The Magical Taz
Well-known member
Voer voor https://www.reddit.com/r/tragedeigh/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I see what you did there ...ah shit man. Dat ze de winkel dan toch even gepland sluiten. Wie heeft daar nu nog goesting om iets te eten/kopen als de dat ziet.
Hoeveel sessies als ik vragen mag? Of hoeveel weken?Kine heeft het gefixed bij mij. Dat was enkel financiële pijn. Godverdomme die niet geconventioneerde pipo's zijn duur![]()
Hoeveel sessies als ik vragen mag? Of hoeveel weken?
De man die ooit de witte doeken domineerde, dreigt nu zijn woning in Los Angeles te verliezen. Om een gedwongen uitzetting te voorkomen, is er met toestemming van de acteur een crowdfundingactie gestart.
Mickey Rourke niet blij met crowdfunding: “Ik neem geen cent aan, van niemand”

het zal eerder zijn: "hallo, ik ben Metejoor Baert, wilt u een menu of enkel de burger?"![]()
In Aalst is er plots een echte Metejoor geboren: "Zelfs toestemming gevraagd aan zanger" | VRT NWS Nieuws
Aalst heeft er een inwoner bij met de opvallende naam Metejoor. De ouders van de baby hebben hun zoon vernoemd naar de artiestennaam van de populaire Vlaamse zanger Joris Van Rossem. Ze vroegen hem zelfs om toestemming. "Ergens vind ik het heel gek, maar ik vind het vooral een hele grote eer"...www.vrt.be
Uiteraard in Aalst.
Arm kind; het komt al met een achterstand ter wereld. Stel dat die later chirurg wordt. "Hallo, ik ben Metejoor Baert en ik ga u vandaag opereren" is toch ook het allerlaatste wat ge wilt horen voordat ge onder narcose gaat.
Een Vlaamse minister die vakantiefoto's deelt en casual een Rolex DateJust 36 van minstens €8000 draagt om in Thailand. Ze zal haar échte pronkstukken wel thuis laten gelukkig.
Code:https://www.instagram.com/p/DTJLZQ6Dcxd/?img_index=1
Aan +200.000 EUR bruto per jaar zonder alle extraatjes zal er dat wel aan af kunnen.Een Vlaamse minister die vakantiefoto's deelt en casual een Rolex DateJust 36 van minstens €8000 draagt om in Thailand. Ze zal haar échte pronkstukken wel thuis laten gelukkig.
Ze zal er wel hard genoeg voor werken. We denken toch niet echt dat ministers niks doen?Een Vlaamse minister die vakantiefoto's deelt en casual een Rolex DateJust 36 van minstens €8000 draagt om in Thailand. Ze zal haar échte pronkstukken wel thuis laten gelukkig.
Dat snap ik niet, ben je nu jaloers op zo'n post? Wij zijn al 4x naar Thailand geweest. Zo speciaal is dat niet.Een Vlaamse minister die vakantiefoto's deelt en casual een Rolex DateJust 36 van minstens €8000 draagt om in Thailand. Ze zal haar échte pronkstukken wel thuis laten gelukkig.

Als ik kan helpen: ik heb cortisonespuiten in mijn rug gekregen voor hernia's. De eerste heeft enorm geholpen, de 2e minder omdat die aan de andere kant van de wervelkolom werd ingespoten en ik daar minder pijn had. De 3e heb ik meer last van gehad, zodanig dat ik het gevoel had dat ik ze beter niet had laten zetten. Niet dramatisch, maar wel enkele weken een latente pijn.Ik heb exact hetzelfde, kleine slijmbeursontsteking in schouder met beetje vocht.
De ene zegt cortisonespuit (totaal géén fan van, ik hoor verhalen van mensen die sterven van de pijn, in die mate dat ik dat gewoon niet durf) de andere zegt dagelijks kine om de doorbloeding in de schouder te bevorderen (kan wel maanden duren)
Wat heb jij gedaan toen?
Is gewoon ongepast om als minister van een "besparings en belastingspartij" die niets anders kan prediken als "het gaat niet goed met de financieen, er is te weinig geld" te gaan stoefen met dure dingen, gekocht met hun riante lonen.Dat snap ik niet, ben je nu jaloers op zo'n post? Wij zijn al 4x naar Thailand geweest. Zo speciaal is dat niet.
Of is het de Rolex waar je jaloers op bent? Of mogen ministers geen Rolex dragen? Of mogen ze niet op reis gaan?
Ik snap uw frustratie echt niet![]()

Doet me denken aan mijn vorige CEO op 't werk.Nope. Niet in Mol.
Nu, in ieder geval, dat men geen moeite doet om dat ijsvrij te maken.
Is gewoon vragen om accidenten.
Een pak zout erop, hebben ze genoeg van liggen in de winkel.