Philharmoniker
Active member
Ik moet morgenvroeg om 4uur opstaan om te arbeiten helaas..Kerstavond moet nog beginnen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet morgenvroeg om 4uur opstaan om te arbeiten helaas..Kerstavond moet nog beginnen![]()
Gelukzak. Ik moet morgen om 10u opstaan om naar mijn schoonmoeder te gaan.Ik moet morgenvroeg om 4uur opstaan om te arbeiten helaas..
Dat zou nu toch wel jammer zijn als ge die dag ziek valt.Gelukzak. Ik moet morgen om 10u opstaan om naar mijn schoonmoeder te gaan.
Daar moet ik na men werk nog hene... Om raad eens... Gourmet te gaan etenGelukzak. Ik moet morgen om 10u opstaan om naar mijn schoonmoeder te gaan.

Ne zalige gewenst bro. Probeer toch er het beste van te makenBezoekje aan mijn grootvader willen brengen maar die was niet thuis. Dan maar doorgereden naar de dierenwinkel 40 minuten verder om vitaminen te halen, maar die was uitzonderlijk gesloten wegens panne. Dan maar doorgereden naar de lokale kringloopwinkel om te kijken of ze cd's hadden, wat het geval was. Was het niet dat er na 30 seconden iemand kwam zeggen dat ze de winkel vroeger gingen sluiten vanwege kerstmis, dus niks kunnen kopen.
Dan wou ik mezelf een goede steak met peperroom en kroketjes maken, kom ik om 19u tot de vaststelling dat ik mijn steak ben vergeten te ontdooien dus was het Dr. Oetker to the rescue
Nu samenvattingen aan het nalezen voor deadline op 6 januari.
Zalig kerstfeest!

Niets lukt meestal van de eerste keer ehDe democratisch verkozen toekomstig president van een Westers land die publiekelijk alludeert op het annexeren van buurlanden.
Stel je voor dat de leider van Duitsland dit over Polen zou zeggen bijvoorbeeld.
![]()

Je hebt een laptop fetisj?Zit hier achter m'n laptop op het gemak m'n icloud op te kuisen. Had zo'n 800+ laptops geselecteerd, ik klik op verwijderen en krijg plots een melding dat de foto's pagina op onderhoud is waardoor die niet verwijderd zijn.
IbraTV is de eigenaar van Black & White Burger, een premium hamburgerketen met als gimmick deels zwarte hamburgerbroodjes.Meerwaarde nul en van straf lees ik niets?
Als ge zo’n oproepen doet, zijt ge u er heel bewust van dat dat dingen als deze gaat veroorzaken. Dan nog wat vuurwerk en het is compleet om heel wat hulpdiensten onnodig bezig te houden. De rekening mag hen wat mij betreft bezorgd worden.
Die IbraTV eens opgezocht en een van de eerste hits is een filmpje waarin hij zogezegd een dag van leven ruilt met 2 roma. Zij zijn visakaart, hij ramen wassen. Dat trekt dan 1000 aanhangers in Brussel aan.
Duizendtal fans verzamelt aan Atomium in Brussel na oproep influencers, politie zet waterkanon in
![]()
Duizend fans verzamelen aan Atomium in Brussel na oproep influencers, politie zet waterkanon in | VRT NWS Nieuws
Aan het Atomium in Brussel heeft de politie gisterenavond een menigte van ongeveer 1.000 mensen uiteen moeten drijven. De mensen waren er samengekomen na een oproep van 2 influencers uit Frankrijk, die er geschenken zouden uitdelen. De politie moest het waterkanon inzetten.www.vrt.be
Onderstaande heeft niet rechtstreeks te maken met de "dead internet theory" maar wel onrechtstreeks dus ik wil hierover het volgende kwijt.Als ik mijn fb wall bekijk en mijn youtube recommended begin ik de dead internet theory te geloven.
Hier ook 2kg bijgekomen na enkele dagen me te hebben vetgemestGewicht 1 okt 84,6kg
Gewicht 24 dec 83,9 kg na veel sporten en weinig snoepen
Gewicht 26 dec na kerstmis: 86,1 kg![]()

Ja ok mijn vetpercentage is niks gestegen (dat kan ook niet op zo'n korte tijdspanne en dat is wat echt telt).Hier ook 2kg bijgekomen na enkele dagen me te hebben vetgemest![]()