Tonerider
Well-known member
2 dode paarden op Waregem Koerse , schandelijk!Pardon?!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 dode paarden op Waregem Koerse , schandelijk!Pardon?!
Om ter stomste hoedje.Waregem Koerse is 10% voor de paarden en 90% om gezien te worden (lees met je geld zwaaien ) .
2 dode paarden op Waregem Koerse , schandelijk!
Waregem Koerse is 10% voor de paarden en 90% om gezien te worden (lees met je geld zwaaien ) .

Gewoon jezelf wijsmaken dat een van de twee weegschalen niet goed gekalibreerd is.weegschaal al effe kapot, ergens van juni of zo. En met mijn uitstelgedrag wel ééntje gekocht, maar stak nog in de doos
en nu de ergernis. De zomer doorgekomen en 6 kilo bijgekomen![]()

Mevr. Pan heeft eentje op zonne-energie gekocht.weegschaal al effe kapot, ergens van juni of zo. En met mijn uitstelgedrag wel ééntje gekocht, maar stak nog in de doos
Een goede spiegel hebben, ChatGpt bij de hand.Ik bel voor een afspraak voor mijn gebruikelijke tandarts.. "eerst volgende mogelijkheid is 23 april 2026 meneer"![]()
Meer tijd in het zwembad spenderen en minder ernaast liggen met drank en bbq binnen handbereik ?weegschaal al effe kapot, ergens van juni of zo. En met mijn uitstelgedrag wel ééntje gekocht, maar stak nog in de doos

Je stopt een biefstuk in de airfryer en die was smakelijk zei je, vanwaar komt de grootheidswaanzin dat je smaakpapillen zo ontwikkeld zijn dat je dat verschil zou smaken?gisteren denk ik voor de eerste keer in mijn leven de spaghetti niet in twee gebroken om het te koken. Ik merkte geen smaakverschil. Best teleurgesteld. Waarom is dat dan zo'n heiligschennis?
daar heb je wel een goed punt.Je stopt een biefstuk in de airfryer en die was smakelijk zei je, vanwaar komt de grootheidswaanzin dat je smaakpapillen zo ontwikkeld zijn dat je dat verschil zou smaken?
), maar nu ben ik wat ouder en luier, dus 2 cm is ook goed. Als dat in stukjes is kun je toch helemaal niet van die leuke sliertjes rond u vork winden?daar heb je wel een goed punt.
En om eerlijk te zijn: zodra het in mijn bord lag, heb ik het in stukjes van ongeveer twee centimeter gesneden. Als tiener deed ik dat zelf nog kleiner (en mijn broer was zo kwaad als ik dat deed), maar nu ben ik wat ouder en luier, dus 2 cm is ook goed.
Maar toch: buiten traditie: waarom zijn 'culinaire' mensen daar zo kwaad om als ge dat breekt?
Omdat elke pastasoort zijn specifieke vorm heeft, spaghetti is lang. Als je korte pasta wil dan koop je een andere soort pasta.daar heb je wel een goed punt.
En om eerlijk te zijn: zodra het in mijn bord lag, heb ik het in stukjes van ongeveer twee centimeter gesneden. Als tiener deed ik dat zelf nog kleiner (en mijn broer was zo kwaad als ik dat deed), maar nu ben ik wat ouder en luier, dus 2 cm is ook goed.
Maar toch: buiten traditie: waarom zijn 'culinaire' mensen daar zo kwaad om als ge dat breekt?
"Culinaire mensen"... zijn dat diezelfde mensen die zonder schaamte wortelen en courgette in hun saus doen en het toch nog "Bolognesesaus" durven noemen?daar heb je wel een goed punt.

Pretty sure dat je niet serieus bentOmdat elke pastasoort zijn specifieke vorm heeft, spaghetti is lang. Als je korte pasta wil dan koop je een andere soort pasta.
En naar het schijnt is de verhouding saus/pasta ook niet meer juist als je het op die manier eet.
maar dat gaat eerder over de vorm van de pasta toch? Bij bv macaroni, penne, rigatoni, tortiglioni of cavatappi kan dat wel schelen, zijn allemaal buisjes maar de verschillen vormen/diktes schelen wel. Maar bij spaghetti? Of je slierten nu 10 of 20cm lang zijn, de saus gaat evengoed plakken.