En wederom botst een mens tegen de volkomen incompetentie aan van IT'ers en de implementatie ervan:
- Arbeidsongeschiktheid werd erkent
- Ze vragen om het inlichtingenblad in te vullen - uiteraard zijn ze alle gegevens (naam, rijksregister ...) vergeten en kan je heel dat circus terug invullen
- Ze vragen om een ongevalsaangifte in te vullen -
- uiteraard zijn ze alle gegevens (naam, rijksregister ...) vergeten en kan je heel dat circus terug invullen
- Als kers op de taart moet je dan tekenen - met een eID lezer
- Ik heb er nu toevallig 1 - maar niettegenstaande ik 200 meldingen krijg dat hij is aangesloten en werkt wordt deze niet erkend door Adobe
- De rest van de CM hunnen bazaar is gekoppeld aan itsme - maar dat formulier niet
Wat hebben de dames en heren van IT nu bereikt:
- Een pak tijd verloren want je hebt nodig: ID kaart, kaartlezer, itsme, Adobe ...
- Een pak frustraties want er zit geen lijn in hun systemen
- Systemen zijn zo dom als lood gezien je eerst moet inloggen met itsme maar toch nog al je gegevens zeven miljard keer moet invullen
Besluit:
- 99% van alle IT'ers zijn incompetent - vermoedelijk beter alle IT afschaffen en met pen en papier werken, iedereen een fax - ziehier besparing van miljarden.
Waarom loopt de wereld in godsnaam vol met mensen zonder verstand, zonder logica - ik begrijp er niets van, en dat voor zaken die gewoon dagelijks en repetitieve kost zijn - ik kan enkel een paar middeleeuwse straffen bedenken die streng genoeg zijn voor deze diensten - 0,0 respect voor dergelijk team van prutsers. Heel die sector is rot tot op het bot en draagt enkel bij tot een stijging van het aantal depressies, zelfmoorden en het tekort aan psychologen en psychiaters.