Doet mij denken aan de siroop die je als kind kreeg, zo'n witte brei in een bruine fles. 1x en nooit meer.
Ik vond/vind dat best wel lekker

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet mij denken aan de siroop die je als kind kreeg, zo'n witte brei in een bruine fles. 1x en nooit meer.

kleinkunst?Het was uiteraard vnl mijn veel te uitgebreide manier om te zeggen dat ik het k**muziek vind...![]()
ik kan me dat eigenlijk niet meer herinneren. Wel, kan ik nog Molkosan en groene klei herinneren. Gadver, dat waren vieze dingen.Ik vond/vind dat best wel lekker![]()
en te bedenken dat de roaring twenties de roaring twenties waren, omdat veel mensen er effectief in geloofden dat er na de Great War nooit meer oorlog zou zijn.Bijna elke dag moeten lezen dat het boeiende tijden zijn, of dat het de roaring twenties zijn. Sommigen lijken bijna een erectie te krijgen van de gebeurtenissen tegenwoordig.
I feel you. Stond daar dinsdag ook mooi om 6u zonder trein. Uiteindelijk eerst naar Tielt en daarna via Mechelen naar Brussel.De rechtstreekse aansluiting tongeren - brussel is verdwenen/afgelast. Niks op de NMBS website. Stond ik daar om 6uur 's morgens en geen trein.
Vorige week wel nog en deze week niet meer? Misschien iemand die ook op deze verbinding zit die weet waarom?
Even de rit 20 min langer maken. fcking NMBS
ik kan het artikel niet lezen, maar ligt dat niet aan Serge zelf? Ge kunt bij zo'n verzekeringen toch iemand aanduiden als begunstigde als je sterft?nabestaanden krijgen niets van zijn groepsverzekering
Dat klopt. Eigenlijk is dat een soort van legale diefstal (al mag je dit zo niet noemen). Kassa kassa voor de verzekering die nu 100% eigenaar wordt van dat geld.
De rechtstreekse aansluiting tongeren - brussel is verdwenen/afgelast. Niks op de NMBS website. Stond ik daar om 6uur 's morgens en geen trein.
Vorige week wel nog en deze week niet meer? Misschien iemand die ook op deze verbinding zit die weet waarom?
Even de rit 20 min langer maken. fcking NMBS
Er zijn verschillende zaken:ik kan het artikel niet lezen, maar ligt dat niet aan Serge zelf? Ge kunt bij zo'n verzekeringen toch iemand aanduiden als begunstigde als je sterft?
Serge en zijn collega’s hebben wel degelijk een overlijdensdekking, maar die is beperkt tot eventuele huwelijkspartners of wettelijk samenwonenden.
Ook AG Insurance laat weten dat het enkel uitvoert wat IVAGO en de sociale partners hebben afgesproken. In veel andere groepsverzekeringen kan een werknemer wél een begunstigde aanduiden, maar bij het IVAGO-plan is dat niet mogelijk.
Maar waar gaat het geld dan wél naartoe? Via AG Insurance vernam HLN dat de opgebouwde reserves van Serge niet naar IVAGO of de verzekeraar gaan, maar naar het pensioenkapitaal van collega’s die wél met pensioen gaan. Het is een soort extra rendement voor alle verzekerde personen die wel de pensioenleeftijd behalen.
legale diefstal. Kassa kassa voor de verzekering die nu 100% eigenaar wordt van dat geld.
thanks for the info.Er zijn verschillende zaken:
- Hij was niet getrouwd of wettelijk samenwoonend.
- Er was een overlijdingsdekking, maar dat is enkel voor de (al dan niet inwonende) partner.
- Er kon geen begunstigde aangeduid worden, dit zat niet in het plan.
vanuit het artikel:
Heel erg jammer, maar niet de fout van Serge zelf dus.

Correctie, laatste jaren...De laatste tijd valt het mij op dat sommige zwakke weggebruiker roekeloos oversteken aan een zebrapad. Ja, je hebt voorgang, maar maak het tenminste kenbaar via oogcontact en/of lichaamstaal dat je gaat oversteken ...
De laatste tijd valt het mij op dat sommige zwakke weggebruiker roekeloos oversteken aan een zebrapad. Ja, je hebt voorgang, maar maak het tenminste kenbaar via oogcontact en/of lichaamstaal dat je gaat oversteken ...
Ik heb al 25 jaar mijn rijbewijs en heb nooit anders geweten.Correctie, laatste jaren...
ik heb toch ook al zelf gehad dat iemand gewoon vanuit een bank kwam met een voetpad van een meter en zonder te kijken overstak. Of iemand die mee stapt in de rijrichting en dan ineens zonder te kijken afdraait. Nu ja, ben zelf altijd supervoorzichtig als ik iemand in de buurt van een zebrapad ben, dus heb altijd al wel kunnen remmen, maar er zijn er toch wel bij die denken dat ge gedachten kunt lezen.Als je een zebrapad nadert, kijk je toch automatisch links en rechts eens of je geen voetgangers ziet die dicht bij dat zebrapad zijn en schrik je toch niet van een "roekeloze" voetganger die dat zebrapad gebruikt?
Ik heb het over voetgangers en fietsers die met hun rug naar het verkeer zonder (of met weinig) aangeven oversteken. Ik let op en vertraag/stop steeds, maar ik zie zo situaties makkelijk uit de hand lopen.Als je een zebrapad nadert, kijk je toch automatisch links en rechts eens of je geen voetgangers ziet die dicht bij dat zebrapad zijn en schrik je toch niet van een "roekeloze" voetganger die dat zebrapad gebruikt?
Er zijn er altijd die iets onverwacht doen natuurlijk, maar het laten overkomen alsof het constant gebeurt is toch overdreven imo.ik heb toch ook al zelf gehad dat iemand gewoon vanuit een bank kwam met een voetpad van een meter en zonder te kijken overstak. Of iemand die mee stapt in de rijrichting en dan ineens zonder te kijken afdraait. Nu ja, ben zelf altijd supervoorzichtig als ik iemand in de buurt van een zebrapad ben, dus heb altijd al wel kunnen remmen, maar er zijn er toch wel bij die denken dat ge gedachten kunt lezen.
OP spreekt ook over 'zwakke weggebruikers' en dat zijn evengoed fietsers. Zo zie ik er ook wel bijna dagelijks die denken dat ze als fietser ook voorrang hebben aan een zebrapad en dus al fietsend ineens oversteken zonder te remmen.
Denk dat @Saint fratsen zoals dit bedoelt.Er zijn er altijd die iets onverwacht doen natuurlijk, maar het laten overkomen alsof het constant gebeurt is toch overdreven imo.
Met die fietsers natuurlijk 100% akkoord.