Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En laat vooral niet op je kop kakken, zorg ook voor wat me-time.Precies een strontdag voor je
Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.
Elk jaar opnieuw sinds 2018.
Ben al blij dat ze specifieren wie de nonkel is en wie de tante.
Geen idee wie die mensen zijn. Ken ook niemand uit die recipientenlijst, behalve mijn eigen mailadres natuurlijk. En mijn madam heet niet Isabelle.

Waarschijnlijk een naamgenoot met een gelijkaardig e-mailadres en die mensen hebben zich vergist?Het is weer van dat!![]()
Waarschijnlijk een naamgenoot met een gelijkaardig e-mailadres en die mensen hebben zich vergist?
Ik had dit onlangs ook voor met een goeie maat. Ik stuur de ene email na de andere maar ik krijg geen reactie.Correct! Maar na 3 jaar terugmailen dat ze een verkeerd mailadres hebben, heb ik het opgegeven. Fijne feestdagen tante lisette!

Ik heb een naam en emailadres die 2 letters verschilt met die van een loodgieter ergens de andere kant van het land. Hoeveel mail ik daar niet voor krijg. Mensen die hun wc verstopt zit en die hun dan mistypen en naar mij sturen. Intussen heb ik het ook opgegeven om te laten weten dat ze bij de verkeerde zitten. Er zijn er zelfs die dan antwoorden: bedankt om dat te laten weten. En dan 10 minuten later terug een mail sturen dat hun wc verstopt zit.Correct! Maar na 3 jaar terugmailen dat ze een verkeerd mailadres hebben, heb ik het opgegeven. Fijne feestdagen tante lisette!
Tiens, hier ook. Toch maar belabberd vandaag.Ik gok hetzelfde,
Fit gaan slapen, tegen 01.00 elk uur moeten overgeven, en diarree kwam er ook bij.
En tegen een uur of 05.00 had mijn vrouw er ook van.
Was vergeten hoe zwaar zoiets kon zijn.

Da was een kip ja.Ik vind die nog wel grappig. En because Cameron Diaz in haar prime.![]()

Bedankt voor het kerstmenu hé! Merry christmas!Kartonnen doos met boodschappen vergeten aan de kassa van de Hanos. Achteraf nergens meer te vinden.
Nét de doos met de expensive stuff voor het kerstdiner:
- kaviaar t.w.v. €110
- pata negra
- diamanthaasje (biefstuk)
- 50 verse kroketten
FU ik had liever de doos met wortelen en peterselie vergeten
Sebiet toch eens het glimlach van de dag topic checken of er iemand een doos dure boodschappen gevonden heeft![]()

Kartonnen doos met boodschappen vergeten aan de kassa van de Hanos. Achteraf nergens meer te vinden.
Nét de doos met de expensive stuff voor het kerstdiner:
- kaviaar t.w.v. €110
- pata negra
- diamanthaasje (biefstuk)
- 50 verse kroketten
FU ik had liever de doos met wortelen en peterselie vergeten
Sebiet toch eens het glimlach van de dag topic checken of er iemand een doos dure boodschappen gevonden heeft![]()
Al eens zo'n pakjesbox geprobeerd?De post... Ik moet een pakje binnen doen voor retour.
Uiteraard grotere drukte met de feestdagen, maar ik sta hier ondertussen al 20 minuten aan te schuiven buiten in de kou en op die 20 minuten zijn er welgeteld al -twee- mensen buiten gekomen. Hoe kunt ge nu in godsnaam zo traaaaaaag werken.
.Zijn meestal de mensen zelf die niet weten hoe ze iets moeten versturenDe post... Ik moet een pakje binnen doen voor retour.
Uiteraard grotere drukte met de feestdagen, maar ik sta hier ondertussen al 20 minuten aan te schuiven buiten in de kou en op die 20 minuten zijn er welgeteld al -twee- mensen buiten gekomen. Hoe kunt ge nu in godsnaam zo traaaaaaag werken.
Hasselt. En het was gisteren. Ik heb toen nog gebeld maar ze konden het nergens meer terugvinden.Welke Hanos?