Als er mensen raar staan te kijken zal dat nu wel voor iets anders zijn dan wat op de band ligt zeker.Awel dan ben ik volgens u ook welvarend want ik koop gewoon zonder kijken (alhoewel ik wel eens durf kijken naar items die in korting staan wegens vervaldatum , meestal vlees of dergelijke want dat gaat gewoon in de vriezer dan .) ..maar dat heeft soms ook wel eens een ambetant moment wanneer je aan de kassa staat en je dan te horen krijgt wat je moet betalen …de mensen achter mij die staan dan soms zo wat raar naar mij te kijken …ik sta daar dan in versleten kleding , versleten schoentjes (maar die zitten zo goed ) en haal gewoon mijn betaalkaart boven en betaal met de glimlach …en dan laad ik alles over in mijne EV die op de parking staat ….
Volgens de KBC app geef ik per maand een goeie € 800 uit aan eten voor mij alleen en de hondjes (denk dat ze dat er wel bij rekenen ) maar ik doe dan sommige dingen niet die andere welvarende mensen misschien wel doen .
(Ik ga trouwens soms ook eens langs bij de Lidl maar ben daar dus niet beschaamd voor .)
Of waar gaan jullie winkelen dat iemand daar op let?
) ..maar dat heeft soms ook wel eens een ambetant moment wanneer je aan de kassa staat en je dan te horen krijgt wat je moet betalen …de mensen achter mij die staan dan soms zo wat raar naar mij te kijken …ik sta daar dan in versleten kleding , versleten schoentjes (maar die zitten zo goed ) en haal gewoon mijn betaalkaart boven en betaal met de glimlach …en dan laad ik alles over in mijne EV die op de parking staat ….
Want ik kan mij niet voorstellen dat dit de standaard is. Maar ...
Gelukkig heb ik die mentaliteit NOOIT mee gemaakt op de werkvloer. Ik neem ontslag moest dit ooit voorvallen. Ik wens zo'n giftige omgeving niet (meer).