Renegadexxripxx
Well-known member
Mormel krijt van hetgeen uit zijne scrotum kwam : vertaald mijne kleine heeft met krijt op de crepie getekend. Hoe krijg ik dat er af. Want met water en wat liberale elleboogkracht werkt dat niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als gewoon water niet werkt, dan is't geen krijt.niet een of ander maar hetgeen dat destijds uit m'n scrotum kwam
al water tegen gekletst en op gefrot, werkt niet
Das toch wel kindermishandelingniet een of ander maar hetgeen dat destijds uit m'n scrotum kwam
al water tegen gekletst en op gefrot, werkt niet

Ik drink graag koffie. Ma telkens ik smorgens koffie drink (nuchtere of niet nuchter maag). Dan zit ik binnen half uur op wc grote behoeften te doen.
Ah zo, ging niet over eiwitten opeten. Al dan niet gemengd met water.Mormel krijt van hetgeen uit zijne scrotum kwam : vertaald mijne kleine heeft met krijt op de crepie getekend. Hoe krijg ik dat er af. Want met water en wat liberale elleboogkracht werkt dat niet.
Griep, griep, hoeraVerjaardag ziek in mijn zetel vieren. Niet dat een verjaardag voor mij zo speciaal is, maar griep hebben op die dag hoeft nu toch ook niet.

Wat een strijders.tot het zelfs gezond is om te drinken (ja, echt waar) doordat uw lichaal in fightmodus gaat tegen de alcohol
bro wtfBeh, toch al de 6de keer of zo dat ik Dry January doe en de goesting om s'avonds uit te gaan is er dan zo goed als niet.
Resultaat: ik blijf thuis in het weekend en voel me eenzaam. Ja, ik kan wel uitgaan en niet drinken, maar hier in de café's zijn het dezelfde 3 alcoholvrije bieren die ik al 20 keer heb geproefd en gewoonweg niet lekker vind.
Ja, ik heb precies gewoon die roes nodig gezien ik met m'n huidige vriendenkring enkel alcohol drinken gemeenschappelijk heb en geen hobby's met hun deel
Andere jaren ging ik wel vaak weg en de opmerkingen dat ik een pak saaier ben dan met alcohol en ik niet overtuigd werd om toch mee te drinken + dat het dikke zever is tot het zelfs gezond is om te drinken (ja, echt waar) doordat uw lichaal in fightmodus gaat tegen de alcohol zijn niet meer op een hand te tellen.
Dat is gewoon gij die gegroeid zijt.Wat zijn smurfkoeken klein geworden t.o.v. vroeger![]()
Misschien had je gewoon geen trex?PR van dinokoeken ook niet meer wat het geweest is, ik passeerde de rayon en was niet echt gebeten om daar van te bijten
De filosofische discussie gaat om het eeuwige dilemma: