Dixaq
Active member
Vorige week m'n bril kwijtgespeeld. Ik hoopte 'effe snel' bij Ace & Tate binnen te springen om 'in de rapte' een niewe bril te gaan kopen. Maandag binnengesprongen, bril gepast en gekozen. Bij het aanspreken van de medewerker begint de miserie echter. "Oei nee meneer we gaan toch eerst echt wel uw ogen opnieuw moeten testen. Dit kan wel enkel op afspraak, eerste vrije moment: vrijdagnamiddag." Bon, tegen m'n goesting die afspraak dan maar vastgelegd, daarnet ga ik langs voor die meting en vraag ik of ik m'n lenzen ergens kan uitdoen. "Ah, oei meneer, we kunnen uw ogen pas testen minstens een uur nadat u uw lenzen heeft uitgedaan." Euh ja oke, kan uw fokking medewerker daar dan niks van zeggen bij het vastleggen van die afspraak nee? "Ah, staat nochtans op de website hoor." JA TRUT, IK HEB DIE AFSPRAAK DAN OOK NIET VIA DE WEBSITE GEMAAKT HE.
Gelukkig kan ik lenzen verdragen en zo de dagen overbruggen, maar 's avonds krijg ik altijd last en moet ik blind overleven. Ook benieuwd of ik morgen veilig daar geraak zo zonder lenzen. Als er morgen iets over een spookrijder verschijnt die frontaal ergens op inbeukt op de E314 dan ben ik het waarschijnlijk. Pray 4 me boys 'n gurls.
Gelukkig kan ik lenzen verdragen en zo de dagen overbruggen, maar 's avonds krijg ik altijd last en moet ik blind overleven. Ook benieuwd of ik morgen veilig daar geraak zo zonder lenzen. Als er morgen iets over een spookrijder verschijnt die frontaal ergens op inbeukt op de E314 dan ben ik het waarschijnlijk. Pray 4 me boys 'n gurls.