Lees even mijn ervaringen. https://www.beyondgaming.be/threads/huurhuis-appartement-verlaten-zonder-waarborg.25057/Gast wil precies niks schriftelijk afspreken maar enkel via telefoon maar ik zou graag natuurlijk ook een paper trail willen om miserie achteraf te voorkomen.
-hij doet een aantal voorstellen van schilders om het te laten doen maar als ik dan eventjes vraag om geduld omdat ik het ook met mijn broer moet bespreken begint hij weer af te blaffen dat we niet mogen treuzelen. Huur was deze maand ook 2-3 dagen later betaald en hij ging al een procedure opstarten bij de rechtbank en was me al van leugens aan het betichten.
Moraal van het verhaal , zorg dat je alles via mail of aangetekend schrijven doet.
Oh well. Mailtje gestuurd, maar dat zal vast zonder succes zijn. Bonneke voor de vuilbak waarschijnlijk.
De Suikoden remasters besteld in januari en natuurlijk is het launchdag zonder enige shippinginfo. Xbox-versie kan binnen een dag verzonden worden, Switch is tijdelijk uitverkocht en ps5 kan binnen 1-2 dagen verzonden worden.