Skoebiedoe
Well-known member
En dan nog moet jij dan kunnen bewijzen dat het een grote nalatigheid is geweest van de fabrikant omdat die hun producten een CE kenmerk hebben waardoor zij aangeven dat dat toestel geproduceerd is geweest volgens de geldende normen en dat zij een kwaliteitscontrole hebben uitgevoerd van zowel de fabrikaten procedures als op de gebruikte materialen en dat dit gewaarborgd is door het CE attest dat ze bijleveren bij dat toestel ….dus begin er maar aan .Bij productie fouten kunnen ze uiteraard verantwoordelijk gesteld worden.
Bij verkeerd gebruik niet.
Als je echter een toestel hebt gekocht waar er geen CE keurmerk op staat dan nog kan je de fabrikant niet echt vervolgen omdat jij zou moeten weten dat een toestel zonder CE keurmerk niet verkocht maar ook niet gebruikt mag worden in de Europese gemeenschap .
(Zo een toestel dat ge kunt bestellen bij Temu of zelfs Bolcom…)

Ik loop de muren op van Smappee omdat ik een nieuwe split billing wil toevoegen, en elke keer een half antwoord krijg ipv gewoon 5 minuten te bellen en klaar. Ik snap niet dat die klantendienst zo slecht is dat je geen callcenter hebt, da's een gigantisch bedrijf.
.