sarnath
Active member
Nog eens de tijd gevonden om "gezellig" uiteten te gaan.
Een tafel verder zat een koppel met een labrador die de hele tijd zat te braken.
Serieus, ik vind labradors zalige beesten, maar neem dat niet mee op restaurant.
Het beestje kan toch wel een paar uurkes thuisblijven neem ik aan.
De tafel langs mij zaten twee senioren te eten. Madam zat de hele tijd met hare gsm op luidspreker te telefoneren alsof ze er helemaal alleen zat.
En dan zeggen ze iets over de jeugd
Ja is ook wel stevig dit jaar naar het schijnt.
Zelf ook mogen ondervinden. Met keelpijn gaan werken en een paar uur later lag ik doodziek in bed. Zo ziek ben ik idd ook nog niet vaak geweest.
Een tafel verder zat een koppel met een labrador die de hele tijd zat te braken.
Serieus, ik vind labradors zalige beesten, maar neem dat niet mee op restaurant.
Het beestje kan toch wel een paar uurkes thuisblijven neem ik aan.
De tafel langs mij zaten twee senioren te eten. Madam zat de hele tijd met hare gsm op luidspreker te telefoneren alsof ze er helemaal alleen zat.
En dan zeggen ze iets over de jeugd

Is de griep harder dan anders? Lang geleden dat ik nog eens zo ziek was.
Ja is ook wel stevig dit jaar naar het schijnt.
Zelf ook mogen ondervinden. Met keelpijn gaan werken en een paar uur later lag ik doodziek in bed. Zo ziek ben ik idd ook nog niet vaak geweest.
Laatst bewerkt:

Hij was goedgelovig, heeft zich ondanks een oneindig aantal waarschuwingen van mijzelf en anderen zich in het zak laten zetten door mensen die niet het beste met hem voor hebben. Hij zag de euro tekens al voor zijn gezicht verschijnen en hij gaf daar de voorkeur aan ipv te luisteren naar zijn echte vrienden. En ja nu smeekt die vriend om geld en hij is nu kwaad dat ik maar 10 euro wilde geven. (maar meer geven lost niks op).