Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En/of personeelGeen budget voor nachtpremies, waarschijnlijk.
Tijdens de week gaan voetballen en om 23u naar huis rijden = 0 pakkans hier
Ik denk dat ze daar gewoon geen personeel voor hebben.
Zelfs vrijdagnacht en zaterdagnacht nooit iemand gezien na 24u.
Maar zoals hier gezegd, wel veel controles overdag.
De hoofdcommissaris wil natuurlijk ook goede punten scoren.
Ik moest afgelopen zomer naar politiebureau om een verklaring af te leggen op basis van de klacht van de buurman. Ik heb toen meegedeeld dat de overgrote meerderheid van die geluiden deel uitmaken van normale bewoning van een flat, dat er nooit opzet in het spel was of dat de nachtrust verstoord hebben, en dat ik hier twee mensen thuis heb die omwille van psychische redenen vaker schreeuwen/roepen dan normaal geacht (de dochter heeft sensorische overgevoeligheid).
Dat hebben ze dan mee opgeschreven in de klacht en doorgestuurd naar de rechter, die mij (en mijn vrouw apart) veroordeeld heeft voor geluidsoverlast.
Mijn grootste zorg is dat als ik zonder morren aanvaard, ik mijn schuld beken en in de toekomst zwaarder veroordeeld kan worden voor hetzelfde feit. Want de datum in de aanklacht is tot 30 Mei 2025, wanneer hij de klacht heeft ingediend. Maar 't is niet dat er sindsdien minder lawaai is gemaakt. Er wordt hier nog altijd met stoelen geschoven om aan tafel te zitten, of zonder pantoffels rondgelopen, etc. Dus die zou na het ontvangen van het vonnis kunnen besluiten om gewoon weer een klacht in te dienen voor hetzelfde.
We blijven hier gelukkig niet al te lang meer wonen, maar waarschijnlijk toch nog altijd 3-6 maanden...

.Bon, alle verzuchtingen voor niets. De PV van 140 euro voor burenlawaai is vervallen. Niet omdat ik of mijn vrouw bezwaar aangetekend hebben, maar... omdat de buurman zelf bezwaar heeft aangetekend. Blijkbaar vindt hij 140 euro een te lage boete
Volgende maand rechtzaak hiervoor
Wat ne wanker. En ik ben verplicht een advocaat in te huren want de buurman is 30 jaar advocaat in deze stad, dus die zal alle truukjes van de foor wel kennen om ons te fucken.

Wat ne wanker. Dien zijn ballen zullen wel goed gepolished zijn.Bon, alle verzuchtingen voor niets. De PV van 140 euro voor burenlawaai is vervallen. Niet omdat ik of mijn vrouw bezwaar aangetekend hebben, maar... omdat de buurman zelf bezwaar heeft aangetekend. Blijkbaar vindt hij 140 euro een te lage boete
Volgende maand rechtzaak hiervoor
Wat ne wanker. En ik ben verplicht een advocaat in te huren want de buurman is 30 jaar advocaat in deze stad, dus die zal alle truukjes van de foor wel kennen om ons te fucken.
idem hier met een pakje. We hebben een postkantoor op 2km afstand waar pakketjes normaal worden afgeleverd indien je niet thuis bent. Ineens wordt een pakje afgeleverd in een postkantoor op 14km. Het pakje opnieuw laten aanbieden is niet mogelijk dus nu mag ik 20 minuten rijden naar een gemeente waar ik anders nooit moet zijnBpost dat out of the blue een ander random locatie kiest om mijn pakket af te halen terwijl al jaar en dag hetzelfde afhaalpunt wordt gebruikt.
De focking chatbot die meldt "dat het zich spijt" dat het mis is gelopen. Hoe kan het u focking spijten, ge hebt geen gevoelens. Kutsysteem.

Succes morgen! Is echt een klote onderzoek...Morgen gastroscopie. Grootste ergernis, geen koffie morgenvroeg![]()
Morgen gastroscopie. Grootste ergernis, geen koffie morgenvroeg![]()
Kunt je volledig laten verdoven he, nie?Morgen gastroscopie. Grootste ergernis, geen koffie morgenvroeg![]()
![]()
Cinq magasins Krëfel vont fermer avec des licenciements prévus : « On aurait pu sauver plus d’emplois », affirme une syndicaliste
Malgré la reprise du dialogue entre syndicats et direction du groupe LETEC, les bus et trams ne circulent toujours pas à Liège et à Charleroi. Les travailleurs y ont voté la poursuite de la grève, au moins jusqu’à lundi.www.rtl.be
Er is vandaag een bijzondere ondernemingsraad bij Krëfel.
De keten stapelt al jaren de verliezen op. Dat belooft weinig goeds.
Give the man some credit, he did asbest as he could.Er is nu het asbestprobleem met speelzand allerhande.
Wat doen de ochtendpresentatoren bij topradio? Er een woordgrapje van maken a la "ja ja we gaan ze geen zand id ogen strooien hahaha"
Echt letterlijk achterlijke randdebielen, als het kon ik gaf ze een safflet door de radio.
Pakje weigeren en opnieuw bestellen?idem hier met een pakje. We hebben een postkantoor op 2km afstand waar pakketjes normaal worden afgeleverd indien je niet thuis bent. Ineens wordt een pakje afgeleverd in een postkantoor op 14km. Het pakje opnieuw laten aanbieden is niet mogelijk dus nu mag ik 20 minuten rijden naar een gemeente waar ik anders nooit moet zijn![]()
Morgen gastroscopie. Grootste ergernis, geen koffie morgenvroeg![]()