Oh ja, dat is zekerFucking hell, mensen kunnen toch irritant zijn.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja, dat is zekerFucking hell, mensen kunnen toch irritant zijn.

Ik vind dat echt zo'n egoïsme hé. Met 20 man in een kleine niet-verluchte woonkamer aan het raclettetoestel, terwijl een vierjarige om het halfuur naar de plee sprintte om te kotsen. Ook de enige wc in het huis. TOP. We gaan er gegarandeerd ook aan hangen hé, weg vakantie. Weg nieuwjaarsplannen. Nu, tot daar, wij overleven dat wel. Maar daar zaten ook de 90+-jarige grootvader aan tafel, en twee 70-jarigen in slechte gezondheid. Niets geleerd van corona.Hier eerst de zoon buikgriep, dan ik en nu de dochter ook al. Dan neem je eens na jaren een weekje verlof met de feestdagen en wordt het zo weer verbrod.
BG-quiz starten om dan te merken dat de afbeeldingen niet laden.
Hier op gsm ook wel vaker en zeker met de timer.Ook voorgehad laatste twee quizzen.
Mijn eerste idee was eerder dat je net geluk hebt. Deur niet geraakt en die plek is uit te blutsen.![]()
Zie schade. Vriend gebeld uit volvo en die zei, oei de C stijl. Kan duur worden, en is ook deel van gans het metaalframe. Damn it, klink alleen had peanuts geweest, of de damn bumper anders .... maar gaf net licht gas in natte berm om te corrigeren weg van prikkeldraad weide, en met wat slip zeker, en pats de 15cm te veel langs de zijkant op net dus geen 2cm.

, uiteindelijk weigerde hij resoluut en zijn stoeme klaain begon oek nog es van z'n kluutte te maken. Wat een opvoeding. Khad ferm goestink om die pé ne voenk op zaain cabine te geive mo khebt ma wijselijk zo gelatenBij zulke posts van u stel ik mij u altijd voor als Julien VrebosAllez weiral zo'n kluutzakske me ne smoel veu stront oep te sorteire die het nodig vond om iederien verbei te steike in den boulangerie en mensen no de kluute te sture die em erop attent hadde gemokt. T'ergste was dat em do was me zijn klaain ketje van ne joer of 10 peis ek. Ik roep dane klet om "achteraan aen te schoove gelaak ne gruute kadée!" "Oui mais je suis pressé zeitem
Do kreijgek dus de biesjkes von eh, uiteindelijk weigerde hij resoluut en zijn stoeme klaain begon oek nog es van z'n kluutte te maken. Wat een opvoeding. Khad ferm goestink om die pé ne voenk op zaain cabine te geive mo khebt ma wijselijk zo gelaten
.en de boulanger nam de man voor?Allez weiral zo'n kluutzakske me ne smoel veu stront oep te sorteire die het nodig vond om iederien verbei te steike in den boulangerie en mensen no de kluute te sture die em erop attent hadde gemokt. T'ergste was dat em do was me zijn klaain ketje van ne joer of 10 peis ek. Ik roep dane klet om "achteraan aen te schoove gelaak ne gruute kadée!" "Oui mais je suis pressé zeitem
Do kreijgek dus de biesjkes von eh, uiteindelijk weigerde hij resoluut en zijn stoeme klaain begon oek nog es van z'n kluutte te maken. Wat een opvoeding. Khad ferm goestink om die pé ne voenk op zaain cabine te geive mo khebt ma wijselijk zo gelaten
Met hem nog vaak pinten staan drinken aangezien we ook 2 bierliefhebbers waren. Was ne crème van ne pée, kmis die echt hardBij zulke posts van u stel ik mij u altijd voor als Julien Vrebos.
Chacun pour soi mentaliteit hier, die veegt daar dik zijn beuzze aanen de boulanger nam de man voor?
Ik weet nog altijd niet wat er beter is voor mijn huwelijk eigenlijk.
Eerste schattingen van 2 mensen via via .... 1000€ om het top te doen, uh no wayMijn eerste idee was eerder dat je net geluk hebt. Deur niet geraakt en die plek is uit te blutsen.

Allemaal goeie 2 verdieners inderdaad.Amai, mensen die zich laten kennen voor een paar euro’s en zo een traditie om zeep helpen.
Kunt mss ook twee flessen wijn voorzien dan. Eentje van 8 eur en eentje van 25 euro.
Allemaal tweeverdieners? Die paar euro aj aj

Mja, dat is wat onnozel, maar anderzijds is dat "verdedigen" nu ook wel overdreven zeker. Ik zie het nut niet van je daarin op te jagen.Nieuwjaarsfeestje/traditie wat compleet om zeep geholpen wordt..
We vieren nu al enkele jaren nieuwjaar met 4 koppels. (Pak A-B-C-D)
1. Kosten is gewoon altijd delen door 4.
Nu opeens komt er in de WhatsApp Koppel A: 83€, koppel B: 75€, koppel C: 69€.
Gaat dan over een ander stukje vlees of dessert dat is gekozen.. dus ik ga nu men bord moeten verdedigen dat niemand met een stuk vlees van mij lopen is of die moet me 2€![]()
Ik snap nu wel het probleem niet van een extra koppel eigenlijk. Koppel D organiseert en heeft graag meer volk, ik vind al niet dat ze dat eerst aan C moesten vragen.2. Er komt nog een ander koppel bij, vrienden van koppel D (zij organiseren). We worden voor n voldongen feit gezet want het is besproken met koppel C en die zijn akkoord gegaan.
Mijn vrouw is van mening dat er iets van gezegd moet worden want dat kan zo allemaal niet. Zo maak je vriendschappen/tradities kapot
Ik ben van mening dat je weinig kan zeggen omdat het bij hun thuis is en je het risico loopt dat ze (D) zich aangevallen voelen en je ruzie gaat riskeren als je iets zegt.
Maar ook geen zin om die hele avond op te toppen van men tenen te lopen
Mja, dat is wat onnozel, maar anderzijds is dat "verdedigen" nu ook wel overdreven zeker. Ik zie het nut niet van je daarin op te jagen.
Ik snap nu wel het probleem niet van een extra koppel eigenlijk. Koppel D organiseert en heeft graag meer volk, ik vind al niet dat ze dat eerst aan C moesten vragen.
Grote mensen zouden imo gewoon door vier delen, maar veel kans dat er daar 1 koppel is die het minste moet geven, dat geklaagd heeft over de rest.Goh ja ik vind het ook overdreven. Maar als je de kosten wil verdelen is het ook echt verdelen en niet a la minute nog keren
Dat 5e koppel kent niemand van ons. Collega van de man van koppel D en zijn echtgenote.