Oldschool_Chemist
Active member
Afspraak gemaakt bij tandarts. 26 maart 2026 had hij nog een plekje.![]()
Had hij geen gaatje gevonden? Spijtig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afspraak gemaakt bij tandarts. 26 maart 2026 had hij nog een plekje.![]()
In maart gaat hij dat pas vinden. Ik kan nu al zeggen waar!Had hij geen gaatje gevonden? Spijtig
ik kan het beter, hier anderhalve maand geleden afspraak gemaakt bij een nieuwe tandarts(groeppraktijk), 8 juni is de afspraakAfspraak gemaakt bij tandarts. 26 maart 2026 had hij nog een plekje.![]()

Hier op de streek? Want ik moet 45 min rijden en hij wil de kinderen er niet meer bij pakken.ik kan het beter, hier anderhalve maand geleden afspraak gemaakt bij een nieuwe tandarts(groeppraktijk), 8 juni is de afspraak
(wel al >5jaar geleden dat ik nog geweest ben)

IeperHier op de streek? Want ik moet 45 min rijden en hij wil de kinderen er niet meer bij pakken.![]()
Oei oei, ze hebben geen idee tegen wiens kar ze gereden hebbenSomedi spant altijd wel de kroon ivm verzending facturen.
Bloedafname: 10 juli
Factuurdatum 31 augustus
Te betalen binnen de 30 dagen na factuurdatum
Verzending door Somedi zelf: 8 oktober![]()
Laat die mensen met rust, maar toch deel je een artikel erover?Sprookje kent voorlopig geen goed einde
Laat die mensen toch eens gewoon met rust. Het nadeel van prins te zijn zeker?
Nu ga je uit van assumpties want ik heb het artikel helemaal niet gelezen. De eerste zin uit de titel is al genoeg.%Laat die mensen met rust, maar toch deel je een artikel erover?
Moest er niet telkens een massa volk zulke 'artikels' lezen dan zouden die mensen effectief met rust gelaten worden.
Irrelevant, want je deelt het artikel. Doordat jij het deelt zullen er mensen op die link klikken en is het doel van die 'journalist' bereikt.Nu ga je uit van assumpties want ik heb het artikel helemaal niet gelezen. De eerste zin uit de titel is al genoeg.
Dat escaleerde snelDinsdag: Zware keelpijn
Woensdag & donderdag: Keelpijn geruild voor hoofdpijn
Vandaag: Hoofdpijn geruild voor zware neusverstopping
Zitten de kwaaltjes hier op een rij om beurtelings af te wisselen of wa? Wa gaat het morgen zijn, bloed uit mijn gat ofzo?

Het bloed uit de poep heDat escaleerde snel![]()
. Hoop dat je snel beter bentIdem en ook niet ziek genoeg om in bed te blijven, maar al heel de week mottig. Eerst sinusitis, dan keelpijn en nu buikpijn. Heb ik altijd als ik corona heb dus het zal wss wel dat zijn.Dinsdag: Zware keelpijn
Woensdag & donderdag: Keelpijn geruild voor hoofdpijn
Vandaag: Hoofdpijn geruild voor zware neusverstopping
Zitten de kwaaltjes hier op een rij om beurtelings af te wisselen of wa? Wa gaat het morgen zijn, bloed uit mijn gat ofzo?