Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Speelt geen rol of je nu eerst of laatste was bij dat systeem. Na een halve dag kunnen er al snel 50 kandidaten geregistreerd zijn.
Mijnhuurpofiel discrimineert eigenlijk op voorhand. Ben je bvb single als men een koppel wil? Of is uw inkomen te laag? Vergeet het maar, volk genoeg! Of te weinig info op mijn huurprofiel, bvb geen loon- of inkomensfiches laatste 3 maand ofzo. Solliciteren om zelfs een huis te mogen gaan zien dus.
Ze vegen ook ergens hun voeten aan GDPR en omzeilen dat via een vinkje waar je zegt dat je akkoord gaat met hun diensten. Tof voor de immo's natuurlijk, tijdwinst door op voorhand uitfilteren van kanditaten.

Ja, het wordt erger en erger nu meer immo's gebruikmaken van Mijn Huurprofiel. Ik heb gewoon geen keuze helaas, en ik voel me ook niet prettig bij het feit dat ik zoveel privé-info moet geven maar anders maak je gewoon geen kans. Ben nu al 2 jaar op zoek naar een huis/appartement met 3 slaapkamers en helaas maar de voorbije 2 jaar ben ik misschien max. 3x uitgenodigd geweest...
had in mijn vorige job nog klacht ingediend tegen het gebruik van Mijn Huurprofiel, maar heeft blijkbaar niets geholpen.

toen moest je ook de gegevens van je oude verhuurder geven, zodat men kon nagaan of je wel een goede huurder was.

Een volle trein met een wagon vol mensen in eerste klasse die daar geen ticket voor hebben en NIEMAND die rechtstaat om mij met mijn 7 maanden zwangere buik te laten zitten. Alle begrip dat ze in die eerste klas gaan zitten als de trein overvol is, maar wtf. Rotmaatschappij. Wacht nu dan maar op de volgende trein.

Een volle trein met een wagon vol mensen in eerste klasse die daar geen ticket voor hebben en NIEMAND die rechtstaat om mij met mijn 7 maanden zwangere buik te laten zitten. Alle begrip dat ze in die eerste klas gaan zitten als de trein overvol is, maar wtf. Rotmaatschappij. Wacht nu dan maar op de volgende trein.
Ik zou daar mijn mond voor opentrekken, dat is van dat typisch "kop in het zand" gedrag: blik op oneindig uit het raam en hopen dat niemand iets zegt. Als je daar een scène om maakt zal er wel iemand opstappen.

Ik zou daar mijn mond voor opentrekken, dat is van dat typisch "kop in het zand" gedrag: blik op oneindig uit het raam en hopen dat niemand iets zegt. Als je daar een scène om maakt zal er wel iemand opstappen.
Zelfs geen scène, gewoon vriendelijk vragen.

Als ik als student op de vrijdagbus naar huis zat, waarop al de bejaarde marktgangers ook nog eens gepropt stonden, reageerde ik ook niet op hun vuile blikken. Hadden ze het vriendelijk gevraagd, da's een ander paar mouwen. Ze konden de ganse voormiddag over de markt paraderen, dan kunnen ze ook hun mond opentrekken op een overvolle bus.

Plastic flessen met pipi op de Pacheco-laan. Ben gestopt met tellen bij 10. Bah. :sick:🤮
Zo slecht is dat toch niet?

Zo slecht is dat toch niet?

Ge kunt altijd gaan proeven als ge wilt hé

hout zou gedaald zijn.

*checkt prijzen van het hout dat ik eigenlijk voor de winter al ging bestellen*
van 4800 naar 5900 gegaan.

:unsure:

Slecht geslapen, eerst niet in slaap geraken en dan wakkergehoest worden door mijn vrouw. Dan deze morgen ontdekt dat mijn rechter ooglid/wal opgezwollen is, wtf ook. Is dit oud worden?

Altijd op tijd komen voor doktersafspraken en telkens een half uur zitten wachten in de wachtruimte tot je binnen mag komen. Voor één keer dat jij 20 minuten later bent, is de dokter gefrustreerd en geeft hij een preek dat de afspraak de volgende keer geannuleerd en aangerekend zal worden. F**k you denk ik dan.

Terug
Bovenaan