Mormel
Member
Was er vrij slecht aan toe toen ik herviel bij mijn vorige werkgever (thuis wegens ziekte, crisisopnames etc.), na X aantal telefoons langsgegaan en ontslag met wederzijds akkoord getekend (dat krijg je dan na bijna vijftien jaar dienst). Dus geen recht op uitkering. Wel verschillende pogingen ondernomen om elders aan de slag te gaan, wat meestal niet bleef duren en afgelopen jaren zijn zo'n chaos dat ik niet eens weet of ik daar ergens papieren van heb.Heb je geen C4 van je vorige werkgever? Dan kan je na invaliditeit ook nog werkloosheid krijgen voor je naar het OCMW moet. Als ik het goed voorheb, ben jij getrouwd zeker? Dan gaat het bij het OCMW geen vette zijn.
Partner en ik zijn momenteel feitelijk gescheiden, nog afwachten hoe dat uitdraait.
Soit, volgende week eens langsgaan bij OCMW en vakbond om te zien wat ik allemaal in orde moet krijgen. In het meest positieve geval ben ik dra weer aan het werk in het meer realistische scenario draaien die werkhervattingen weer op niets uit omdat ik te labiel ben.
On-topic: een lastige vlieg die constant op mijn hand komt zitten waarmee ik de muis bedien, maar toch te snel is om hem dood te meppen.