Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Brave is hier wel begonnen met 10 seconden zwart voor iets effectief begint. Maar chrome werkt nu weer zonder problemen
zo was het eerst bij Vivaldi ook. Een tijdje later kreeg ik dan een popup dat ze het merkten dat ik er 1 gebruikte en had ik zo de eerste frame van de reclame. En dan gisteren was het ineens dat ik nog 3 videos kon zien voordat het zou stoppen en nu is het ook werkelijk geblokkeerd. Op FF heb ik momenteel nog geen enkel teken van dat ze het merken.
Brave staat ook nog geïnstalleerd, dus kan ook nog naar die switchen :p

Werkgever die u niet meer betaalt omdat ge te lang aan het koffiemachien rondhangt. Dan maar langer op het toilet gaan zetten :sop:

Brave is hier wel begonnen met 10 seconden zwart voor iets effectief begint. Maar chrome werkt nu weer zonder problemen
Ik heb dat een tijd terug eens gehad, maar met nieuwe versie van Brave te installeren is het weer verdwenen. Hij blokkeerde de reclamefilmpjes zelf nog, maar niet de wachttijd. Misschien zit je nog met oudere versie?

Het mag rap eens wat beter weer worden. 24 graden met een briesje.
Op vakantie in de Ardèche, al heel de week boven de 35, vandaag, morgen en dinsdag 38. Vandaag dan maar MotoGP en Formule 1 gezien in de airco, voor de rest in het zwembad hangen en wachten tot de zon ondergaat.

Fok man, sinds kort rode wijn ontdekt, vroeger nooit gedronken, smaakt super telkens, maar elke keer de dag erna koppijn, en het gaat niet weg totdat ik nen dafalgan heb gepakt. Aan de wijn zelf kon het moeilijk liggen, exquisit wijntje...

Fok man, sinds kort rode wijn ontdekt, vroeger nooit gedronken, smaakt super telkens, maar elke keer de dag erna koppijn, en het gaat niet weg totdat ik nen dafalgan heb gepakt. Aan de wijn zelf kon het moeilijk liggen, exquisit wijntje...
ge kunt ook eens zien of het te maken heeft met de hoeveelheid sulfiet die in de fles zit. Sulfiet is sowieso aanwezig via het natuurlijke proces, maar wijnboeren voegen er ook nog aan toe. Vanaf een bepaald niveau moet het op de fles staan als er sulfiet in zit.
Er is geen wetenschappelijk bewijs dat sulfiet hoofdpijn veroorzaakt, maar er zijn genoeg mensen die beweren dat ze er toch verschil in ondervinden en van de 'hogere' dosis wel hoofdpijn krijgen en van wijnen met minder niet. Aan uzelf of ge het wil checken/geloven :p

ge kunt ook eens zien of het te maken heeft met de hoeveelheid sulfiet die in de fles zit. Sulfiet is sowieso aanwezig via het natuurlijke proces, maar wijnboeren voegen er ook nog aan toe. Vanaf een bepaald niveau moet het op de fles staan als er sulfiet in zit.
Er is geen wetenschappelijk bewijs dat sulfiet hoofdpijn veroorzaakt, maar er zijn genoeg mensen die beweren dat ze er toch verschil in ondervinden en van de 'hogere' dosis wel hoofdpijn krijgen en van wijnen met minder niet. Aan uzelf of ge het wil checken/geloven :p
Ook de tannines kunnen hoofdpijn veroorzaken.

Daarstraks naar de supermarkt, winkelkar naar binnen aan het rijden, komt er ineens ene met zijn e-step me de pas afsnijden om eerst door de deuren (al rijdend) te zijn. De winkelkar raakt de step vol achteraan. Kijkt die om " 't is niks zenne ". Euhhhhhhhhhhh... rare wereld aan het worden mannekes.

Terug
Bovenaan