Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijn vrouw heeft onlangs drie weken in het Uz gelegen. Ze heeft vorig jaar al niertransplantatie ondergaan, vandaag controle bloed enz en het is niet goed haar nieuwe nier is fel verzwakt in ergste geval is ze aan het afstoten of het kan door de medicatie zijn dat ze nu neemt.

Edit morgenvroeg weer bloed laten nemen,vrijdag ook en consulatie bij nefroloog.

Laatst bewerkt:
Bezoekje aan mijn grootvader willen brengen maar die was niet thuis. Dan maar doorgereden naar de dierenwinkel 40 minuten verder om vitaminen te halen, maar die was uitzonderlijk gesloten wegens panne. Dan maar doorgereden naar de lokale kringloopwinkel om te kijken of ze cd's hadden, wat het geval was. Was het niet dat er na 30 seconden iemand kwam zeggen dat ze de winkel vroeger gingen sluiten vanwege kerstmis, dus niks kunnen kopen.

Dan wou ik mezelf een goede steak met peperroom en kroketjes maken, kom ik om 19u tot de vaststelling dat ik mijn steak ben vergeten te ontdooien dus was het Dr. Oetker to the rescue :unsure:

Nu samenvattingen aan het nalezen voor deadline op 6 januari.
Zalig kerstfeest!

Zit hier achter m'n laptop op het gemak m'n icloud op te kuisen. Had zo'n 800+ foto’s geselecteerd, ik klik op verwijderen en krijg plots een melding dat de foto's pagina op onderhoud is waardoor die niet verwijderd zijn.

Laatst bewerkt:
Bezoekje aan mijn grootvader willen brengen maar die was niet thuis. Dan maar doorgereden naar de dierenwinkel 40 minuten verder om vitaminen te halen, maar die was uitzonderlijk gesloten wegens panne. Dan maar doorgereden naar de lokale kringloopwinkel om te kijken of ze cd's hadden, wat het geval was. Was het niet dat er na 30 seconden iemand kwam zeggen dat ze de winkel vroeger gingen sluiten vanwege kerstmis, dus niks kunnen kopen.

Dan wou ik mezelf een goede steak met peperroom en kroketjes maken, kom ik om 19u tot de vaststelling dat ik mijn steak ben vergeten te ontdooien dus was het Dr. Oetker to the rescue :unsure:

Nu samenvattingen aan het nalezen voor deadline op 6 januari.
Zalig kerstfeest!
Ne zalige gewenst bro. Probeer toch er het beste van te maken :hug:

De democratisch verkozen toekomstig president van een Westers land die publiekelijk alludeert op het annexeren van buurlanden.

Stel je voor dat de leider van Duitsland dit over Polen zou zeggen bijvoorbeeld.

:unsure:

Vrijdag en zaterdag lichte koorts gehad en vermoeid geweest. Sindsdien nog altijd geen geur of smaak, het wordt precies nog erger ipv beter. Nochtans niet veel moeten hoesten of niezen. Al 2e keer dit jaar, vroeger nooit gehad (covid ofzo?)

Meerwaarde nul en van straf lees ik niets?

Als ge zo’n oproepen doet, zijt ge u er heel bewust van dat dat dingen als deze gaat veroorzaken. Dan nog wat vuurwerk en het is compleet om heel wat hulpdiensten onnodig bezig te houden. De rekening mag hen wat mij betreft bezorgd worden.

Die IbraTV eens opgezocht en een van de eerste hits is een filmpje waarin hij zogezegd een dag van leven ruilt met 2 roma. Zij zijn visakaart, hij ramen wassen. Dat trekt dan 1000 aanhangers in Brussel aan.

Duizendtal fans verzamelt aan Atomium in Brussel na oproep influencers, politie zet waterkanon in
IbraTV is de eigenaar van Black & White Burger, een premium hamburgerketen met als gimmick deels zwarte hamburgerbroodjes.

Op TikTok zijn wat meer video's van het hele gebeuren te vinden. Blijkbaar hadden de heren hun eigen beveiligingspersoneel meegenomen uit Frankrijk, zo'n dertigtal personen, aangevuld met wat lokale mensen. Het was voorbereid. Geen idee waarom ze geen aanvraag hebben ingediend bij de Brusselse politie (die het gelukkig wel had opgemerkt). Iemand van de Brusselse security heeft hen achteraf ook nog bestolen.

Laatst bewerkt:
Als ik mijn fb wall bekijk en mijn youtube recommended begin ik de dead internet theory te geloven.
Onderstaande heeft niet rechtstreeks te maken met de "dead internet theory" maar wel onrechtstreeks dus ik wil hierover het volgende kwijt.

Als ik iets hoor of zie ga ik dit nooit asap als de waarheid aanzien. Ik ben eerst sceptisch en ik doe mijn eigen onderzoek en dan trek ik mijn conclusies.

Wij lachen soms wel eens met de 'domme' Rus MAAR ik vind dat wij als Westerling dat zelf ook niet mogen onderschatten.
Men gaat die bots / AI ook meer en meer gebruiken om ons 'Westerling' op een sneaky manier te manipuleren.

Kunnen wij er namelijk van uit gaan dat alles wat wij op internet zien passeren (De online media hoort daar ook bij) de waarheid is? Hierop 'ja' antwoorden vind ik heel gevaarlijk.

En op een bepaald moment zijn bots en AI dusdanig geëvalueerd dat ze niet langer te onderscheiden zijn tov een gewone mens.
En dan is het gemakkelijk om 'massaal fake news' te verspreiden dmv bots / AI.

Waarom zelf nog veel moeite doen als bots / AI dit voor jou doet op heel grote schaal?

Gewicht 1 okt 84,6kg
Gewicht 24 dec 83,9 kg na veel sporten en weinig snoepen
Gewicht 26 dec na kerstmis: 86,1 kg :headshake:

Hier ook 2kg bijgekomen na enkele dagen me te hebben vetgemest :help:
Ja ok mijn vetpercentage is niks gestegen (dat kan ook niet op zo'n korte tijdspanne en dat is wat echt telt).

Maar het is toch opvallend dat als je zuiver naar het gewicht kijkt je met veel moeite nog geen kg kwijt geraakt op enkele maanden tijd om dan na 2 grote eetbuien tijdens de feestdagen je "asap" vlotjes 2+kg meer weegt. :tongue:

Dit is de bekende cynische feestdag grap maar toch ..

Terug
Bovenaan