Gisteren voor het eerst naar de "lotto arena" geweest in Antwerpen voor een concert.
ofwel wordt ik te oud, maar echt geamuseerd heb ik me daar toch niet (meer).
we waren een uurtje voor het concert daar, doen ze die deuren pas een kwartier voor tijd open.. In de kou, dan maar naar de overkant geweest, de "backstage". 4 euro voor een pint, 9 euro voor een hamburger, jawadde

Ik snap dat niet, uit commerciëel oogpunt zou dat sportpaleis toch veel meer kunnen verdienen als ze iets vroeger open doen?
En waarom heeft zo'n groot gebouw geen eigen parking? Veel voetbalstadions krijgen geen licentie als ze geen parkeerplaats kunnen bieden...
Want commerciëel ingesteld, dat zijn ze wel !
7 euro voor een locker AUB (5 euro voor een piepklein bank kluis formaat lockertje)
7 EURO ja, om uw jas weg te steken.

ongelofelijk.
(in de AB bijvoorbeeld is dat met een sleuteltje, steek je daar 1 euro in, whats wrong with that?)
Dus ik en mijn vrouw proppen onze dingen samen in 1 grote, krijg je een code.... ik wist dat er mizerie ging zijn en ja hoor...
Tijdens de pauze een gigantische meute naar die wc's, het half uur tijd dat je had, had je bijna voor de helft nodig, om nog maar aan de wc te geraken.
En dan de locker.... Ik verlaat het concert een kwartier voor tijd, om niet opnieuw geconfronteerd te worden met een meute van jewelste, ik kom aan de locker, ik geef mijn code in, die wordt geaccepteerd, maar de deur gaat niet open !!
Ik al in volle paniek om de bus vroeger te nemen naar de P+R , om weer die meute en verkeersopstopping te voorkomen, ren ik naar de security, de security verwijst me daar de INFO balie, de infobalie terug naar een locker verantwoordelijke, die in een hoekje op haar gsm zat te spelen, (kreeg ze een uitbrander van de info dame, dat ze haar werkpost niet mocht verlaten)....
Uiteindelijk met haar smartphone heel gedoe om dat kastje alsnog open te krijgen, wat het probleem was weet ik nog steeds niet maar soit....
Nee ik heb me eigenlijk niet geamuseerd. Kan het zijn omdat ik Bullet for my valentine nu al 7 of 8 keer heb gezien? of dat het publiek tijdens de show enorm tam was (de bovenste zitjes waren quasi nog allemaal vrij, dus ergens kon het dus nog vééél drukker geweest zijn),
kwam het omdat ik tijdens de laatste show van Trivium een kwartier voor tijd al ben vertrokken uit vrees voor de horde mensen.....
Of was het omdat het op een zondag avond was, en nog zo'n eind naar de p+r en naar huis rijden....?
spijtig nogtans, want was een 20 year anniversary tournee, van 2 CD's die ik als jeugdige adolescant grijs heb gespeeld, had me dus zeker verwacht aan een dosis leuke nostalgie en sentiment. Maar om de een of andere manier toch met een klote gevoel vertrokken.
en ja, ik ga toch ook liever naar de AB, Trix of Vorst om één of andere manier...