Tonerider
Well-known member
Tough Luck bandjeMijn Tough Armor bandje van de smartwatch dat gebroken is. Dan toch niet zo Tough.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tough Luck bandjeMijn Tough Armor bandje van de smartwatch dat gebroken is. Dan toch niet zo Tough.
Tof is andersMijn Tough Armor bandje van de smartwatch dat gebroken is. Dan toch niet zo Tough.
Ik 2 maanden geleden gebeld, eind april 2026 was er nog een plekje...van de miserie in Charleroi geprobeerd en daar een afspraak kunnen krijgen eind november

Gebruik gewoon Deeple of Google translate voor zoiets ipv AIBekijk bijlage 45058
AI, ge moet frans kunnen om te weten welk franse vertaling nu de juiste is. (en ja, mijn frans is zo slecht dat ik zo'n simpele zinnen moet laten vertalen)
yeah, I know. Maar het punt is wel dat AI zo verkocht wordt als alleskunner en ondertussen ook al door velen zo wordt gebruikt, net zoals ik nu te lui was om naar Deepl te gaan en gewoon op de snelkoppeling van de AI heb geduwd om snel te vertalen.Gebruik gewoon Deeple of Google translate voor zoiets ipv AI
Gisteren na bijna 3 weken eindelijk ontvangen. Naar de winkel om die te activeren in een betaalterminal... Werkt niet. Naar een automaat, werkt niet.Bankkaart defect. 2 weken geleden vervanging aangevraagd, intussen al 2x nieuw contact gehad met de bank en nog altijd niets ontvangen.
Klantendienst gecontacteerd en nu maar hopen dat ze het zien of ik mijn bestelling zie verschijnen.Een tamelijk dure bestelling geplaatst, met gespreid betalen gekozen wegens 0 procent interest en dan een verkeerd e-mailadres opgegeven. Enfin. Een p teveelKlantendienst gecontacteerd en nu maar hopen dat ze het zien of ik mijn bestelling zie verschijnen.
Der zijn toch 2 p's in pauper?Je hebt pauper met dubbele p geschreven?
Alles is shit geworden, en wordt nog grotere shit.Wil ik voor de eerste keer dit najaar mijn verwarming opzetten geeft ze al meteen een foutcode en wil ze niet starten.
Echt allemaal brol toch tegenwoordig, is 4 jaar oud.
Der zijn toch 2 p's in pauper?
Bij mijn ouders ook vorige herfst een foutcode. Was een nieuwe brander van Viessmann geplaatst in 2022. Ben vergeten welk stuk defect was maar heeft toch redelijk wat gekost.Wil ik voor de eerste keer dit najaar mijn verwarming opzetten geeft ze al meteen een foutcode en wil ze niet starten.
Hier ook, gewoon condenspomp die vast zat wegens te lang stil te staan.Wil ik voor de eerste keer dit najaar mijn verwarming opzetten geeft ze al meteen een foutcode en wil ze niet starten.
Hier ook, gewoon condenspomp die vast zat wegens te lang stil te staan.
Als ik de foutcode opzoek moet het iets zijn met de gas toevoer.Bij mijn ouders ook vorige herfst een foutcode. Was een nieuwe brander van Viessmann geplaatst in 2022. Ben vergeten welk stuk defect was maar heeft toch redelijk wat gekost.
Toch wel.Allemaal zagen maar nooit geen 2-jaarlijks onderhoud doen zeker?
Bij mijn ouders was hij nog geen 2 jaar oudAllemaal zagen maar nooit geen 2-jaarlijks onderhoud doen zeker?
.Alsof dat ervoor zorgt dat je nooit geen problemen kan hebben.Allemaal zagen maar nooit geen 2-jaarlijks onderhoud doen zeker?