knight-rider
Well-known member
Ik heb hetzelfde voor.what the hell is er gaan met die dots in gmail adressen?
Ik heb ne maat die dezelfde naam heeft als ik. zijn mailadres is altijd [email protected] geweest, het mijne was [email protected] (ik was eerste ooit met de registratie)
sinds een tijdje krijg ik dus al zijn mails hé en als ik in de header kijk van de mails staat er bij "to:[email protected] (yes this is you) learn more
en de uitleg:
If the sender added dots to your address, you'll still get that email. No one else sees your emails, and no one can take your account. For example, if your email is [email protected], you own all dotted versions of your address:
If you still think that the message was meant for someone else, contact the sender to let them know that they mistyped the email address.
ik heb vorig jaar een mailadres voor mijn zoon aangemaakt. [email protected] was al in gebruik, ik heb toen wel [email protected] kunnen maken, gaan al zijn mails nu ook bij die van het puntje komen?
Met die officiële uitleg zou ik nu wel verwachten dat die zonder . ownership hebben, quod non in mijn geval.
Hier in de buurt (andere deelgemeente) is een fruitboer met dezelfde naam als ik.
Ik heb een email adres met puntje in de naam, hij zonder.
Blijkbaar kan het dus wel he, want ik heb hetzelfde voor als @TomskiBen je zeker van dat alles? Punten voor de @ worden door Gmail al sinds de lancering genegeerd. Wat jij zegt, zou dus niet mogelijk moeten zijn.
Als beide personen op hun mail account kunnen inloggen, dan is het dus blijkbaar wel mogelijk en klopt de uitleg van Google niet.Dat kan normaal niet. Bij Gmail adressen worden puntjes al van dag 1 genegeerd, dus je vriend kan nooit dat emailadres aangemaakt hebben.
EDIT: wat ze hierboven zeggen dus
Ik heb wel een tijdje geleden een gelijkaardige discussie gezien waar mensen dit beweerden. Ik vermoed eerder dat mensen hun eigen emailadres vergeten. Je vriend is mss tomskifamilienaam1 of familienaamtomski.
Zoals ik hier boven zeg, als beide personen op hun @gmail account kunnen inloggen dan is het dus blijkbaar wel mogelijk en liegt Google over het feit dat dit niet mogelijk zou zijn.Ook al meegemaakt dat mensen bij hoog en bij laag beweren dat hun mailadres @gmail is, blijkt het @hotmail te zijn.