Damn, 2 kg rauwe kipfilet... En dat elke week, straffe vent!Gewone kipfilet (niet gemarineerd ofzo) kan je makkelijk 9+ maanden bewaren in de diepvries. Maar ik eet +- 2 kg per week dus raakt wel op tijd op.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, 2 kg rauwe kipfilet... En dat elke week, straffe vent!Gewone kipfilet (niet gemarineerd ofzo) kan je makkelijk 9+ maanden bewaren in de diepvries. Maar ik eet +- 2 kg per week dus raakt wel op tijd op.![]()
Kip koken is een teken van zwakte! En zoals @Tomski weet:Damn, 2 kg rauwe kipfilet... En dat elke week, straffe vent!
Om welke reden die bedenking? De manier van parkeren, hun manier van wandelen of de locatie van de parkeerplaatsen? In het laatste geval is het praktisch gezien interessanter om laadpalen dicht bij de gebouwen te hebben ipv aan de overkant van de parking.Unpopular opinion mss maar qua parkingplaatsen: zijn bestuurders van elektrische wagens de nieuwe gehandicapten?
Ik denk vooral de plaatsing. Ik weet wel dat het praktisch is om de laadpalen dicht bij de gebouwen te zetten, maar persoonlijk zou ik ze liever achteraan op de parking hebben. Even wandelen is geen probleem en minder kans dat er iemand die niet laad zich er parkeert.Om welke reden die bedenking? De manier van parkeren, hun manier van wandelen of de locatie van de parkeerplaatsen? In het laatste geval is het praktisch gezien interessanter om laadpalen dicht bij de gebouwen te hebben ipv aan de overkant van de parking.
Het moet natuurlijk ook nog lukken om ze achteraan of opzij te hebben. De Jumbo in Veurne (voorbeeld omdat ik dat ken) heeft dat imo perfect opgelost: voor de inkom de parkeerplekken voor gehandicapten en langs de zijkant de plekken voor de elektrische auto's. Al de rest zijn dan gewone parkeerplekken, waarvan er een groot deel dichter bij die inkom liggen dan de plekken met een laadpaal.Ik denk vooral de plaatsing. Ik weet wel dat het praktisch is om de laadpalen dicht bij de gebouwen te zetten, maar persoonlijk zou ik ze liever achteraan op de parking hebben. Even wandelen is geen probleem en minder kans dat er iemand die niet laad zich er parkeert.
Goh, los van laadpalen is decentrale opwekking is niet onlogisch bij decentraal gebruik.Het blijft apart al die laadpalen, alsof je overal in het straatbeeld aparte benzine pompen zou zien staan. Het decentrale karakter van elektrisch energie anno 2025 zal ik nooit begrijpen, hetzelfde voor windmolen en zonnepanelen.
Daar gaan we niet meer van terug komen, tenzij er echt op elke plaats kan geladen wordenIk vraag mij gewoon af bij welke hoeveelheid ze de plaatsen niet meer voorbehouden gaan houden.
Zitten er borstvoedingfilmpjes tussen?Ik heb precies het gevoel dat alle algoritmes precies erger er erger worden in mij enkel nog een paar dingen tonen die zij denken dat ik wil zien.
Of dat nu reclame is of iets op youtube, insta, netfilx, ... Ik voel me steeds meer van men vrijheid beroofd om gewoon op iets te botsen of een breed gamma aan aanbod te krijgen. Bijna versmachtend soms.
Geweldig. Q stond hier onlangs nog eens op toen we in huis aan het werken waren. Ik werd er lastig van.![]()
Viktor Verhulst krijgt eigen radioshow op Qmusic: “Ik ben helemaal klaar voor dat feestje!”
Viktor Verhulst (30) zet een nieuwe muzikale stap. Vanaf september krijgt hij zijn eigen wekelijkse radioshow op Qmusic. Dat kondigde hij zelf aan vlak voor de start van zijn Sunset Concert aan het Q-Beach House in Oostende. Elke zaterdagavond zal Verhulst de luisteraars trakteren op een stevige...www.hln.be
Voor wie dacht dat Q Music niet nóg onuitstaanbaarder kon worden.
Is dat niet per definitie zo wanneer ze social media hebben?Als ik ook ooit aan het daten sla dan ga ik zeker eens door de IG reels gaan.
A: ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb.
B: Geen nood aan aandachtszoekende partners.
C: Heeft ze reeds kinderen.

Valt mee toch?Collega van het type 'het leven is zo duur' komt vandaag af met oorbellen van 160 euro.