Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.

Elk jaar opnieuw sinds 2018.

Ben al blij dat ze specifieren wie de nonkel is en wie de tante.

Geen idee wie die mensen zijn. Ken ook niemand uit die recipientenlijst, behalve mijn eigen mailadres natuurlijk. En mijn madam heet niet Isabelle.

Het is weer van dat! :lol:

Correct! Maar na 3 jaar terugmailen dat ze een verkeerd mailadres hebben, heb ik het opgegeven. Fijne feestdagen tante lisette!
Ik had dit onlangs ook voor met een goeie maat. Ik stuur de ene email na de andere maar ik krijg geen reactie.
Na een paar weken krijg ik de melding dat zijn mailbox VOL zit. (bounce back)

Blijkt zijn email gehackt te zijn (ik had hem er over aangesproken) en hij heeft dus niks ontvangen van mij. :tongue:

Ik gok hetzelfde,
Fit gaan slapen, tegen 01.00 elk uur moeten overgeven, en diarree kwam er ook bij.

En tegen een uur of 05.00 had mijn vrouw er ook van.

Was vergeten hoe zwaar zoiets kon zijn.

Correct! Maar na 3 jaar terugmailen dat ze een verkeerd mailadres hebben, heb ik het opgegeven. Fijne feestdagen tante lisette!
Ik heb een naam en emailadres die 2 letters verschilt met die van een loodgieter ergens de andere kant van het land. Hoeveel mail ik daar niet voor krijg. Mensen die hun wc verstopt zit en die hun dan mistypen en naar mij sturen. Intussen heb ik het ook opgegeven om te laten weten dat ze bij de verkeerde zitten. Er zijn er zelfs die dan antwoorden: bedankt om dat te laten weten. En dan 10 minuten later terug een mail sturen dat hun wc verstopt zit.

Gisteren kaasfondueke gedaan met vrienden.

Was gezellig.

f9b6f3a7-47db-45ce-b088-a8712f0b3768_text.gif

Kartonnen doos met boodschappen vergeten aan de kassa van de Hanos. Achteraf nergens meer te vinden.

Nét de doos met de expensive stuff voor het kerstdiner:

- kaviaar t.w.v. €110
- pata negra
- diamanthaasje (biefstuk)
- 50 verse kroketten

FU ik had liever de doos met wortelen en peterselie vergeten :cry:

Sebiet toch eens het glimlach van de dag topic checken of er iemand een doos dure boodschappen gevonden heeft :unsure:

Ik vind die nog wel grappig. En because Cameron Diaz in haar prime. :love:
Da was een kip ja.

Waar ik mij in de week aan ergerde was een zaak in Hulst-Tessenderlo die alles behalve de openingsuren volgt.
Die is dan dicht en hangt geen blad of niks. Dagen dat ze zogezegd open zijn dicht..
Vroeg me al vaak af hoe die kunnen overleven.
Laats hoorde ik dan.. Ah die zijn week naar China.. Uhu OK.. Maar hang dan iets.. Of zet iets online.. :crazy:

Kartonnen doos met boodschappen vergeten aan de kassa van de Hanos. Achteraf nergens meer te vinden.

- kaviaar t.w.v. €110
- pata negra
- 50 verse kroketten

Sebiet toch eens het glimlach van de dag topic checken of er iemand een doos dure boodschappen gevonden heeft :unsure:
Bedankt voor het kerstmenu hé! Merry christmas!

Sorry ik kon het niet laten. Hopelijk is er nog ne eerlijke vinder in deze wereld want 'this ****ing sucks' :frown:

Heb je het ook al eens gevraagd aan een medewerker of aan de klantendienst van de Hanos? Normaal als iemand dit meldt verplaatsen ze uw boodschappen asap naar een aparte ruimte nét om diefstal te vermijden.

De post... Ik moet een pakje binnen doen voor retour.

Uiteraard grotere drukte met de feestdagen, maar ik sta hier ondertussen al 20 minuten aan te schuiven buiten in de kou en op die 20 minuten zijn er welgeteld al -twee- mensen buiten gekomen. Hoe kunt ge nu in godsnaam zo traaaaaaag werken.

- kaviaar t.w.v. €110
- pata negra
- 50 verse kroketten

Welke Hanos?

Uiteraard grotere drukte met de feestdagen, maar ik sta hier ondertussen al 20 minuten aan te schuiven buiten in de kou en op die 20 minuten zijn er welgeteld al -twee- mensen buiten gekomen. Hoe kunt ge nu in godsnaam zo traaaaaaag werken.
Al eens zo'n pakjesbox geprobeerd?

Ik ga naar de winkel met de fiets om mijn buik te vullen met standaard voedsel de volgende twee dagen.
Was vergeten dat vandaag en morgen weleens druk kon worden.
Parking vollen bak. Zelfs auto's, die terug wegreden om elders parking te gaan zoeken.
Binnenin een koppel met vier karren. Twee voor hen en twee voor de kinderen, lekker in de weg.
Twee oude vrouwen, de weg blokkerend met hun aanwezigheid richting de brood-sandwich-afdeling.
De traagheid der dingen van een ganse hoop, kijkend naar de goederen, alsof ze in een kledingzaak volgende maand zitten :angry:.
Gelukkig ging er net voor mijn neus een kassa open.
Buiten een file zoals ik nog nooit heb gezien daar, om de baan terug op te rijden en op de baan zelf.

+ gisterenavond al vuurwerk...

Zijn meestal de mensen zelf die niet weten hoe ze iets moeten versturen

Terug
Bovenaan