Hier was hij kapot het jaar na het onderhoud. Mijn onfeilbare logica zegt dat de oorzaak het onderhoud was!Alsof dat ervoor zorgt dat je nooit geen problemen kan hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier was hij kapot het jaar na het onderhoud. Mijn onfeilbare logica zegt dat de oorzaak het onderhoud was!Alsof dat ervoor zorgt dat je nooit geen problemen kan hebben.
Dat is dan toch garantie? (maar je zegt dat het erg veel gekost heeft?)Bij mijn ouders was hij nog geen 2 jaar oud.
Heb je de ketel al eens proberen te resetten?Als ik de foutcode opzoek moet het iets zijn met de gas toevoer.
Morgen de installateur maar bellen en hopelijk snel gefikst.
De pot verwijt de ketelAlsof dat ervoor zorgt dat je nooit geen problemen kan hebben.

Mja, foutje van mij. Hij zal waarschijnlijk net iets meer dan 2 jaar geweest zijn, geloof ik. Zoals dat gaat net buiten garantie. Blijft nog veel te snel dan.Dat is dan toch garantie? (maar je zegt dat het erg veel gekost heeft?)
Heb je de ketel al eens proberen te resetten?
Als je een goeie installateur hebt en je bent daar al jaren een trouwe klant dan kan je meestal wel een korting verkrijgen (als je moeilijk doet) op een herstelling als het nét buiten de garantieperiode is.Mja, foutje van mij. Hij zal waarschijnlijk net iets meer dan 2 jaar geweest zijn, geloof ik. Zoals dat gaat net buiten garantie. Blijft nog veel te snel dan.

Nog maar 1x iets gehad dat net buiten garantie kapot was, kofferslot van mijn Volvo dat 2 maand na de fabrieksgarantie niet meer werkte. Zonder er zelf naar te vragen toch nog fabrieksgarantie gekregen.Als je een goeie installateur hebt en je bent daar al jaren een trouwe klant dan kan je meestal wel een korting verkrijgen (als je moeilijk doet) op een herstelling als het nét buiten de garantieperiode is.
Maar id tegenwoordig is de natte droom van fabrikanten precies zo van: Uw toestel is kaput na 2 jaar en 1 dag? Nice!![]()
Ik moest Fluvius toestemming geven om mijn gegevens te delen met Engie. Ondertussen gezien dat het mogelijks aan mij lag. Ik had 2x de elektriciteitsmeter toestemming gegeven ipv elek en gas.Toestemming voor wat, juist? Als ge het openstellen van de P1-poort bedoelt (om de meter te kunnen uitlezen), dan moet ge dit doen via het portaal van Fluvius.
Heeft ze al geprobeerd een therapie met helende kristallen te volgen?Een vriendin van mijn vrouw blijkt niet meer glutenintolerant te zijn maar nu wel eczeem te krijgen van seed oils...uhu.
Daar wordt ze gegarandeerd vegan van.Heeft ze al geprobeerd een therapie met helende kristallen te volgen?
en om een of andere reden uw bed naar het noorden draaien... of naar het zuiden afhankelijk van welke strekking ge gelooft.Heeft ze al geprobeerd een therapie met helende kristallen te volgen?
Ge gaat lachen, maar als ge een kind hebt dat 2 jaar lang onafgebroken niet doorslaapt 's nachts... Dan probeer je dit ook.en om een of andere reden uw bed naar het noorden draaien... of naar het zuiden afhankelijk van welke strekking ge gelooft.
en om een of andere reden uw bed naar het noorden draaien... of naar het zuiden afhankelijk van welke strekking ge gelooft.
dat ge letterlijk en figuurlijk ne dwarsligger zijtWat is de strekking met het oosten? Want daar slapen wij het beste mee.
ja, snap het wel dat je op een bepaald moment radeloos kan zijn en dan is het 'baat het niet dan schaadt het niet'. Maar het blijft een soort van bijgeloof he, ik denk niet dat er ook maar iets van wetenschappelijk te bewijzen valt.Ge gaat lachen, maar als ge een kind hebt dat 2 jaar lang onafgebroken niet doorslaapt 's nachts... Dan probeer je dit ook.
Da's voor diegenen die tegendraads willen zijn, hé, ook dwarsliggers genoemd![]()
dat ge letterlijk en figuurlijk ne dwarsligger zijt

Er is een reden dat voor kleine kinderen allerhande homeopathische middelen of andere pseudo-wetenschappelijke zaken zoals osteopathie populair zijn. Er valt soms niets aan te doen buiten "groeien", maar als ouder met gigantisch slaapgebrek wordt je daar radeloos van.Ge gaat lachen, maar als ge een kind hebt dat 2 jaar lang onafgebroken niet doorslaapt 's nachts... Dan probeer je dit ook.