Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gisteren serieus tschijt gehad direct na mijn middageten. Maar ik had nog een goeie portie over en het was lekker dus ik dacht ik ga het erop wagen misschien was dat gewoon toevallige timing.

Nu ik hier op de wc wat tijd heb voor reflectie begint het te dagen dat dat misschien toch niet zo'n fantastisch idee was.

Gisteren serieus tschijt gehad direct na mijn middageten. Maar ik had nog een goeie portie over en het was lekker dus ik dacht ik ga het erop wagen misschien was dat gewoon toevallige timing.

Nu ik hier op de wc wat tijd heb voor reflectie begint het te dagen dat dat misschien toch niet zo'n fantastisch idee was.
De vraag is, wat wat het?

Ergernis: raak maar niet van mijn verkoudheid af en word het beu een mouthbreather te moeten zijn.
Rond 2009 heb ik een half jaar lang (letterlijk) niks dan slijmen opgehoest. En geen kleintjes. Echt slijmen.
Ik had een heel zware verkoudheid gekregen en ik heb daar heel lang de naweeën van ondervonden. Dat genas maar niet volledig.

Ik had wel geen longontsteking maar echt alles daarboven was gewoon verketterd (figuurlijk). Echt verschrikkelijk.
En het was viraal dus ik kreeg altijd maar te horen: Gewoon uitzieken he we kunnen hier niks aan doen.

Daarna heb ik beslist om terug mijn loopschoenen aan te binden om meer weerstand te kweken. Dat helpt enorm maar toch heb ik elk jaar nog minstens 2x een verkoudheid. Maar het is wel belange na nooit nog zo erg geweest als toen in 2009. Na max een week of 4 ben ik er nu wel steeds vanaf.

Laatst bewerkt:
Rond 2009 heb ik een half jaar lang (letterlijk) niks dan slijmen opgehoest. En geen kleintjes. Echt slijmen.
Ik had een heel zware verkoudheid gekregen en ik heb daar heel lang de naweeën van ondervonden. Dat genas maar niet volledig.

Ik had wel geen longontsteking maar echt alles daarboven was gewoon verketterd (figuurlijk). Echt verschrikkelijk.
En het was viraal dus ik kreeg altijd maar te horen: Gewoon uitzieken he we kunnen hier niks aan doen.

Daarna heb ik beslist om terug mijn loopschoenen aan te binden om meer weerstand te kweken. Dat helpt enorm maar toch heb ik elk jaar nog minstens 2x een verkoudheid. Maar het is wel belange na nooit nog zo erg geweest als toen in 2009. Na max een week of 4 ben ik er nu wel steeds vanaf.
2xjaar 4 weken verkoudheid? Dat is 2 maanden per jaar verkouden. Dat is nu niet normaal.

2xjaar 4 weken verkoudheid? Dat is 2 maanden per jaar verkouden. Dat is nu niet normaal.
Ik bedoel dan echt van A tot Z. Rechtstreeks van de heer google: De ergste verkoudheidsklachten zijn meestal binnen een week over, "hoewel het snotteren, hoesten en niezen nog wel een aantal weken kan duren."

Als je er gevoelig voor bent is nadien nog weken liggen hoesten echt niet zo abnormaal hoor. Vooral dat loskomen van slijmen kan efkes duren. En ja als je dan 2x verkouden bent is dat gewoon 2 maanden. Het is nu niet dat ik dan ziek in bed lig se. Buiten die 1 tot 2 weken dat ik echt ziek ben sport ik gewoon en ga ik gewoon werken. Buiten zoveel mogelijk buitenkomen en veel sporten denk ik niet dat ik er trouwens zelf nog meer kan voor doen om zo min mogelijk verkouden te worden? :shy:

Alles is beter dan 6 maanden non stop zoals in 2009 (en ja dat is zeker wel abnormaal). Ik ben al mijn leven lang relatief gemakkelijk verkouden maar dat was even van het slechte te veel. :headshake:

Laatst bewerkt:
Ik moet tshirts laten maken met I survived the minecraft movie.

Holy crap, wat was me dat?

Clubfeest aan het organiseren met een pizzakraam, zaaltje,...
eind april de datum gecommuniceerd, midden mei de uitnodiging om te betalen, vorige week de reminders.

Vandaag ene die doodleuk laat weten dat ze niet komt met 5 man omdat "ze niet kunnen komen"
Lees, die heeft de weerberichten gezien en wil wss ergens zelf wat gaan doen
En als club mag je € 75 gaan dokken omdat er iemand geen zin meer heeft, altijd fijn

Egoïsten, bah

Vriendin haar auto heeft een marter op bezoek gehad en de garage heeft een marter verjager geinstalleerd.
Probleem is dat ik dat ik die pieptoon ook hoor en zelf wordt verjaagd van het terras (auto staat dichtbij) 😭

Alles in het leven bolt en gaat goed.
Ik krijg dan altijd zo'n ongemakkelijk kalmte voor de storm gevoel.

Raar brein, ipv eens blij te zijn

Kermis in het dorp, de kinderen kregen een bonnetje op school voor 1 gratis attractie. Ik ben sowieso al niet aan kermissen, want dat brengt altijd de marginalen en ballast van de samenleving samen, die dan plots uit hun hol komen gekropen. Bovendien zorgt het voor een import van Chinese plastic, die binnen de 24u bij het restafval vliegt. Zeer nefast voor het milieu.

Wat ik gisteren zag tart echter alle verbeelding. Ik kom daar toe op de kermis met de kroost en zie daar een groepje allochtone kinderen staan. Doelloos tegen de gevel van de muur, zoals je wel vaker ziet in steden. Elk van hen een BB-gun in de hand, en bolletjes aan het afvuren en stoere poses aan het aannemen met hun pistool, sommige met 2 bb guns. Enkelen hadden ook van die springmessen vast en waren daarmee steekbewegingen aan het maken naar andere kinderen. Ik denk niet dat het echte messen waren, maar het is toch best opmerkelijk dat het criminele gedrag er al in zit op die leeftijd (max 10jaar). Van de ouders natuurlijk geen spoor. Er stond wat verder een politiewagen, ik daar naartoe. Geen agent te bespeuren. Heb het dan maar gelaten.

Men zou toch dringend wat meer agenten moeten inzetten hoor. In deze tijd is een politiestaat wenselijk, want het loopt helemaal de verkeerde kant uit. Wie niks mis doet hoeft niks te vrezen, maar het crapuul moet sneller aangepakt worden.

Kermis in het dorp, de kinderen kregen een bonnetje op school voor 1 gratis attractie. Ik ben sowieso al niet aan kermissen, want dat brengt altijd de marginalen en ballast van de samenleving samen, die dan plots uit hun hol komen gekropen. Bovendien zorgt het voor een import van Chinese plastic, die binnen de 24u bij het restafval vliegt. Zeer nefast voor het milieu.

Wat ik gisteren zag tart echter alle verbeelding. Ik kom daar toe op de kermis met de kroost en zie daar een groepje allochtone kinderen staan. Doelloos tegen de gevel van de muur, zoals je wel vaker ziet in steden. Elk van hen een BB-gun in de hand, en bolletjes aan het afvuren en stoere poses aan het aannemen met hun pistool, sommige met 2 bb guns. Enkelen hadden ook van die springmessen vast en waren daarmee steekbewegingen aan het maken naar andere kinderen. Ik denk niet dat het echte messen waren, maar het is toch best opmerkelijk dat het criminele gedrag er al in zit op die leeftijd (max 10jaar). Van de ouders natuurlijk geen spoor. Er stond wat verder een politiewagen, ik daar naartoe. Geen agent te bespeuren. Heb het dan maar gelaten.

Men zou toch dringend wat meer agenten moeten inzetten hoor. In deze tijd is een politiestaat wenselijk, want het loopt helemaal de verkeerde kant uit. Wie niks mis doet hoeft niks te vrezen, maar het crapuul moet sneller aangepakt worden.
Ik vrees dat een politiestaat voor ergere dingen zorgt dan allochtonen met bibiguns. Begrijp me niet verkeerd: daar is inderdaad een gebrek aan ouderlijk gezag en dit is niet OK. Maar een politiestaat zorgt niet voor een ordelijke samenleving.

UPS. Weeral. Tracker verspringt ineens van 'Levering tussen 15:20-17:20' naar 'Pakket aangeboden, aflevering mislukt, pakket onderweg naar pakketpunt'.

Superveel webshops zijn ineens naar UPS overgeschakeld, en in deze buurt doen ze 0.0 moeite om effectief te proberen af te leveren, alles gaat gelijk naar het pakketpunt (dat momenteel door wegenwerken fucking slecht bereikbaar is). Dan blijft ne mens speciaal ervoor thuis...

Terug
Bovenaan