Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mannen, gewoon Coolblue, morgen geleverd, laat die nutteloze winkels voor wat het is.
Ik had door je postgeschiedenis nu eigenlijk verwacht dat je liever zou hebben dat er geld en werkgelegenheid in België blijft en er niet zoveel met pakjes moet worden rondgereden. :unsure:

Wij hebben via het werk 8% korting* bij de Krëfel. Dus is het daar meestal goedkoper, maar ik bestel daar meestal gewoon online.

*Volgens een medewerker daar blijkbaar meer dan wat de werknemers zelf krijgen :LOL:

Ik had door je postgeschiedenis nu eigenlijk verwacht dat je liever zou hebben dat er geld en werkgelegenheid in België blijft en er niet zoveel met pakjes moet worden rondgereden. :unsure:
Ja akkoord, maar als ze niet vriendelijk zijn, een verouderd aanbod hebben en matige service bieden... België loopt gewoon achter op het vlak van commerce.

Het is nu ook niet dat die elektrozaken top werkgevers zijn. Rondrijden moet je toch, achter je toestel en met het oude naar het containerpark.

2x hetzelfde product besteld bij 2 webshops.
Webshop 1: product kost €120, maar daar horen gelpads bij. Pads al 3 jaar vervallen. Teruggebracht, want retour sturen was blijkbaar geen optie. Dag zelf nog refund op de rekening.
Webshop 2: zelfde product kost daar €70 meer. Maar bon, na ervaring bij 1 voor die optie gegaan. Pakket komt toe: toestel en pads zitten niet in de verpakking. Verpakkingsfolie ontbrak ook. Klantendienst vraagt foto's door te sturen. Ik waande me even XDR met zijn spatel.

Die nieuwe lijnbussen zien er heel fancy uit maar ze voelen en klinken alsof ze elke moment uit elkaar kunnen vallen. Ook de remmen zijn zo afgesteld dat normaal remmen een betalende optie is, en je als alternatief 'brut' of 'noodstop' krijgt.

Wat een klucht, dat bedrijf is (waarschijnlijk gericht) toch echt gedoemd om te mislukken.

School kondigt in het midden van het schooljaar aan dat de opvang voortaan uitbesteed wordt aan een derde partij. Middagopvang = 1,20 per dag en vroeger 4€ voor een maand. De voor-en naschoolse opvang is ook x2 gegaan. Een beetje flauw om dat in het midden van een jaar te doen.

School kondigt in het midden van het schooljaar aan dat de opvang voortaan uitbesteed wordt aan een derde partij. Middagopvang = 1,20 per dag en vroeger 4€ voor een maand. De voor-en naschoolse opvang is ook x2 gegaan. Een beetje flauw om dat in het midden van een jaar te doen.
Ja, zelfde school meen ik me te herinneren.

Vond het ook wel sterk dat middagopvang nu plots elke dag 1.2 EUR kost, terwijl vroeger enkel woensdag werd aangerekend. Dat maakt dan ca. 25 EUR per maand voor ons, komende van enkele EUR voor meerdere maanden aangezien wij amper opvang gebruiken. De gemeenten willen meer inkomsten en minder uitgaven, en dat is duidelijk.

Ik vond die opvang nu wel goedkoop, maar als alleenstaande ouder die elke dag daarop moet rekenen zit je wel aan 50 EUR er maand, als het niet meer is. Pijnlijk.

Laatst bewerkt:
Wij betalen 3 euro per dag voor middag toezicht, heeft gewoon zijn eigen boterhammen dan nog mee.
Dat is elke maand 48 euro, zonder de koekjes dat ze nog aanrekenen in de klas.

Newpharma die dus weigert om onze potten Nutrilon Profutura 1 800gr terug te betalen terwijl de lotnummers en houdbaarheidsdatum exact overeenkomen met hun communicatie en wat er op de VRT staat.

Zijn die kanker achterlijk, te blind om de cijfers op een foto te lezen of zijn het trukken van de foor om toch maar klanten niet te vergoeden? 😡

Laatst bewerkt:
Overal pokkedruk, chauffeurs waarvan je je afvraagt of hun rijbewijs met postorder is besteld in de jaren stillekes, onbeleefde mensen die je weg zouden duwen om aan dezelfde rayon te kunnen staan, ronduit stinkerds die in geen weken zeep of water blijken gezien te hebben en crème de la crème, chauffeurs die of 2 parkeervakken tegelijk innemen door pal op de scheidingslijn te parkeren, of zo dicht naast je auto komen staan dat je amper je deur nog open krijgt.

Oh mooie dagen
Ik hou zo van die mooie dagen!

De filmpjes van Fabrizio Tzinaridis die ongevraagd opdagen op mijn social media... Van een intellectueel dieptepunt in de menselijke geschiedenis gesproken....

je bent tot daar gewandeld want benzine is anders ook gratis? :S
Ik ben al met het vliegtuig naar Duitsland geweest, met de bus, met de auto.

Doet goed die ecologische voetafdruk.

Regelmatig afwisselen he. Benzine, diesel, en uiteraard het beste spul, nl. kerosine.

En dan nog een goed stukske vlees eten he.
Dat extra voetafdrukje.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de vraag was "kost een braadworst in Duitsland niet 5€ + een paar honderd voor naft?"

Maar sterk anti-eco puntje wel.

Terug
Bovenaan