Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dayum.

De goeie ouwe tijd... toen we nog jong en naïef waren...

Nu zijn we oud en naïef... *speelt viooltje*
En daarvoor: games.telenet.be 🧔‍♂️

njvRlFT.png

Vanmorgen afgekeurd bij de autokeuring in hechtel met de auto vanwege teveel co2, direct nog n afspraak kunnen maken in grace-hologne nabij luik en daar direct n groen kaart gekregen.. wat n zeik

Vermits we niet langer een keer of 20 per week moeten lezen dat ge op het punt staat naar Zwitserland te verhuizen ging ik er van uit dat dat verhuizen al gebeurd was?
Zo overdrijven. Is wat on hold, eerst andere zaken afhandelen, nu nog een reisje naar Wit-Rusland en dan schieten we weer in gang.

want dat brengt altijd de marginalen en ballast van de samenleving samen, die dan plots uit hun hol komen gekropen. Bovendien zorgt het voor een import van Chinese plastic, die binnen de 24u bij het restafval vliegt. Zeer nefast voor het milieu.
Akkoord, maar is wel eens leuk toch... Alleen zou ik er niet graag naast wonen... Ooit eens een jaar in centrum Oostende gewoond in die toren, nooit meer. Met de wind hoorde ik al de muziek van die attracties de hele dag door tot op het 17de verdiep...

Laatst bewerkt door een moderator:
Wit-Rusland tot voor een paar jaar de laatste dictatuur van Europa genoemd dat zelf migranten binnenhaalt om naar de Poolse grens te drijven en in de EU migratiecrisissien te veroorzaken. Van dat Wit-Rusland kan België iets leren?

Wit-Rusland tot voor een paar jaar de laatste dictatuur van Europa genoemd dat zelf migranten binnenhaalt om naar de Poolse grens te drijven en in de EU migratiecrisissien te veroorzaken. Van dat Wit-Rusland kan België iets leren?
Echt hé, is it ignorance or is it stupidity?

Als je die usernames ziet vraag je je toch af wat er van al die mensen is geworden.
Er zijn er veel vertrokken toen beyondgaming werd opgericht. Ik vermoed (zoals bij mij), dat er velen hun profiel niet hebben kunnen reviven, en dan geen zin meer hadden om een nieuw te maken en vertrokken naar andere oorden zoals reddit.

Ja, dat de EU niet moet toestaan dat landen als Wit-Rusland migratiecrisissen creëren als wapen om de EU te ondermijnen.

Los daarvan, het is niet omdat een bepaald land een dictatuur is/was waar het slechter vertoeven is dan in België, dat men er geen lessen uit kan trekken.

Los daarvan, het is niet omdat een bepaald land een dictatuur is/was waar het slechter vertoeven is dan in België, dat men er geen lessen uit kan trekken.
Goh, het wordt misschien te filosofisch, maar veel van die "lessen" gaan gewoon hier niet op lijkt me. Een land waar mensen opgepakt en gemarteld worden door de politie omdat ze te kritisch zijn voor de regering, dat is gewoon een heel andere context hé. Het is een beetje zoals mensen die zuchten hoe China in alles sneller kan gaan.

Goh, het wordt misschien te filosofisch, maar veel van die "lessen" gaan gewoon hier niet op lijkt me. Een land waar mensen opgepakt en gemarteld worden door de politie omdat ze te kritisch zijn voor de regering, dat is gewoon een heel andere context hé. Het is een beetje zoals mensen die zuchten hoe China in alles sneller kan gaan.
Natuurlijk is het niet zo eenvoudig, maar bv in China is dit wel een enorme meerwaarde op bepaalde vlakken om zo snel te kunnen reageren en kan je je wel afvragen of al die procedures en mogelijkheden tot hinderen a.d.h.v. buurtcommitées en dergelijke niet wat te ver gaan en misschien wat ingedijkt moeten worden.

Weet je wat pas echt fijn is wanneer je niet al te graag vliegt en je over een kleine 2 weken het vliegtuig instapt? Ahwel, dat is een nieuwsbericht over een crash van een vliegtuig met 242 inzittende personen!! En wisten jullie ook al dat er nog nooit een crash is geweest met dit type vliegtuig!!! :woohoo:

Weet je wat pas echt fijn is wanneer je niet al te graag vliegt en je over een kleine 2 weken het vliegtuig instapt? Ahwel, dat is een nieuwsbericht over een crash van een vliegtuig met 242 inzittende personen!! En wisten jullie ook al dat er nog nooit een crash is geweest met dit type vliegtuig!!! :woohoo:
De kans dat de jouwe crasht is door die crash al beduidend minder. Wees blij. :unsure:

Ik heb al enige tijd last van meer en andere allergieën dan er al vastgesteld zijn.
Huisarts stelde voor bloedonderzoek te doen. Ik krijg de resultaten binnen, heeft die gewoon getest op de allergieën waarvan we weten dat ik ze al heb. :help:

Daarvoor moeten ze natuurlijk wel eerst vliegen... Onze vlucht gecanceld op 25 juni :angry:

Dreamliners van TUI staan vaker aan de grond met technische problemen hoor

Mja liever zo dat ze (even) de lucht in te sturen en zo te eindigen

Dreamliners van TUI staan vaker aan de grond met technische problemen hoor

Mja liever zo dat ze (even) de lucht in te sturen en zo te eindigen

Stonden alle Dreamliners niet ook een hele tijd aan de grond wegens algemene problemen, een paar jaar terug (dus niet enkel TUI)?

Terug
Bovenaan