Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straf, toen ik keek een week of 3 geleden, zat alles al vol tot voorbij half maart. en dan was het te laat. (Zelfde regio dus he, ik ben aan den expo gegaan)Toevallig vorige week mijn oproep tot keuring gekregen, en ik kon vrij vlot een (tijdige) afspraak inboeken (weliswaar pas halfweg volgende maand). Regio Gent trouwens.
Dan een maand proberen voor je uw kaart krijgt. Het is 4 jaar en dan opvolgend 1 of 2 jaar exact later dan datum eerste inschrijving van je wagen dat je moet gekeurd zijn. Kan je zelf perfect inschatten dan, kaart komt zo'n 8 weken eerder, of bericht via ebox.Grapjas. Als je hier wacht tot je uw groene kaart krijgt, kan je sowieso al geen tijdige afspraak meer maken. Dat zit dan al lang vol.
Ik vermoed dat dat wel een medebepalende factor is en daarom in het voorjaar drukker dan pakweg augustus ofzo.straf, toen ik keek een week of 3 geleden, zat alles al vol tot voorbij half maart. en dan was het te laat. (Zelfde regio dus he, ik ben aan den expo gegaan)
maar ik maak de bedenking (en misschien zijn er die daar meer van kennen): ik heb mijn auto indertijd gekocht tijdens het autosalon. geleverd in maart toen. dan ligt het misschien daaraan dat ik het altijd zo druk is bij mij, want tijdens het autosalon worden er altijd veel auto's verkocht?
waarom blijf ik die clickbait toch volgen?“Zij zorgde ervoor dat iedereen geregeld een gratis bak bier kon afhalen”: personeel AB InBev Hoegaarden niet te spreken over ontslag van Chris met nét geen 35 jaar dienst
Gert Engels, syndicaal afgevaardigde voor het ABVV, vertelt ons hoe geliefd Chris is bij haar collega’s. “Zij was de enige op het werk die voor iedereen nog alles in orde bracht, zowel voor arbeiders, bedienden en kaders. Je kon bij haar terecht voor doktersafspraken, maar zij verdeelde ook de snoepzakjes voor Sinterklaas en maakte dat iedereen zijn bierbonnen kreeg. Met die bonnen kunnen werknemers bij AB InBev op geregelde tijdstippen een gratis bak Stella, Jupiler of Hoegaarden afhalen
En wat is nu eigenlijk de reden van ontslag?HLNwaarom blijf ik die clickbait toch volgen?
een artikel met als titel:
mijn reactie: verdiend ontslag, want diefstal als ze zomaar vanalles weggeeft dat niet van haar is!!
en in het artikel zelf:
terechte staking dan imho!!
En wat is nu eigenlijk de reden van ontslag?
Troost u, 2 daagjes genomen, vandaag en morgen, en de koorts slaat toe, FFSEen week congé en ze is al bijna gedaan. Wel wat dingen van mijn to-do lijstje kunnen doen, maar eigenlijk quasi geen tijd gehad voor ontspanning![]()
Heel herkenbaar. Uitkijken naar weekend of verlof om dan gewoon een to-do lijst af te lopen van allerlei klussen waarvoor je eindelijk eens tijd hebt. Verlof vliegt voorbij en uiteindelijk heb je niets voor jezelf gedaan.Een week congé en ze is al bijna gedaan. Wel wat dingen van mijn to-do lijstje kunnen doen, maar eigenlijk quasi geen tijd gehad voor ontspanning![]()
En eerst de updates die een uur duren.en dan voor een spel waar de tutorial al 3 uur duurt.
Dat klopt maar ne echt goeie oogarts kan gerust 5 min extra tijd nemen tussendoor (en via de ziekenkas 50 balletjes extra factureren) dan u als klant te laten voelen dat je 'lucht' bent.Oogartsen = bandwerk en geld cashen
Beter op die prestatiegeneeskunde besparen en dat geld investeren in waar zorg echt nodig is liefste regering. Wachtlijsten wegwerken bvb.
Hopelijk voel je je intussen beter en indien niet, praat met een vertrouwenspersoon of ga zeker op zoek naar hulp.Al 2 dagen met een zware mentale crisis. Het is de zwaarste tot nu toe. Maandagavond en nacht was het echt erg. Kon totaal niet slapen, was mij kapot aan het piekeren. Pas daarnet voor het eerst sinds maandagavond een beetje gegeten en gedronken. Gisteren en vandaag continu in de zetel gelegen, wat tv gekeken, voor al de rest veel te futloos.
Voor gisteren mij ziek gemeld opt werk, vandaag is sowieso geen werkdag, maar morgen en vrijdag wel. Ik kan telewerken maar ik kijk er weinig naar uit. Hopelijk gaan beide dagen beetje rap voorbij...

Tot de volgende aanslag en dan nu weer de kopjes in het zand.De politiek die weer aant zeggen is dat de situatie in brussel 'onaanvaardbaar'is en ze gaan dit en dat doen en blablabla. Die drugscommissaris op VTM van hetzelfde.
Niks gaat er gebeuren.