Je ergernissen van vandaag - Deel 2

HLN.

Artikel 1: https://www.hln.be/celebrities/onhe...en-crowdfunding-opgezet-voor-acteur~a612953e/
De man die ooit de witte doeken domineerde, dreigt nu zijn woning in Los Angeles te verliezen. Om een gedwongen uitzetting te voorkomen, is er met toestemming van de acteur een crowdfundingactie gestart.

Artikel 2: https://www.hln.be/celebrities/mick...g-ik-neem-geen-cent-aan-van-niemand~aa601da7/
Mickey Rourke niet blij met crowdfunding: “Ik neem geen cent aan, van niemand”

🤔

Een Vlaamse minister die vakantiefoto's deelt en casual een Rolex DateJust 36 van minstens €8000 draagt om in Thailand. Ze zal haar échte pronkstukken wel thuis laten gelukkig.

Code:
https://www.instagram.com/p/DTJLZQ6Dcxd/?img_index=1

Uiteraard in Aalst. :unsure:

Arm kind; het komt al met een achterstand ter wereld. Stel dat die later chirurg wordt. "Hallo, ik ben Metejoor Baert en ik ga u vandaag opereren" is toch ook het allerlaatste wat ge wilt horen voordat ge onder narcose gaat.
het zal eerder zijn: "hallo, ik ben Metejoor Baert, wilt u een menu of enkel de burger?"

Een Vlaamse minister die vakantiefoto's deelt en casual een Rolex DateJust 36 van minstens €8000 draagt om in Thailand. Ze zal haar échte pronkstukken wel thuis laten gelukkig.

Code:

een rolex van 8.000€ is nu ook niet voor te stoefen he. da's éne voor het plebs.

Code:
Aan +200.000 EUR bruto per jaar zonder alle extraatjes zal er dat wel aan af kunnen.

Al het hele jaar (hehe) ziek, koppijn, oneindige snotneus en een constante pijnlijke hoest die klinkt alsof ik al 75 jaar elke dag 10 pakken sigaretten rook. Ik werk van thuis en met kerst en nieuw hebben we ook niet bijster veel gedaan, ben een halve kluizenaar en toch heeft dat virus mij gevonden verdorie. Hopelijk telt dit dan als mijn 1x ziek zijn voor het jaar en ben ik er voor de rest van 2026 van af.

(Nee heeft niets met de tiramisu te maken, ik was al ziek ervoor en ze was heel lekker!)

Code:
Ze zal er wel hard genoeg voor werken. We denken toch niet echt dat ministers niks doen?

Dat snap ik niet, ben je nu jaloers op zo'n post? Wij zijn al 4x naar Thailand geweest. Zo speciaal is dat niet.
Of is het de Rolex waar je jaloers op bent? Of mogen ministers geen Rolex dragen? Of mogen ze niet op reis gaan?

Ik snap uw frustratie echt niet :)

Ik heb exact hetzelfde, kleine slijmbeursontsteking in schouder met beetje vocht.

De ene zegt cortisonespuit (totaal géén fan van, ik hoor verhalen van mensen die sterven van de pijn, in die mate dat ik dat gewoon niet durf) de andere zegt dagelijks kine om de doorbloeding in de schouder te bevorderen (kan wel maanden duren)

Wat heb jij gedaan toen?
Als ik kan helpen: ik heb cortisonespuiten in mijn rug gekregen voor hernia's. De eerste heeft enorm geholpen, de 2e minder omdat die aan de andere kant van de wervelkolom werd ingespoten en ik daar minder pijn had. De 3e heb ik meer last van gehad, zodanig dat ik het gevoel had dat ik ze beter niet had laten zetten. Niet dramatisch, maar wel enkele weken een latente pijn.
Ik denk dat het héél hard afhangt van wie ze zet.

Dat snap ik niet, ben je nu jaloers op zo'n post? Wij zijn al 4x naar Thailand geweest. Zo speciaal is dat niet.
Of is het de Rolex waar je jaloers op bent? Of mogen ministers geen Rolex dragen? Of mogen ze niet op reis gaan?

Ik snap uw frustratie echt niet :)
Is gewoon ongepast om als minister van een "besparings en belastingspartij" die niets anders kan prediken als "het gaat niet goed met de financieen, er is te weinig geld" te gaan stoefen met dure dingen, gekocht met hun riante lonen.

Beetje zoals Anuna de Wever voor het milieu was maar wel op elke foto een andere outfit aanhad of Leonardo DiCaprio die in een privaat vliegtuig komt zeggen dat er minder geconsumeerd moet worden. etc

Mijn tip: Blijf weg van instagram en zeker van politiekers op instagram.

Gisteravond in de pikkedonker in een quasi sneeuwstorm aan een slakkegangetje rijdend op een dichtgesneeuwde tweevaksbaan, komt er een opligger met Poolse nummerplaat op het linkse "rijvak" (want rijvakken zie je op dat moment niet meer) voorbij gesjeesd aan minstens 80/uur.

Ach tis de ergernissen topic ah draries, laat de mensen zich ventileren godver. Iemand trouwens die zich wil ergeren aan mijn Prince Albert van 24 karaat? Go ahead, laat jullie maar gaan 😘

Dacht nog eens onderhoud te plannen voor mij BWT waterontharder (geleden van 10/2024). Blij dat ik neerzat toen ik zag dat ze hun prijzen hebben aangepast:

€299 excl. BTW standaard verplaatsingskosten zonder eventuele wisselstukken en reinigingsmiddelen. WTF.
€199 excl. BTW voor een jaarlijks servicecontract.

Wat een bende bandieten. Had factuur van toen nog eens opgezocht; was €180 incl. BTW en incl. de reinigingsmiddelen en vervangstuk van een rubber. Talk about inflation...

Nope. Niet in Mol.

Nu, in ieder geval, dat men geen moeite doet om dat ijsvrij te maken.
Is gewoon vragen om accidenten.
Een pak zout erop, hebben ze genoeg van liggen in de winkel.
Doet me denken aan mijn vorige CEO op 't werk.

Parking waar 120-tal auto's staan, niet gestrooid.
De mensen van het onderhoud werden opgedragen om een gangpad vrij te maken en te strooien vanaf zijn parkingspot tot aan de showroom/ingang.

Toffe gast anders.

ik zit hier nu al de ganse dag alweer te wachten op een pakket.
om 7u45 bericht gekregen "vertrokken voor levering", geen uren bij. plezant.

Terug
Bovenaan