Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik begrijp niet hoe mensen zich kunnen vervelen. Ik kom elke dag tijd te kort, en dat is al sinds ik een klein manneke was.

Idem. Geef mij nu een maand waarin alle dagelijkse tijdopslorpers (werk, huishouden, taxi spelen, ...) wegvallen. Een maand ook vrouw, kinderen, huisdieren weg en geen contact mogelijk.

Die maand gaat om zijn voor ik het door ga hebben en ik ga me geen seconde verveeld hebben.

Telenet games rond 2000, begindagen: wit met rode en zwarte accenten dacht ik.
Daarna grijs met gele accenten, en pas daarna blauw.

Ik word oud... en ja verveling als je geen kinderen of partner hebt, it happens!

Een maand uw partner en kinderen eens weg zien lonkt voor velen zeker, maar moest hij/ze langer wegblijven, ik zeg het u je smeekt ze heel snel terug.
En uitgaan en laat gamen wordt je snel beu, is ook niet hetzelfde meer als je al bijna 40 bent bvb.

En dan is er dat eeuwig verbouwen of klussen vandaag ... en dan zijn er veel burnouts.

Laatst bewerkt:
Na pakweg toch al 15 jaar actief pakjes te bestellen voor het allereerst een pak dat verdwenen is. Is vorige woensdag verzonden, donderdag vertraging en vrijdag bericht dat ze niet konden leveren op het pakketpunt (DPD). Dus ik verwachtte het gisteren of vandaag maar sinds donderdag zijn er geen updates meer.

Gelukkig is het maar t.w.v. €30, maar ik zou het wel nodig hebben voor dit weekend maar ik vrees ervoor :angry:

Anno 1800

Buy it (+ alle DLC's), play it, en die 2 weken zijn voorbij voor je het beseft.

Dat kan dan bij in mijn backlog van Final Fantasy VII Rebirth, Stellar Blade, Nier: Automata, God of War, God of War Ragnarok, Horizon Zero Dawn,… :unsure:

Dat kan dan bij in mijn backlog van Final Fantasy VII Rebirth, Stellar Blade, Nier: Automata, God of War, God of War Ragnarok, Horizon Zero Dawn,… :unsure:
En dan nog durven zeggen da ge ge verveelt als ge nog zoveel games te spelen hebt. :angry:

Alleen GoW en Horizon Zero Dawn zijn al meer dan genoeg om 2 weken te vullen!

Telenet games rond 2000, begindagen: wit met rode en zwarte accenten dacht ik.
Daarna grijs met gele accenten, en pas daarna blauw.

Ik word oud... en ja verveling als je geen kinderen of partner hebt, it happens!

Een maand uw partner en kinderen eens weg zien lonkt voor velen zeker, maar moest hij/ze langer wegblijven, ik zeg het u je smeekt ze heel snel terug.
En uitgaan en laat gamen wordt je snel beu, is ook niet hetzelfde meer als je al bijna 40 bent bvb.

En dan is er dat eeuwig verbouwen of klussen vandaag ... en dan zijn er veel burnouts.
Uw volgorde zit niet helemaal goed:
games.telenet.be: grijs & geel en daarna blauw & wit.
9lives: rood & wit (of was het rood & grijs?).

Ik heb nog 't laatste van de grijs/gele periode meegemaakt en 't begin van de blauw witte. Toen stond het IP ook nog bij elke post.
Ik herinner me ook nog "hoe trekken" en "kaas" topics, da's denk van de blauw/wit periode. Ik weet ook dat Dr Pepper (wat is daar ooit mee gebeurd) eens gedreigd heeft met een deel gebruikers voor de rechtbank te dagen maar ik weet ni meer waarom. Ik dacht dat het met zwam te maken had maar ik ben ni zeker.

Uw volgorde zit niet helemaal goed:
games.telenet.be: grijs & geel en daarna blauw & wit.
9lives: rood & wit (of was het rood & grijs?).

Ik heb nog 't laatste van de grijs/gele periode meegemaakt en 't begin van de blauw witte. Toen stond het IP ook nog bij elke post.
Ik herinner me ook nog "hoe trekken" en "kaas" topics, da's denk van de blauw/wit periode. Ik weet ook dat Dr Pepper (wat is daar ooit mee gebeurd) eens gedreigd heeft met een deel gebruikers voor de rechtbank te dagen maar ik weet ni meer waarom. Ik dacht dat het met zwam te maken had maar ik ben ni zeker.
Neen hoor, het absoluut begin was wit rood en zwart, maar niet heel lang dacht ik. Kan ook 1999 geweest zijn. Ik acht de kans klein dat ik mis was.
Ik ben het forum gejoined ivm het Quake 3 forumdeel en dowloads van demos. Release Quake 3 was december 1999 volgens de wiki.
9Lives was inderdaad ook wit oranje/rood zwart ;)

Mijn Quake buddy 'Beuzak' heeft eens een toenmalig directeur van Telenet dingen genoemd op het forum ofzo. Toen had hij een brief gekregen van die man dacht ik, gezwans die misschien wat te ver ging :laugh:. Dus wie weet was het dat. @Beuzak was toen rond de 40 en ander Quake buddy @Wooha 60. Niet meer geregistreerd beiden.
Ik hoop dat ze beiden van hun pensioen genieten, haha. Wooha is er nu 80 of 80+ hoop ik.
En ja Dr Pepper (als telenet medewerker) had niet graag teveel dwaze zever op Algemeen etc, dus ontstond zwam.
Dr Pepper is na 9lives verder gegaan met zijn eigen IT of webdesign bedrijfje dacht ik.

Laatst bewerkt:
Was 9lives rood? :oink:
Ja.

IMG_3222.jpeg

In bed gaan liggen en niets meer kunnen zien. En dan erachter komen dat het rolluik nog naar beneden is dus dat nog even terug omhoog doen.

Terug
Bovenaan