Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Tijdens de week gaan voetballen en om 23u naar huis rijden = 0 pakkans hier
Ik denk dat ze daar gewoon geen personeel voor hebben.

Zelfs vrijdagnacht en zaterdagnacht nooit iemand gezien na 24u.
Maar zoals hier gezegd, wel veel controles overdag.

De hoofdcommissaris wil natuurlijk ook goede punten scoren.

Een zatlap die zichzelf om 3u 's nachts te pletter knalt tegen boom of brugpijler is in verhouding een kleiner risico voor de maatschappij dan Jos die zich met 5 pinten in het spitsuur op de baan begeeft of tijdens schooluren

Ik moest afgelopen zomer naar politiebureau om een verklaring af te leggen op basis van de klacht van de buurman. Ik heb toen meegedeeld dat de overgrote meerderheid van die geluiden deel uitmaken van normale bewoning van een flat, dat er nooit opzet in het spel was of dat de nachtrust verstoord hebben, en dat ik hier twee mensen thuis heb die omwille van psychische redenen vaker schreeuwen/roepen dan normaal geacht (de dochter heeft sensorische overgevoeligheid).
Dat hebben ze dan mee opgeschreven in de klacht en doorgestuurd naar de rechter, die mij (en mijn vrouw apart) veroordeeld heeft voor geluidsoverlast.

Mijn grootste zorg is dat als ik zonder morren aanvaard, ik mijn schuld beken en in de toekomst zwaarder veroordeeld kan worden voor hetzelfde feit. Want de datum in de aanklacht is tot 30 Mei 2025, wanneer hij de klacht heeft ingediend. Maar 't is niet dat er sindsdien minder lawaai is gemaakt. Er wordt hier nog altijd met stoelen geschoven om aan tafel te zitten, of zonder pantoffels rondgelopen, etc. Dus die zou na het ontvangen van het vonnis kunnen besluiten om gewoon weer een klacht in te dienen voor hetzelfde.

We blijven hier gelukkig niet al te lang meer wonen, maar waarschijnlijk toch nog altijd 3-6 maanden...

Bon, alle verzuchtingen voor niets. De PV van 140 euro voor burenlawaai is vervallen. Niet omdat ik of mijn vrouw bezwaar aangetekend hebben, maar... omdat de buurman zelf bezwaar heeft aangetekend. Blijkbaar vindt hij 140 euro een te lage boete :)

Volgende maand rechtzaak hiervoor :crazy:
Wat ne wanker. En ik ben verplicht een advocaat in te huren want de buurman is 30 jaar advocaat in deze stad, dus die zal alle truukjes van de foor wel kennen om ons te fucken.

Elke week zit ik twee dagen op de hobby van mijn dochter en elke week is er die ene debiel dat denkt dat iedereen geïnteresseerd is in wat er uit zijn gsm speaker komt.

Ik geef het nog heel even en ik vraag het hem gewoon 😅.

Bon, alle verzuchtingen voor niets. De PV van 140 euro voor burenlawaai is vervallen. Niet omdat ik of mijn vrouw bezwaar aangetekend hebben, maar... omdat de buurman zelf bezwaar heeft aangetekend. Blijkbaar vindt hij 140 euro een te lage boete :)

Wat ne wanker. En ik ben verplicht een advocaat in te huren want de buurman is 30 jaar advocaat in deze stad, dus die zal alle truukjes van de foor wel kennen om ons te fucken.

Jij fuckt eerst met de buurvrouw en nu fuckt de buurman met u! Leuke buurt daar! :woohoo:

Wat ne wanker. Dien zijn ballen zullen wel goed gepolished zijn.

Bpost dat out of the blue een ander random locatie kiest om mijn pakket af te halen terwijl al jaar en dag hetzelfde afhaalpunt wordt gebruikt.
De focking chatbot die meldt "dat het zich spijt" dat het mis is gelopen. Hoe kan het u focking spijten, ge hebt geen gevoelens. Kutsysteem.
idem hier met een pakje. We hebben een postkantoor op 2km afstand waar pakketjes normaal worden afgeleverd indien je niet thuis bent. Ineens wordt een pakje afgeleverd in een postkantoor op 14km. Het pakje opnieuw laten aanbieden is niet mogelijk dus nu mag ik 20 minuten rijden naar een gemeente waar ik anders nooit moet zijn 🤷🏻‍♀️

Mijn ogen zijn de laatste tijd in de namiddag moe op het werk, vooral als ik de hele dag achter mijn bureau zit. Ik heb een afspraak met de oogarts maar da's pas april. Eigenlijk te laat geboekt want mijn brilglazen zijn al ff versleten maar soit, die 2 maanden overleef ik wel nog zeker...
Misschien toch eens vragen achter een schermbril of hoe heet dat.

Morgen gastroscopie. Grootste ergernis, geen koffie morgenvroeg :(
Succes morgen! Is echt een klote onderzoek...

Ik val in herhaling, ik weet het. Het doet me gewoon ergens wel goed om dat anoniem te kunnen delen. Ben gene klager normaal als het over mijn medische shit gaat, hop en weer verder. Maar ik vind de pijn in mijn heupen echt niet meer normaal. Ik ga zo mijn jongere jaren niet blijven slijten. Is nu de zoveelste avond op rij dat ik gewoon aan het bleiten ben, ben letterlijk mottig van de pijn aan het geraken. En oké, ik kan pijnstillers nemen maar ik ben echt geen pillenpakker. Ik wil mij gewoon de actieve jonge madam voelen die ik eigenlijk ben. Maar ik voel mij een bonneke van 85. Ik sta ermee op en ga ermee slapen. Liggen, zitten, stappen...maakt gene zak verschil. Ben op aan het geraken. En ik kan het wel delen met mijn omgeving, maar men beseft niet echt wat continue pijn betekent. En hoeveel ik al verbeten heb zonder dat iemand het heeft gemerkt.

Morgen gastroscopie. Grootste ergernis, geen koffie morgenvroeg :(
IMG-0324.gif

Er is vandaag een bijzondere ondernemingsraad bij Krëfel.

De keten stapelt al jaren de verliezen op. Dat belooft weinig goeds.

Er is vandaag een bijzondere ondernemingsraad bij Krëfel.

De keten stapelt al jaren de verliezen op. Dat belooft weinig goeds.

Ooit 3x geweest en telkens een slechte ervaring.
Van anderen ook niet veel goeds gehoord, dus die verliezen, tja...

Er is nu het asbestprobleem met speelzand allerhande.

Wat doen de ochtendpresentatoren bij topradio? Er een woordgrapje van maken a la "ja ja we gaan ze geen zand id ogen strooien hahaha"

Echt letterlijk achterlijke randdebielen, als het kon ik gaf ze een safflet door de radio.

[
Er is nu het asbestprobleem met speelzand allerhande.

Wat doen de ochtendpresentatoren bij topradio? Er een woordgrapje van maken a la "ja ja we gaan ze geen zand id ogen strooien hahaha"

Echt letterlijk achterlijke randdebielen, als het kon ik gaf ze een safflet door de radio.
Give the man some credit, he did asbest as he could.

I know, kheb die grap hier al eens gemaakt

idem hier met een pakje. We hebben een postkantoor op 2km afstand waar pakketjes normaal worden afgeleverd indien je niet thuis bent. Ineens wordt een pakje afgeleverd in een postkantoor op 14km. Het pakje opnieuw laten aanbieden is niet mogelijk dus nu mag ik 20 minuten rijden naar een gemeente waar ik anders nooit moet zijn 🤷🏻‍♀️
Pakje weigeren en opnieuw bestellen?

Maandag geen smaak en zo mottig als iets. Keel en hoofdpijn.
Dinsdag hetzelfde maar iets minder.
Woensdag same shit.
Donderdag eindelijk beterschap, tegen het weekend ben ik erdoor.
Deze morgen: van begin af aan.

Jeej.

Terug
Bovenaan