VTM Gold zendt sinds kort de afleveringen terug uit en ik pik er af en toe eentje mee. Was er deze week nog verbaasd over dat ze nog leefde.Rip in peace misses bucket.. I mean bouquet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VTM Gold zendt sinds kort de afleveringen terug uit en ik pik er af en toe eentje mee. Was er deze week nog verbaasd over dat ze nog leefde.Rip in peace misses bucket.. I mean bouquet.

VTM Gold zendt sinds kort de afleveringen terug uit en ik pik er af en toe eentje mee. Was er deze week nog verbaasd over dat ze nog leefde.![]()
Dat was echt zo'n show waar je met heel het gezin naar kon kijken. Zowel mijn ma als mijn oma keken daar naar. En met mijn madam citeren we haar ook. Mijn vrouw zegt ook af en toe "let op voor die fietser" dus dan komt mijn beste interpretatie naar boven.Keeping Up Appearances star Patricia Routledge dies at 96
R.I.P. Ah waar is de tijd gebleven. Voor mij de enige komedie show uit de UK waar ik vroeger echt naar keek.
De meeste Britse grappen zeggen mij niks maar deze show vond ik de max.

JOUW SCHULD!!
Er is een verschil tussen "letterlijk nooit" en "nooit letterlijk"ik heb die nooit letterlijk roet in het eten zien smijten...
96, dat is wel een mooie leeftijd en een rijk gevulde carrière blijkbaar.
Ondertussen heeft de VRT een andere versie van de serie gezien, denk ik:
ik heb die nooit letterlijk roet in het eten zien smijten... Mijn ergernis van tegenwoordig is dat men precies niet meer weet wat het woord letterlijk betekent en het regelmatig gebruikt wordt in combinatie met zegswijzen.
En het is niet dat ze jonger is.Cultuurbarbaren.Ik gaf hier even op het werk aan, fuck die is dood. Kreeg ik het antwoord... wie?En het is niet dat ze jonger is.
Probeer de slagroom eens voor andere activiteiten te gebruiken. Zo is de bus sneller leeg en heb je er ook wat aan.slagroom, creme-freshe dat ze zeggen.
telkens ik zo'n bus koop, zit die na paar dagen al verstopt!
gevolg is dat ik zo'n bussen quasi altijd voor 80% vol nog, mag weg gooien.
Je maakt dat kopke toch altijd proper na gebruik?slagroom, creme-freshe dat ze zeggen.
ja ik spoel het gewoon af onder de kraan. lauw water.Je maakt dat kopke toch altijd proper na gebruik?
slagroom, creme-freshe dat ze zeggen.
Ik koop deze: https://www.jumbo.com/producten/campina-echte-slagroom-250g-678335BUSslagroom, creme-freshe dat ze zeggen.

Die verkoopt creme-freshe, dat is gelijk merkkledij uit Turkije van Poma of Adidos.Misschien deugt uwe lokale winkel niet?
Hier was dat de reactie als ik gechoqueerd zei dat Jane Goodall dood is. Da's toch ook een ICOON denk ik dan. Niet dat ik die volgde, maar toch?Ik gaf hier even op het werk mee dat die dus ook al dood is. Kreeg ik ineens de vraag... wie?En het is niet dat ze jonger is.
Ik ga er nu wel vanuit dat Green Mamba "Hyacinth Bucket is gestorven" heeft gezegd op zijn werk i.p.v. "Patricia Routledge"... Haar echte naam kende ik ook niet eerlijk gezegd (en ik vermoed slechts weinig mensen).tbf, als ge mij zegt dat Patricia Routledge dood is, hoor ik het ook in Keulen donderen.
ik ken die actrice hare naam niet, ik ken dat personage.
een teken dat we oud worden: al onze jeugdhelden vallen dood![]()