Je ergernissen van vandaag - Deel 2

'Dawson's Creek'-acteur James Van Der Beek (48) overleden

Het was even schrikken een aantal maanden geleden toen ik hem heel mager zag. Ik wist niet dat hij aan kanker leed.

Alweer iemand die aan deze vuile ziekte overleden is.

Hopelijk kunnen we dit ooit beter bestrijden of uitroeien.

1.1 miljoen?????

een huis in BH met een huurprijs van 12 000$ per maand.

Het is heel erg om te lezen dat hij is overleden aan kanker maar dit is echt te gek voor woorden. Een gofundme voor een millionaire???

Verkoop het huis in Beverly hills en je hebt weer een paar extra miljoenen. En zijn vermogen was geschat tussen de 3-4 miljoen dus er zou totaal geen reden zijn waarom zijn familie ineens niet zo rondkomen.

Het nieuws dat hij kanker had heeft hij publiekelijk gemaakt in 2024, je gaat mij niet vertellen dat hij niet al zijn zaken in orde heeft gebracht voor in het geval dat hij kwam te overlijden.

En dan lees je op de gofundme dat ze geld nodig heeft zodat ze in hun huis kan blijven wonen van 4 miljoen.

Echt absurd voor woorden

Laatst bewerkt:
wat ook altijd zo entertainend is: dubbeltrekker trein met 6 wagens, 4 met 1ste klasse, en 2 met fietscompartiment.
wordt 2de klasse ineens een sardienenblikje.
Soms moeilijk te begrijpen dat ze bij zo'n korte trein 1ste klasse niet openstellen voor iedereen.
Ben blij dat ik nu met m'n fiets naar werk kan gaan. Heb vroeger 10jaar gependeld met de trein.

Is er ook maar enige indicatie dat er meer kanker is bij jonge mensen? Ik denk het niet

Het duurt ook maar 5min. om te checken of een buikgevoel klopt: https://kankerregister.org/nl/tekenmodule
Bekijk bijlage 47947

"We zien internationaal een trend wat betreft de verjonging van mensen met darmkanker.

"Onze overheid ziet de stijging misschien nog niet in de cijfers, maar wij zien inmiddels wel de patiënten", vertelt hij in gesprek met VRT NWS. "Gaan we echt nog een paar jaar wachten tot we die mensen ook in de statistieken zien opduiken?"

Kids-ID van de dochter is vervallen. Dus ik moet een nieuw aanvragen. Alleen vraag ik me dan fa of dit niet een stuk minder omslachtig kan.

1. Met de ingevulde en ondertekende brief samen met een goedgekeurde pasfoto naar het gemeentehuis van keuze. Keuze? 4 keuzes 🤷‍♂️
  2. Deze moeten in een envelop gestopt worden, die zelf moet worden aangeschaft.
  3. Moet manueel gepost worden, want gaat niet via Bpost.
  4. Nadat alles is goedgekeurd komt er voor ophaling een nieuwe brief naar je thuis en kan je een afspraak maken op een moment dat past met je kind dat aanwezig moet zijn.
  5. Je krijgt je KidsId.
Ik kijk nu al uit naar de uren wanneer ik kan gaan en mijn kleine geen schooluren heeft. Dolletjes in tijden van digitale revolutie.

"We zien internationaal een trend wat betreft de verjonging van mensen met darmkanker.

"Onze overheid ziet de stijging misschien nog niet in de cijfers, maar wij zien inmiddels wel de patiënten", vertelt hij in gesprek met VRT NWS. "Gaan we echt nog een paar jaar wachten tot we die mensen ook in de statistieken zien opduiken?"

hoe kan die een stijging in patiënten zien (lokaal), als er geen stijging in cijfers is? Allez, ik ben ook voor een screening vanaf 45j hoor. Maar snap het niet goed: internationaal kan er een stijging zijn en dan moeten we er op reageren en statistieken lopen een jaartje achter (maar dat is ook internationaal), maar het aantal patiënten lokaal moet toch in onze statistieken zichtbaar zijn?

ja, kzie het: laatste jaar is 2023. Ge vraagt u wel af waarom bijv. 2024 nog niet geweten is... Anyway, ik ga dus wel akkoord: verlaag die leeftijd maar naar 45jaar. Blijft natuurlijk nog een hele hoop mensen die dan niet gecontroleerd worden. Je kan moeilijk elke burger gaan testen, dus jongeren gaan altijd een blinde vlek blijven om snel op te vangen (spijtig genoeg).

Danku nutteloze rot-AI, zeer behulpzaam :wallbash:

Screenshot 2026-02-12 142142.jpg

Welja ik kwam het hier ook posten .. maar was al te laat.

3 dagen geleden nog die zanger van 3doorsdown. Hij was 47.

James 48...

Komt wel binnen als 40er... pfff
Ik word (allé ja ik moet met twee woorden spreken) volgende week 51 jaar oud.
Als ik dan lees wie allemaal al dood is voor die leeftijd (OK dat is < 10% maar toch) ja dan denk ik: Waarom zij wel en ik niet? :frown:

Het leven is oneerlijk.

Terug
Bovenaan