AI. Ik heb het er echt zo mee gehad. Ik ben het gezaag, de online gepromote berichten en alles errond zo ongelooflijk kotsbeu. Van mij mogen al die datacenters en AI bedrijven platbranden tot op de grond.
Artificial Irritation.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AI. Ik heb het er echt zo mee gehad. Ik ben het gezaag, de online gepromote berichten en alles errond zo ongelooflijk kotsbeu. Van mij mogen al die datacenters en AI bedrijven platbranden tot op de grond.
Het zou raar zijn moest je dan een vrijstelling krijgen.

Wel een erg naïeve gedachte natuurlijk. Maak de dingen beter waar je zelf een hand in hebt, al de rest is bijzaak.man man ik dacht echt 2026 zal beter worden als 2025. Nog maar 2 maanden in 2026 en niks anders dan gezever
naïef? ik vind dat maar een rare uitspraak. voor hetzelfde geld heeft hij net bericht gekregen dat een geliefd iemand gestorven is, hijzelf zwaar ziek is, of gewoon random externe problemen. Dat alle dingen die je niet in de hand hebt maar bijzaak zijn lijkt me toch eerder een naïeve gedachte dan.Wel een erg naïeve gedachte natuurlijk. Maak de dingen beter waar je zelf een hand in hebt, al de rest is bijzaak.
Herkenbaar..Ik moet voor midden maart naar de autokeuring, en dat is nu echt een activiteit die ik haat infeite. Op zich is het gewoon de wagen voorrijden en wachten, maar iets eraan vind ik heel stresserend.
In principe moet ik er vrij eenvoudig doorgeraken, wagen is 6 jaar oud, maar ja je weet nooit natuurlijk. Ik weet nog hoe ik jaren terug naar de keuring ging met mijn aftandse Suzuki, toen je die zelf nog op al die testopstellingen moest rijden (nu is dat denk ik niet meer zo). Kennelijk moest ik op een bepaald moment voor het uitstappen de motor afzetten maar ik had dit niet gehoord of gelezen. Plots merkt die kerel dan en begint daar te roepen van "GODVERDOMME DIENEN HEEFT ZIJNE MOTEUR NI AFGEZET WADDIST WILDE ONS VERGIFTIGEN OFWA", waarna die mijn deur zo hard mogelijk dichtgooide.Herkenbaar..
AIAI AI AIArtificial Irritation.
man man ik dacht echt 2026 zal beter worden als 2025. Nog maar 2 maanden in 2026 en niks anders dan gezever
Ik zat niet meteen op persoonlijk vlak te denken. Was meer in algemeenheden bezig. Maar dat kan ook natuurlijk. Iedereen beleefd dat anders.naïef? ik vind dat maar een rare uitspraak. voor hetzelfde geld heeft hij net bericht gekregen dat een geliefd iemand gestorven is, hijzelf zwaar ziek is, of gewoon random externe problemen. Dat alle dingen die je niet in de hand hebt maar bijzaak zijn lijkt me toch eerder een naïeve gedachte dan.
Je kan toch hopen zaken bedenken die je niet in de hand hebt maar die zeker en vast geen bijzaak zijn voor je leven? Ik bedoel, alles gaande van iemand die zijn wagen in je voorgevel parkeert tot het uitbreken van een gewapend conflict zijn dingen waar we niets aan kunnen doen.Ik zat niet meteen op persoonlijk vlak te denken. Was meer in algemeenheden bezig. Maar dat kan ook natuurlijk. Iedereen beleefd dat anders.
Zou dat een soort van gamification zijn. We zijn games en films gewoon waar we bijv. satelietshots van ontploffingen zien en nu kunnen we dat ook IRL zien. Waar vroeger met afgrijzen naar beelden van vliegtuigen die in gebouwen vlogen werd gekeken zijn drones die hetzelfde doen nu cool en spectaculair. Oorlog is entertainment geworden.Je kan toch hopen zaken bedenken die je niet in de hand hebt maar die zeker en vast geen bijzaak zijn voor je leven? Ik bedoel, alles gaande van iemand die zijn wagen in je voorgevel parkeert tot het uitbreken van een gewapend conflict zijn dingen waar we niets aan kunnen doen.
En misschien maar half gelinkt maar mijn ergernis: hoe de halve wereld zo'n gewapend conflict als een nieuwe vorm van entertainment ziet. Ik volg ook graag het nieuws, maar hoe mensen zoals bij een voetbalmatch vrolijk worden wanneer er "gescoord" wordt vind ik toch maar iets vreemd. Of mensen die de aanval op Iran als "tof" benoemen.
Wel een erg naïeve gedachte natuurlijk. Maak de dingen beter waar je zelf een hand in hebt, al de rest is bijzaak.
In principe moet ik er vrij eenvoudig doorgeraken, wagen is 6 jaar oud, maar ja je weet nooit natuurlijk. Ik weet nog hoe ik jaren terug naar de keuring ging met mijn aftandse Suzuki, toen je die zelf nog op al die testopstellingen moest rijden (nu is dat denk ik niet meer zo). Kennelijk moest ik op een bepaald moment voor het uitstappen de motor afzetten maar ik had dit niet gehoord of gelezen. Plots merkt die kerel dan en begint daar te roepen van "GODVERDOMME DIENEN HEEFT ZIJNE MOTEUR NI AFGEZET WADDIST WILDE ONS VERGIFTIGEN OFWA", waarna die mijn deur zo hard mogelijk dichtgooide.
Natuurlijk niet het moment om op dezelfde manier te antwoorden, dus ik heb niet echt gereageerd, maar man wat een marginaal. Dan 10 minuten later afgekeurd omdat een schokdemper versleten was.
Figuren die hier overdag heel veel tijd doorbrengen van ma-vrij, kijken nu heel bozig naar u.Aanvraag tot betaling van de zorgpremie gekregen.
100 euro.. doe ne keer normaal
![]()
Ja en een BG supportersbadge betaalt zichzelf nietFiguren die hier overdag heel veel tijd doorbrengen van ma-vrij, kijken nu heel bozig naar u.

Ik denk niet dat de mensen die zo'n dingen entertainend vinden perse gamers zijn, en ik denk ook dat dat toejuichen iets is van alle tijde. Ik zou veel eerder denken dat het is omdat we die dingen gewoon constant en gewoon live kunnen zien en ik heb het gevoel dat sociale media tegenwoordig nog veel meer us vs them is en daar nog veel meer op inspeelt, en dat het meer een gevolg daarvan is.Zou dat een soort van gamification zijn. We zijn games en films gewoon waar we bijv. satelietshots van ontploffingen zien en nu kunnen we dat ook IRL zien. Waar vroeger met afgrijzen naar beelden van vliegtuigen die in gebouwen vlogen werd gekeken zijn drones die hetzelfde doen nu cool en spectaculair. Oorlog is entertainment geworden.

Hier hetzelfde, ik vond het ook al zoveel ineens.Aanvraag tot betaling van de zorgpremie gekregen.
100 euro.. doe ne keer normaal
![]()