor mij zijn al die aparte regels per intercommunale ook zo'n Belgische absurditeit. Allez kijk nu naar die kaart hieronder. Had een buitenlandse collega die van Brussel verhuisde naar Sterrebeek en mij verbaasd kwam zeggen dat een van haar buren haar had aangesproken omdat ze de verkeerde zakken op het verkeerde moment buitenzette. Hoezo is dat anders 5 km verder? Zal wel ergens in de 50 foldertjes aan versnipperde info staan natuurlijk.
Bekijk bijlage 49011
Inderdaad, vorige week hetzelfde proces moeten doorlopen. Ettelijke uren mee bezig geweest.Nieuwe gsm willen instellen, maar al die WW terug moeten zoeken.
Stukken van gesprekken kwijt op whatsapp vanwege geen backup.
Email app werkt niet op 2 gsm's blijkbaar, dus eerst een wissen en dan de andere.
En moet nog aan itsme en kbc beginnen, wat een werk... Android.
En ja met een Apple is dat allemaal niet nodig.
Ik denk dat het over de mail / whatsapp gaat. Ook op iPhone moet je Itsme opnieuw activeren met een cardreader en nadien kan je je banking apps met de opnieuw geactiveerde itsme in orde brengen.Als het zo gemakkelijk is op Apple om itsme en bankapp gegevens te clonen, ben ik blij dat ik een Android telefoon heb.
Als het zo gemakkelijk is op Apple om itsme en bankapp gegevens te clonen, ben ik blij dat ik een Android telefoon heb.
En als je geen cardreader meer hebt?Ik denk dat het over de mail / whatsapp gaat. Ook op iPhone moet je Itsme opnieuw activeren met een cardreader en nadien kan je je banking apps met de opnieuw geactiveerde itsme in orde brengen.
Zelfs als je een eigen icloud backup terugzet gaan die apps niet meer werken.