Mr.Anderson
Well-known member
Rood met wit/grijs zeker?Ja, rood en zwart (of zeer donker grijs) dacht ik?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rood met wit/grijs zeker?Ja, rood en zwart (of zeer donker grijs) dacht ik?
Ja, rood en zwart (of zeer donker grijs) dacht ik?
Rood met wit/grijs zeker?
Ik begrijp niet hoe mensen zich kunnen vervelen. Ik kom elke dag tijd te kort, en dat is al sinds ik een klein manneke was.

Anno 1800Dag 1 van mijn 2 weken verlof en ik verveel mij al.
Mezelf even quoten.. zelfde ergernis maar nu aan de koop zijde ipv verkoop -_-Noorse huizen (ver)koop systeem
Gisteren kijk dag ( allez, uur) nu mag men bieden, bod van 5,85M, dan 5,95M en nu 6,1M. Allemaal met een verloop tijd van 30 minuten
edit: 6,2 en dan 6,3
Anno 1800
Buy it (+ alle DLC's), play it, en die 2 weken zijn voorbij voor je het beseft.

En dan nog durven zeggen da ge ge verveelt als ge nog zoveel games te spelen hebt.Dat kan dan bij in mijn backlog van Final Fantasy VII Rebirth, Stellar Blade, Nier: Automata, God of War, God of War Ragnarok, Horizon Zero Dawn,…![]()
Idd en dat zijn dan eigenlijk nog 2 stront ps gamesEn dan nog durven zeggen da ge ge verveelt als ge nog zoveel games te spelen hebt.
Alleen GoW en Horizon Zero Dawn zijn al meer dan genoeg om 2 weken te vullen!

Uw volgorde zit niet helemaal goed:Telenet games rond 2000, begindagen: wit met rode en zwarte accenten dacht ik.
Daarna grijs met gele accenten, en pas daarna blauw.
Ik word oud... en ja verveling als je geen kinderen of partner hebt, it happens!
Een maand uw partner en kinderen eens weg zien lonkt voor velen zeker, maar moest hij/ze langer wegblijven, ik zeg het u je smeekt ze heel snel terug.
En uitgaan en laat gamen wordt je snel beu, is ook niet hetzelfde meer als je al bijna 40 bent bvb.
En dan is er dat eeuwig verbouwen of klussen vandaag ... en dan zijn er veel burnouts.
Neen hoor, het absoluut begin was wit rood en zwart, maar niet heel lang dacht ik. Kan ook 1999 geweest zijn. Ik acht de kans klein dat ik mis was.Uw volgorde zit niet helemaal goed:
games.telenet.be: grijs & geel en daarna blauw & wit.
9lives: rood & wit (of was het rood & grijs?).
Ik heb nog 't laatste van de grijs/gele periode meegemaakt en 't begin van de blauw witte. Toen stond het IP ook nog bij elke post.
Ik herinner me ook nog "hoe trekken" en "kaas" topics, da's denk van de blauw/wit periode. Ik weet ook dat Dr Pepper (wat is daar ooit mee gebeurd) eens gedreigd heeft met een deel gebruikers voor de rechtbank te dagen maar ik weet ni meer waarom. Ik dacht dat het met zwam te maken had maar ik ben ni zeker.

. Dus wie weet was het dat. @Beuzak was toen rond de 40 en ander Quake buddy @Wooha 60. Niet meer geregistreerd beiden.Ik had die reactie van u over de middag haastig gelezen en dacht dat je bedoelde dat 'u vervelen' iets is van de jaren 1800.Anno 1800
Buy it (+ alle DLC's), play it, en die 2 weken zijn voorbij voor je het beseft.

Was er niet ooit eens een post of zo met een overzicht van alle lay-outs van het forum door de jaren heen?
Zelf heb ik daar geen weet van.Was er niet ooit eens een post of zo met een overzicht van alle lay-outs van het forum door de jaren heen?
Het verste dat je kan teruggaan met de Wayback Machine:Was er niet ooit eens een post of zo met een overzicht van alle lay-outs van het forum door de jaren heen?
Dayum.Het verste dat je kan teruggaan met de Wayback Machine:
Algemene Fora - 9lives Forum
web.archive.org