peppe
Active member
'Dawson's Creek'-acteur James Van Der Beek (48) overleden
![]()
'Dawson's Creek'-acteur James Van Der Beek (48) overleden | VRT NWS Nieuws
De Amerikaanse acteur James Van Der Beek (48) is overleden. Van Der Beek is vooral bekend van zijn rol van Dawson Leery in de tv-serie 'Dawson's Creek'. Van Der Beek leed al 2,5 jaar aan darmkanker.vrtnws.be
Het was even schrikken een aantal maanden geleden toen ik hem heel mager zag. Ik wist niet dat hij aan kanker leed.
Alweer iemand die aan deze vuile ziekte overleden is.
Hopelijk kunnen we dit ooit beter bestrijden of uitroeien.
1.1 miljoen?????![]()
Donate to Support for James Van Der Beek's Family, organized by Friends of the Van Der Beek family
James Van Der Beek was a beloved husband, father, and friend … Friends of the Van Der Beek family needs your support for Support for James Van Der Beek's Familywww.gofundme.com
een huis in BH met een huurprijs van 12 000$ per maand.![]()
How James Van Der Beek Transformed 36-Acre Texas Ranch Into Family's Sanctuary After Quitting L.A.
Van Der Beek died Feb. 11, nearly six years after his family quit Los Angeles to move to a ranch outside of Austin, TX.www.realtor.com
Het is heel erg om te lezen dat hij is overleden aan kanker maar dit is echt te gek voor woorden. Een gofundme voor een millionaire???
Verkoop het huis in Beverly hills en je hebt weer een paar extra miljoenen. En zijn vermogen was geschat tussen de 3-4 miljoen dus er zou totaal geen reden zijn waarom zijn familie ineens niet zo rondkomen.
Het nieuws dat hij kanker had heeft hij publiekelijk gemaakt in 2024, je gaat mij niet vertellen dat hij niet al zijn zaken in orde heeft gebracht voor in het geval dat hij kwam te overlijden.
En dan lees je op de gofundme dat ze geld nodig heeft zodat ze in hun huis kan blijven wonen van 4 miljoen.
![]()
Inside Dawson’s Creek star’s family sanctuary - realestate.com.au
The secret family sanctuary of James Van Der Beek has been revealed following the Dawson’s Creek star’s cancer battle.www.realestate.com.au
Echt absurd voor woorden
Laatst bewerkt:

Of alleja, google maps?