Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dat is dan toch garantie? (maar je zegt dat het erg veel gekost heeft?)

Heb je de ketel al eens proberen te resetten?
Mja, foutje van mij. Hij zal waarschijnlijk net iets meer dan 2 jaar geweest zijn, geloof ik. Zoals dat gaat net buiten garantie. Blijft nog veel te snel dan.

Mja, foutje van mij. Hij zal waarschijnlijk net iets meer dan 2 jaar geweest zijn, geloof ik. Zoals dat gaat net buiten garantie. Blijft nog veel te snel dan.
Als je een goeie installateur hebt en je bent daar al jaren een trouwe klant dan kan je meestal wel een korting verkrijgen (als je moeilijk doet) op een herstelling als het nét buiten de garantieperiode is.

Maar id tegenwoordig is de natte droom van fabrikanten precies zo van: Uw toestel is kaput na 2 jaar en 1 dag? Nice! :frown:

Als je een goeie installateur hebt en je bent daar al jaren een trouwe klant dan kan je meestal wel een korting verkrijgen (als je moeilijk doet) op een herstelling als het nét buiten de garantieperiode is.

Maar id tegenwoordig is de natte droom van fabrikanten precies zo van: Uw toestel is kaput na 2 jaar en 1 dag? Nice! :frown:
Nog maar 1x iets gehad dat net buiten garantie kapot was, kofferslot van mijn Volvo dat 2 maand na de fabrieksgarantie niet meer werkte. Zonder er zelf naar te vragen toch nog fabrieksgarantie gekregen.

Toestemming voor wat, juist? Als ge het openstellen van de P1-poort bedoelt (om de meter te kunnen uitlezen), dan moet ge dit doen via het portaal van Fluvius.
Ik moest Fluvius toestemming geven om mijn gegevens te delen met Engie. Ondertussen gezien dat het mogelijks aan mij lag. Ik had 2x de elektriciteitsmeter toestemming gegeven ipv elek en gas.

80 euro geboden voor samsung galaxy a16 voor vraagprijs 80 euro op 2dehands en eerst is goed en dan komt hij 12 minuten later af met hoger bod via mail ontvangen ...
heb gezegd dat het voor mij niet moet op die manier

Niet zozeer een ergernis, eerder hartzeer.

Net mijn poes laten inslapen, 10 jaar geleden uit het asiel gaan halen, steeds mijn allerbeste dikke vriend geweest. Mij de laatste tijd soms kwaad gemaakt op hem omdat hij heel de garage weer eens had ondergekakt, maar wat dus eigenlijk gebeurde omdat hij al ziek was...veel spijt van nu.

Daarjuist tijdens zijn allerlaatste momenten was hij mij nog kopjes aan het geven.
Ik heb dat beestje niet verdiend.

Vriendin zet vandaag voor het eerst iets te koop op FB marketplace. Letterlijk elke reactie is een scam om aan uw gegevens te raken. 11 reacties en maar 2 verschillende gesprekken zien passeren. 4 vroegen om de foto's nog eens te mailen want "ik weet niet hoe je een screenshot neemt" en de andere 7 gingen een koerier sturen. Wel een firma die niet opereert in België, dus ze moeten nog werken aan de geloofwaardigheid.

Wat is de strekking met het oosten? Want daar slapen wij het beste mee.
dat ge letterlijk en figuurlijk ne dwarsligger zijt

edit: sniped by videast
Ge gaat lachen, maar als ge een kind hebt dat 2 jaar lang onafgebroken niet doorslaapt 's nachts... Dan probeer je dit ook.
ja, snap het wel dat je op een bepaald moment radeloos kan zijn en dan is het 'baat het niet dan schaadt het niet'. Maar het blijft een soort van bijgeloof he, ik denk niet dat er ook maar iets van wetenschappelijk te bewijzen valt.

Ge gaat lachen, maar als ge een kind hebt dat 2 jaar lang onafgebroken niet doorslaapt 's nachts... Dan probeer je dit ook.
Er is een reden dat voor kleine kinderen allerhande homeopathische middelen of andere pseudo-wetenschappelijke zaken zoals osteopathie populair zijn. Er valt soms niets aan te doen buiten "groeien", maar als ouder met gigantisch slaapgebrek wordt je daar radeloos van.

Onze dochter had krampjes. Je kon je klok er bijna op afstellen: 20u30-21u en het schreeuwen begon, terwijl dat tegen 22u over was. Pediater had iets "voorgeschreven". Als je dat dan bekeek was dat homeopathische rommel waarin met als enige noemenswaardige bestanddeel buiten water: alcohol. Ja, laat maar hé.

Terug
Bovenaan