Ze zou het momenteel toch amper beseffenJij durft nogal om uw vriendin mottig te noemen sé !!!!
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zou het momenteel toch amper beseffenJij durft nogal om uw vriendin mottig te noemen sé !!!!
.Pas op daarmee, het kan goed zijn dat ze er nu niet op reageert. Maar wel binnen 10 jaar, bij een discussie, krijgt ge het volledig out of the Blue in uw gezicht gesmeten.Ze zou het momenteel toch amper beseffen.
Anderzijds, als je voor een kleine hoest of een loopneus thuis moet blijven, denk ik dat er in dit seizoen weinig mensen nog op het werk geraken. Daarvoor een doktersbriefje krijgen vind ik trouwens ook sterk overdreven, en niet iedereen kan zomaar van thuis werken. Mondmaskers, daar heb je een punt, maar voor COVID zag je die natuurlijk ook niet.Neem es de trein voor werk (zeldzaam). VOL met snotterende, hoestende, neussnuitende mensen. Blijf toch thuis of draag een mondmasker aub jfc. Ben zowat de enige in m'n omgeving die bespaard is gebleven van die gemene griep en wil het zo houden.
Idd, onlangs langs de R0 was er ook zo'n vuilnisbelt. Dat is toch gewoon onmogelijk dat er niemand dat ziet? Er achteraan gaan zou ik nu ook niet doen op risico van een messteek of iets dergelijke, maar ik zou er wel alles aan doen om de bevoegde diensten te helpen om dat crapuul te vinden.
Messentrekkers misschien niet, maar sommigen schrikken er niet voor terug om getuigen aan te rijden met hun voertuig:Dat je in een steekpartij niet (ongewapend) tussenbeide wil komen, dat begrijp ik. Maar voor sluikstorters? Er is toch geen enkele indicatie dat sluikstorters ook messentrekkers zijn?
Messentrekkers misschien niet, maar sommigen schrikken er niet voor terug om getuigen aan te rijden met hun voertuig:
Sluikstorter wordt op heterdaad betrapt, neemt de benen en rijdt controleur aan
Sluikstorter rijdt getuige aan in Herentals
Probleem is dat je als mens meestal niet weet welke gradatie krapuul je met te maken hebt. Uiteindelijk de messentrekker,degene die gaat staan roken waar het niet ok is, de sluikstorter, hij die met een beetje te veel op in de wagen wil kruipen dat zijn het zelfde soort mensen. Het is niet echt duidelijk wat voor emotionele staat die in zijn als je er op af stapt en voor de meeste mensen is hun eigen gezondheid (en die van hun familie) belangrijker dan een principe.Ah, dus het is nog erger krapuul dan eerder gedacht? -> Nog een reden temeer om er paal en perk aan te stellen. Laten we ons zo makkelijk intimideren als maatschappij?
Dit vooral, voor hetzelfde geld krijg je enkele rake klappen met mogelijk ernstige gevolgen, is het dat waard? Zeker als je indachtig houdt dat het krapuul zelf er vaak goedkoop vanaf komt.Probleem is dat je als mens meestal niet weet welke gradatie krapuul je met te maken hebt.
Probleem is dat je als mens meestal niet weet welke gradatie krapuul je met te maken hebt. Uiteindelijk de messentrekker,degene die gaat staan roken waar het niet ok is, de sluikstorter, hij die met een beetje te veel op in de wagen wil kruipen dat zijn het zelfde soort mensen. Het is niet echt duidelijk wat voor emotionele staat die in zijn als je er op af stapt en voor de meeste mensen is hun eigen gezondheid (en die van hun familie) belangrijker dan een principe.
Voor jou niet, dat weten we maar dat kan je niet extrapoleren naar de rest.
Ik heb zo ook ooit eens een punt gemaakt tov iemand die niet stopte voor het zebrapad, mijn kinderen spreken me daar nog altijd over aan dus dat ga ik nooit meer doen.
Dit vooral, voor hetzelfde geld krijg je enkele rake klappen met mogelijk ernstige gevolgen, is het dat waard? Zeker als je indachtig houdt dat het krapuul zelf er vaak goedkoop vanaf komt.
Mnee, hangt er vanaf. Maar ik zeg alleen maar dat ik best kan begrijpen waarom men niet reageert.Dus altijd uw kop in 't zand? Of hoe moet ik dat interpreteren?
Iemand vlamt door aan het zebrapad wanneer je wilt oversteken met je kinderen, van niets gebaren want je weet nooit met wie je te maken hebt.
Dan heb je van die toestanden waar iemand wordt lastig gevallen en niemand iets durft ondernemen, al is het vanop afstand die persoon erop aanspreken. Want zie dat je zelf betrokken geraakt, terwijl je het slachtoffer niet kent. Ik vind dat heel individualistisch.
Als m'n kinderen ooit lastig gevallen worden terwijl ik er niet bij ben hoop ik toch dat omstaanders iets zullen durven ondernemen.
Ben in de trein jaren terug eens aangevallen door een reiziger. Die had me klem in een hoek en was mijn keel aan het dichtknijpen. Verschillende omstanders waaronder ook mannen. Niemand deed iets. Ik vond dat wel erg.Dus altijd uw kop in 't zand? Of hoe moet ik dat interpreteren?
Iemand vlamt door aan het zebrapad wanneer je wilt oversteken met je kinderen, van niets gebaren want je weet nooit met wie je te maken hebt.
Dan heb je van die toestanden waar iemand wordt lastig gevallen en niemand iets durft ondernemen, al is het vanop afstand die persoon erop aanspreken. Want zie dat je zelf betrokken geraakt, terwijl je het slachtoffer niet kent. Ik vind dat heel individualistisch.
Als m'n kinderen ooit lastig gevallen worden terwijl ik er niet bij ben hoop ik toch dat omstaanders iets zullen durven ondernemen.
In zo'n situatie moet er in feite gewoon 1 iemand tussenkomen en verschillende anderen zullen volgen. Alleen is die eerste die moet tussenkomen niet altijd aanwezig.Ben in de trein jaren terug eens aangevallen door een reiziger. Die had me klem in een hoek en was mijn keel aan het dichtknijpen. Verschillende omstanders waaronder ook mannen. Niemand deed iets. Ik vond dat wel erg.
Niettegenstaande dat ik ook wel snap dat het niet evident is om zomaar ergens tussenbeide te komen.
Eerst de baby blues.Pas op daarmee, het kan goed zijn dat ze er nu niet op reageert. Maar wel binnen 10 jaar, bij een discussie, krijgt ge het volledig out of the Blue in uw gezicht gesmeten.
En liep alles als een trein op je werk?Zondagnacht heb ik gedroomd dat ik reeds op het werk zat. Echter lettterlijk alles liep daar in het honderd, het ene drama na het andere.
Plots ging de wekker en moest ik asap opstaan om ditmaal voor echt te gaan werken. Meh.
(En dan nog de treinstaking erbij maar goed)
Ben in de trein jaren terug eens aangevallen door een reiziger. Die had me klem in een hoek en was mijn keel aan het dichtknijpen. Verschillende omstanders waaronder ook mannen. Niemand deed iets. Ik vond dat wel erg.
Laten we niet flauw doen, mannen zijn statistischer groter en sterker dan vrouwen. Mochten er geen fysieke verschillen zijn, dan waren er ook geen verschillende competities in sport.“Waaronder ook mannen”.
Waarom mannen stereotyperen? Moeten mannen eerder tussenkomen dan vrouwen of hoe moet ik dit lezen ?