Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ene vroeg of mijn stad ver weg was van hem.

Zonder dan te zeggen waar hem zelf woont :rofl:Of alleja, google maps?
Update:

Nu probeert er zelfs ene de zijne aan mij te vekopen :rofl:in mijn weg geef ad!

WIE ZIJN DIE MENSEN???

IMG_6633.jpeg

Onze gastvrouw in Oostenrijk (nederlands koppel) heeft haar Gästehaus verkocht aan Esten die geen duits en geen engels spreken.

We kunnen weer op zoek naar andere oorden na zoveel jaren. Ik! Baal! Als! Een! Stekker!

Was zo een leuk pensionnetje met een centrale bar waar we elke avond konden apres-skien met de eigenaars en andere gasten. Droef ben ik.

Onze gastvrouw in Oostenrijk (nederlands koppel) heeft haar Gästehaus verkocht aan Esten die geen duits en geen engels spreken.

We kunnen weer op zoek naar andere oorden na zoveel jaren. Ik! Baal! Als! Een! Stekker!

Was zo een leuk pensionnetje met een centrale bar waar we elke avond konden apres-skien met de eigenaars en andere gasten. Droef ben ik.
Aj pijnlijk net voor de reis van de zomer...
Ge was er zo content van, maar ge had toch al geboekt?

Ja, deze zomer zitten we er dus terug omdat we al geboekt hadden van vorig jaar. Maar volgende ski gaan we iets anders moeten verzinnen.
Wel straf dat Esten geen Engels kunnen, dacht dat die dat standaard op school kregen. Als je daar deze zomer toch zit vallen die misschien wel mee? Kan me niet bedenken dat die in de toeristische sector gaan werken en geen taal gaan leren?

Wel straf dat Esten geen Engels kunnen, dacht dat die dat standaard op school kregen. Als je daar deze zomer toch zit vallen die misschien wel mee? Kan me niet bedenken dat die in de toeristische sector gaan werken en geen taal gaan leren?

Onze madam vertelde het gisteren, die Esten hebben hier kennissen in het dorp en die hebben alles moeten helpen vertalen.

Ze gaan de apres ski bar met bijhorende keuken en ontbijtplaats ook verbouwen tot extra appartement, gaat hier dus zo een niet-gastvrije cashkoe worden vrees ik.

Dat is toch wel dik klote. Hier hebben we vorig jaar hetzelfde meegemaakt, vakantiehuis in spanje dat door de spaanse eigenaren verkocht is aan een nederlands koppel. Het nog een kans gegeven maar wat een mooie spaanse casa was is getransformeerd naar een kitscherig vakantiehuis waar je niet meer weet in welk land je je bevindt. Veel mensen snappen het niet gezien je gewoon naar iets anders op vakantie kan maar het voelt toch aan als iets persoonlijks dat verdwijnt.

Mijn krokussen en gele kornoeljes staan in bloei na die mini-lente, en nu vriest het zowat de hele dag en begint het nog te sneeuwen ook.

Afgelopen vrijdag hard tegen de grond gesmakt met de fiets op een helling van 15 procent omhoog :unsure: Afgevoerd geweest met het spoed en nu ben ik ook nog es mijn bril kwijt. Gaan zoeken op de plaats waar ik gevallen ben, maar niets te vinden :sop:

Achja, dan maar een afspraak maken voor een nieuwe zeker. Ben al blij dat ik geen ernstige blijvende schade heb.

1.1 miljoen?????

een huis in BH met een huurprijs van 12 000$ per maand.

Het is heel erg om te lezen dat hij is overleden aan kanker maar dit is echt te gek voor woorden. Een gofundme voor een millionaire???

Verkoop het huis in Beverly hills en je hebt weer een paar extra miljoenen. En zijn vermogen was geschat tussen de 3-4 miljoen dus er zou totaal geen reden zijn waarom zijn familie ineens niet zo rondkomen.

Het nieuws dat hij kanker had heeft hij publiekelijk gemaakt in 2024, je gaat mij niet vertellen dat hij niet al zijn zaken in orde heeft gebracht voor in het geval dat hij kwam te overlijden.

En dan lees je op de gofundme dat ze geld nodig heeft zodat ze in hun huis kan blijven wonen van 4 miljoen.

Echt absurd voor woorden

2.6 miljoen :oops:

Sarah Lala
$ 512 min.
I am making this symbolic donation in support, even though I am currently facing serious hardship myself, with unpaid bills and the risk of eviction from my home. I still wanted to show my solidarity and support

Zoals de meesten heb ik ook naar DC gekeken. Maar 2.6 miljoen aan donaties aan een millionaire is echt wel absurd. In de plaats van dingen te verkopen hebben ze een ranch gekocht.

De vrouw van michael schumacher heeft vanalles verkocht om zijn behandeling te kunnen blijven bekostigen. Maar liever een gofundme starten dan dingen te verkopen omdat je dezelfde levensstijl wilt behouden ....

Laatst bewerkt:
Normaal stream ik HBO max op de laptop maar met de OS wilde ik het graag op een groot TV scherm bekijken en lekker in de zetel liggen.

Helaas: Chronisch na elke minuut 'sorry uw geheugen is vol!'. :frown: Het geheugen wissen / resetten / De TV een uurtje aan en uitzetten helpt helemaal niks. TV's hebben standaard vrij weinig geheugen en neen ik heb -toen ik het toestel gekocht heb- er niet specifiek naar gekeken, maar mijne TV is amper 2 jaar oud dus dat streamen zelfs gene minuut (meer) lukt valt mij zwaar tegen. Elke TV zou dat toch standaard moeten kunnen? Maar blijkbaar dus NIET. 😩

Ik heb dan ne Amazon Firestick gekocht. We zijn 3 dagen verder en 24+ uur lang streamen? --> Geen enkel probleem voor dit stickje.

Toch wel triestig. Mijn megagrote relatief jonge TV kan geen enkele minuut streamen en dat miniscuul klein stickje kan alles wél vlotjes streamen. Ik zou zeggen: Size doesnt matter maar in dit geval? :unsure:
Streamen op de meeste TV's is gewoon brol, ik heb mijn 2019 nVidia Shield en die doet het nog altijd beter dan mijn jongere TV. Het lukt wel, maar je merkt gewoon dat het op de Shield allemaal nét wat vlotter gaat.

Streamen op de meeste TV's is gewoon brol, ik heb mijn 2019 nVidia Shield en die doet het nog altijd beter dan mijn jongere TV. Het lukt wel, maar je merkt gewoon dat het op de Shield allemaal nét wat vlotter gaat.
Alleen spijtig dat de Youtube app zo crap is op de Shield.

Als ik HBO Max stream op PS5 heb ik zwaar het 'soap opera effect'. Van 't weekend mocht ik om het half uur mijne Playstation rebooten omdat de HBO app zogezegd zonder internet kwam te zitten mid film.

Terug
Bovenaan