Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb nog nooit een game als pre order gekocht.

Nu ik weer een 2-tal uurtjes/week of om de 2 weken kan vrijmaken dacht ik om Battlefield 6 te pre orderen. Zo gezegd zo gedaan. Release: vorige vrijdag, 10 oktober.

We zijn dinsdag 14 oktober en nog steeds niets ontvangen. Afgelopen weekend had ik toch geen tijd, maar ik vraag me af wat het nut van een pre order is.

De vestiging van Dreamland ligt op 10 minuten rijden. Ik heb hen gemaild dat ik deze namiddag op de fiets zal springen en van Kortrijk naar hun vestiging in Marche-en-Famenne zal fietsen achter een exemplaar. Als blijkt dat ik dan nog sneller ben dan mijn geplaatste pre order die geleverd ging worden 10/10, mogen ze stoppen met hun pre orders. Gevraagd of ze de weddenschap durven aangaan.

Ik citeer: 'speel als eerste de nieuwe Battlefie...'
en zo gaan de fysieke gamewinkels kapot he. want digitaal zou je wel als eerste spelen

DPD moet een pakje leveren.
bij de bestelling bij de verkoper (Kurtzgezagt) mooi ingegeven

"straat nr busnr postcode gemeente"

en bij het systeem van DPD wordt dat dan

"nr straat busnr postcode"

en dan

"er was een onduidelijkheid over uw adres"

goh ja, ik snap dat. ik vind het ook onduidelijk hoe letterlijk élke keer ik iets bij Kurtzgezagt iets bestel daar issues met die levering zijn

Bankkaart defect. 2 weken geleden vervanging aangevraagd, intussen al 2x nieuw contact gehad met de bank en nog altijd niets ontvangen.

Ik heb in de regio Knokke-Heist - Damme vertoefd.

Het summum van chichi-volk en luxewagens. Allemaal even opgetut.

In Knokke zie je werkelijk elke 100m een Porsche passeren.

dat stak dan nogal zeker tegenover je 200 EURO dure 'stappers'.
Heb je daar 100km lang je ogen kunnen uitsteken aan zaken die je zelf nooit gaat kunnen veroorloven? :s

Vrouwen die hun nieuwe partner willen laten zien maar niet willen laten zien.

Ik snap niet wat de reden is om foto's op IG met de achterkant van zijn hoofd of een foto met gewoon zijn hand. Post de man dan gewoon niet...?

4 weken lang waart ge meerdere keren per week opstap aan het gaan en aant zeggen dat je in je single/healing era zit. En nu ben je een nieuwe man aan het pre-launchen.

Hoe gaat dit eigenlijk in zijn werk? Vraag je aan je nieuwe man van:
"hey mag ik uw hand op IG zetten?"
"Mag ik de achterkant van uw hoofd op IG zetten?"

Moest een vrouw dat aan mij vragen zou ik zeggen ofwel zet je me er volledig op ofwel niet. We zijn volwassen mensen van achteraan de 30 en je wilt spelletjes spelen op IG?

On topic, Theo Francken. Toch echt ne kleuter die content is dat hij met een groot geweer mag poseren voor de foto. Dan nog wat liggen tweeten over law and order, liefst tegen "links tuig".

Testosteronbom hors categorie gebaseerd op alles wat er verkeerd is aan de politiek in de VS. Luid roepen en achteraf uitzoeken, bij voorkeur in een wij - zij context. Alle problemen zijn uiteraard door een gebrek aan visie en kunde bij zijn voorgangers, maar gelukkig hebben we Theo die het gaat oplossen.

Bah, niets moet ik ervan hebben.

toch te gek voor woorden, dat mens wil dood, en ze wil haar perfect gezonde hond mee euthanaseren!
en als je daar dan iets op zegt, sleept ze je voor de rechter.

die mensen zijn te gek om rond te lopen, laat staan dieren te bezitten.

Hoofdleiding stadswater dichtdraaien en dan kijken uit welke kraantjes nog water komt?
Maar ja, dat is het frustrerende. Efkes de andere bewoners zonder water zetten = dan weet ik het ;)

Plannen regenwaterput? Niemand die het hier nog weet of ze nog heeft: Hij ligt er ja, gewoon omdat het verplicht is. Voor de rest is alles spoorloos.

toch te gek voor woorden, dat mens wil dood, en ze wil haar perfect gezonde hond mee euthanaseren!
en als je daar dan iets op zegt, sleept ze je voor de rechter.

die mensen zijn te gek om rond te lopen, laat staan dieren te bezitten.
Daarom dat ze ook geestelijk ziek is zeker?

Maar ja, dat is het frustrerende. Efkes de andere bewoners zonder water zetten = dan weet ik het ;)

Plannen regenwaterput? Niemand die het hier nog weet of ze nog heeft: Hij ligt er ja, gewoon omdat het verplicht is. Voor de rest is alles spoorloos.
Elke week een glas water drinken van een ander kraantje. Zit je op de pot = regenwater.
Hoe denk je dat super-syndicus @kay-gell aan zijn reputatie komt?

Terug
Bovenaan