Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Een volledige nieuwe badkamer laten doen, maar toch BLIJVEN er problemen opduiken waar ik tijd moet insteken i.p.v. te kunnen geniet van mijn nieuw bad.:headshake:

Somedi spant altijd wel de kroon ivm verzending facturen.

Bloedafname: 10 juli
Factuurdatum 31 augustus
Te betalen binnen de 30 dagen na factuurdatum

Verzending door Somedi zelf: 8 oktober :laugh:

ik kan het beter, hier anderhalve maand geleden afspraak gemaakt bij een nieuwe tandarts(groeppraktijk), 8 juni is de afspraak :D
(wel al >5jaar geleden dat ik nog geweest ben)
Hier op de streek? Want ik moet 45 min rijden en hij wil de kinderen er niet meer bij pakken. :unsure:

Somedi spant altijd wel de kroon ivm verzending facturen.

Bloedafname: 10 juli
Factuurdatum 31 augustus
Te betalen binnen de 30 dagen na factuurdatum

Verzending door Somedi zelf: 8 oktober :laugh:
Oei oei, ze hebben geen idee tegen wiens kar ze gereden hebben
giphy.gif

%Laat die mensen met rust, maar toch deel je een artikel erover?
Moest er niet telkens een massa volk zulke 'artikels' lezen dan zouden die mensen effectief met rust gelaten worden.
Nu ga je uit van assumpties want ik heb het artikel helemaal niet gelezen. De eerste zin uit de titel is al genoeg.

Nu ga je uit van assumpties want ik heb het artikel helemaal niet gelezen. De eerste zin uit de titel is al genoeg.
Irrelevant, want je deelt het artikel. Doordat jij het deelt zullen er mensen op die link klikken en is het doel van die 'journalist' bereikt.
En los daarvan haal je het onderwerp aan op een online forum, waardoor anderen mogelijks nieuwsgierig worden naar de inhoud van dat 'artikel'.

Dit klinkt misschien aanvallend naar jou toe, dat is niet de bedoeling. Ik wil er gewoon op wijzen dat we allen schuldig zijn aan het in stand houden van dat soort riooljournalistiek. Het bestaat enkel maar omdat wij als mens er toe aangetrokken worden. Of wij het artikel nu nuttig of interessant of slecht of waardeloos of weetikveel vind doet er niet toe, dat we het delen doet er wel toe.

Op BG heeft waarschijnlijk 99% dat artikel tegen eind deze week sowieso wel opgemerkt zelfs al had ik niets gepost.

Maar je hebt globaal genomen natuurlijk wel gelijk. Anderzijds moet die journalist zo'n flutartikel niet schrijven. Maar ja dat is deel van de strategie. Clickbaits, abonnementen verkopen, groei .. enzovoorts ..

Dinsdag: Zware keelpijn
Woensdag & donderdag: Keelpijn geruild voor hoofdpijn
Vandaag: Hoofdpijn geruild voor zware neusverstopping

Zitten de kwaaltjes hier op een rij om beurtelings af te wisselen of wa? Wa gaat het morgen zijn, bloed uit mijn gat ofzo?

Dinsdag: Zware keelpijn
Woensdag & donderdag: Keelpijn geruild voor hoofdpijn
Vandaag: Hoofdpijn geruild voor zware neusverstopping

Zitten de kwaaltjes hier op een rij om beurtelings af te wisselen of wa? Wa gaat het morgen zijn, bloed uit mijn gat ofzo?
Idem en ook niet ziek genoeg om in bed te blijven, maar al heel de week mottig. Eerst sinusitis, dan keelpijn en nu buikpijn. Heb ik altijd als ik corona heb dus het zal wss wel dat zijn.

Een paar dagen geleden geswitched van energieleverancier. Eigenlijk irriteert het me dat ik jaarlijks moeite moet doen om te controleren welke het goedkoopste is voor ons. Waarom is dat niet zoals bij gewone winkels? ALDI en LIDL goedkoop, Delhaize duur. Of telecom Digi en Hey goedkoop en Telenet en Proximus het duurste. Tankstations the same: de goedkoopste tankstations blijven jaar in, jaar uit, de goedkoopste en de duurste worden niet ineens goedkoop. Waarom kan dat niet bij energieleveranciers.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan